nu is ze nog af en toe aan het kokhalzen. Dat is niet de hele tijd, vooral nadat ze wakker wordt heb ik gemerkt. Sandy is nu 13 weken en heeft afgelopen zaterdag haar 12 weken prik en chip gehad. (vorige week zondag had ze 1 dag diaree maar dat ging gelukkig snel over)
Gister heb ik de dierenarts gebeld en die zei me (de assistent) dat ik vandaag naar het spreekuur moet als ze blijft kotsen (wat nu dus niet meer is) voor het kokhalzen hoefde ik niet gelijk te komen dat mag ik "aankijken"
Nu wordt ik er zelf ook bloednerveus van maar zij gaf aan dat het bv ook door de warmte kan komen. Ze kon me over de telefoon geen tips geven (om bv iets specifieks te laten eten), vond ik ook wel logisch. Maar ik dacht misschien is er zoiets als rijst voor diaree ook een huis-tuin en keukentip voor kokhalzen?
WAt zouden jullie doen? Naar de DA? en als ze dan net niet kokhalst, weet hij nog niet wat ze doet. Wat kan een DA in dit geval doen??
Ze eet en drinkt prima en speelt gewoon en is levendig (gelukkig anders ging ik gelijk naar de DA hoor!)