Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

1 meenemen en 1 thuislaten zouden jullie dat doen?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

jacq1970
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: 1 meenemen en 1 thuislaten zouden jullie dat doen?

Ongelezen bericht door jacq1970 »

ja hoor dat zou ik gerust doen, Samara van mij kan eigenlijk nooit mee maar voor Bowie vind ik het belangrijk dat ze zoveel mogelijk mee gaat omdat ze over niet al telange tijd toch als enigste hond overblijft en ik het belangrijk vind dat ze dan eraan gewend is.
Afbeelding
Tibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Duitse Herders, 3 langhaar teckels kaninchen en dwerg, 1 miniature australian shepherd, 1 kruising toypoedel x schipperke
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tibby »

Hier komt het ook regelmatig voor dat ik maar 1 of 2 honden mee neem ergens heen. Wat al gezegd is, dat is voor hun ook meteen quality time. Ik zie ze echt genieten als ze een dagje met mij op stap mogen.
Alleen Gioi en Whoopi moet ik niet te veel scheiden, want zij zijn graag bij elkaar. Als ik er eentje mee neem, is die vervelend en jankerig en degene die thuis is het zelfde.
Groetjes Thea en een poot van Tibby, Gioi, Miep, Whoopi, Nikita, Tante Truus en Meike

Niet meer bij ons, maar voor altijd in ons hart Jake, Fether, Kim, Zenna & Iwan
Joera
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder & Rhodesian Ridgeback
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Joera »

Ik ga volgende maand waarschijnlijk ook een weekend weg en neem er maar één mee. De ander blijft bij mijn vriend. Hoe de hond dit vind weet ik nog niet :tongue:
Afbeelding
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

Bij ons gebeurt het regelmatig dat er maar eentje mee gaat. Meestal is dat Joris dan, omdat hij graag autorijdt en soms nog eerder in de auto zit dan wij :piew: Biry wordt toch alweer een dagje ouder merk ik en van haar hoeft dat niet zo, al dat gereis. Die ligt liever thuis op haar matje en bewaakt liever de tuin dan mee te gaan naar opa en oma bijvoorbeeld.
Joris is ook al een aantal keer een hele week mee geweest naar mij. Voor allebei was dat wel goed. Biry had wat quality time thuis en Joris was een weekje van huis zonder zijn grote vriendin :wink:
Rahne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tamaskan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rahne »

Ik heb er drie dus ik kan er altijd 1 meenemen en dan 2 thuislaten :D
Guess & Snoopy kunnen daarbij ook prima helemaal alleen blijven. Alleen Konah kan helaas niet helemaal alleen blijven dus bij haar moet ik wel een van de andere honden achterlaten.
-Rahne-
Afbeelding
Nederlandse Tamaskan Club: http://www.tamaskan-dog.nl
Fin
Zeer actief

Ongelezen bericht door Fin »

Eén mee en twee thuis doe ik geregeld maar alleen voor een middagje of een avondje. Ga ik een hele dag weg, dan kan ik dat niet over mijn hart verkrijgen.
Sprokkeltje
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 mopshondjes Sprokkeltje en Stampertje (pup) en Cody de beagle..drie paarden..

Ongelezen bericht door Sprokkeltje »

Doe ik zo vaak, als ik een heel eind met Cody gaan wandelen, dan neem ik de mopsjes n iet mee.

Als ik op de fiets wegga blijven Stamper (vind haar nog te klein voor de fietsmand) en Cody samen thuis. En gaat Sprokkel mee in de mand.

Neem ook vaak alleen Stamper mee omdat zij moet leren ook zonder houvast aan Sprokkel of Cody dingen moet kunnen doen.

Als ik naar mijn ouders ga op de koffie, neem ik alleen de mopseflopsen mee, omdat Co niet echt goed overweg kan met de honden van mijn ouders...

Moet kunnen allemaal hoor :lol1:
Afbeelding
Marlieke met Boris
Zeer actief
Mijn ras(sen): engelse cocker spaniel

Ongelezen bericht door Marlieke met Boris »

twijfel je erover doordat je bang bent dat wanneer je weer terug komt met Rox dat de verhoudingen weer opnieuw uitgezocht moeten worden?
wij hebben maar 1 hond, maar ik geloof dat ik daar wel extra over na zou denken wanneer het een weekend weg van elkaar is..
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”