Ineens zie ik dat hij richting een touw was gezwommen en hij pakte deze vast.
Ik dacht dat het gewoon een flostouw ofzo was (het is een hondenstrandje).
Hij kwam heel vrolijk met touw mijn kant op gezwommen.
Ineens komt hij niet meer vooruit, het touw zat dus vast.
Ik roep Macho dat hij los moet laten maar dat lukte al niet meer, het touw was namelijk een lus vorm en deze zat helemaal achter in zijn bek en hij snapt natuurlijk niet dat hij dan achteruit moet zwemmen.
Macho raakte een beetje in paniek en ik riep dus Macho los! nu!.
Maar het ging dus echt niet en ondertussen was hij helemaal aan het spartelen.
Ik snel richting Macho gezwommen en terwijl ik onderweg was (het was een behoorlijk eind van de kant) ging hij koppie onder.
Ik zwom zo snel als ik kon en ondertussen kwam hij gelukkig weer boven met zijn koppie.
Het arme ventje was helemaal in paniek en weer ging hij helemaal koppie onder.
Toen hij weer boven kwam zag ik aan zijn koppie dat hij echt helemaal in paniek was, het arme kereltje.
Toen ik bij hem was aangekomen was alleen nog maar een stukje van zijn neus boven water.
Ik kon hem gelukkig goed pakken en heb hem aan zijn nekvel naar achter getrokken waarna ik het touw uit zijn bek kon trekken.
Helemaal in paniek zwom hij razendsnel naar de kant.
Toen hij aan de kant was moest hij flink wat niezen en ook heeft hij wat water/kwijl overgegeven maar dat was gelukkig maar heel even.
Ik ben samen met hem langs de kant gaan zitten en ik heb hem even helemaal platgekfnuffeld.
Pfff wat was dat scrhikken zeg! ik heb volgens mij nog nooit van mijn leven zo hard gezwommen.
Hij ligt nu lekker te slapen op zijn bedje