Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nee he.... hoe kan dit nou zo....
WOrdt hier heel hard geduimd voor Bonootje en gedacht aan jullie!!
Heel veel sterkte met de uren voor je hem kan halen!
Jee, Karen, schrok me rot bij je eerste bericht (dat ik net pas las). Gauw verder gescrold en gelukkig is de operatie in ieder geval goed verlopen. Sterkte en beterschap voor Bono.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Jeetje zeg, wat heftig allemaal! Hopelijk herstelt hij snel van de operatie en met name van de buikvliesontsteking, ik vind dat altijd iets heel engs eerlijk gezegd.
Ik duim voor Bono dat hij inmiddels het ergste gehad zal hebben.
Sterkte Karen, wat een rotbegin van je vakantie.
LongFields schreef:Jeetje zeg, wat heftig allemaal! Hopelijk herstelt hij snel van de operatie en met name van de buikvliesontsteking, ik vind dat altijd iets heel engs eerlijk gezegd.
Ik duim voor Bono dat hij inmiddels het ergste gehad zal hebben.
Sterkte Karen, wat een rotbegin van je vakantie.
Dank je wel.
Buikvliesontsteking bij honden schijnt wel wat minder ernstig te zijn dan dat dat bij mensen is, heb ik wel eens gehoord/gelezen?
Nou, de eerste hobbel is genomen. Inderdaad: goed en voortvarend gehandeld door je dierenarts.
De hond van mijn zus had precies hetzelfde, alweer een maand of drie geleden. Ook ontstoken milt en buikvlies, ook geopereerd. Is helemaal goed gekomen. Ik hoop en duim dat het met Bono ook zo zal gaan.
Rami schreef:
De hond van mijn zus had precies hetzelfde, alweer een maand of drie geleden. Ook ontstoken milt en buikvlies, ook geopereerd. Is helemaal goed gekomen. Ik hoop en duim dat het met Bono ook zo zal gaan.
Wat fijn om te lezen! Hoe lang heeft hij uiteindelijk moeten herstellen na de operatie?
Rami schreef:
Wat fijn om te lezen! Hoe lang heeft hij uiteindelijk moeten herstellen na de operatie?
Ging verbazend snel. Hij was echt goed ziek toen de boel ontstoken was en na de operatie knapte hij binnen een twee/drie dagen helemaal op. Wat je nu aan 'm ziet is dat 'ie een een zeer jeugdig opgetrokken buiklijntje heeft (vanwege het litteken) terwijl hij ook al weer 10 jaar is. .
Rami schreef:
Ging verbazend snel. Hij was echt goed ziek toen de boel ontstoken was en na de operatie knapte hij binnen een twee/drie dagen helemaal op. Wat je nu aan 'm ziet is dat 'ie een een zeer jeugdig opgetrokken buiklijntje heeft (vanwege het litteken) terwijl hij ook al weer 10 jaar is. .
Nou, dat klinkt hoopvol! Bono was ook echt doodziek toen ik hem vanochtend bij de dierenarts achter liet.
hercujess schreef:Ik duim ook mee, Karen! Maar wat een geluk dat je DA doorgepakt heeft met de operatie. Je moet er toch niet aan denken als de milt wel geknapt was :N:
Scooby schreef:
Buikvliesontsteking bij honden schijnt wel wat minder ernstig te zijn dan dat dat bij mensen is, heb ik wel eens gehoord/gelezen?
Misschien dat het bij volwassen honden anders is, maar zoals je je misschien nog wel kunt herinneren is het het zusje van Tapas op een leeftijd van nog geen 5 maanden uiteindelijk fataal geworden.