Diertje zat in Hengelo in de zaak maar dat wilde niet bij de andere konijntjes. Ze plukte hem kaal en hij deed niets terug. Toen hebben ze hem naar de zaak in Almelo meegenomen om hem daar bij de konijntjes in de zaak te zetten.
Zelfde verhaal.
Op de een of andere manier moeten de konijnen hem niet en bijten en plukken ze hem.
Op zijn rug is ie normale kleur en iets verder naar beneden zie je de hakkels in zijn vacht dat loopt door tot zijn buik.
De eigenaar had hem eruit gehaald en in een hok in het magazijn staan.
Kwam ik vanochtend wat halen en ik zat bij de konijntjes te kijken zoals altijd (en hij wist dat mijn konijntjes afgelopen jaar dood gegaan waren en ik nog 1 caviaatje heb die stapel met de nijntjes was maar niet echt door een deur kon met de andere cavia's , vandaar dat ik er geen caviaatje bij gehaald had )
En dan krijg je die vraag heel voorzichtig gesteld
Ja hoor, kom maar op.
Zij schurkte gelijk tegen hem aan en hij ? Dacht ik nog dat hij wel een tijdje nodig had om te moeten wennen, nou ..hij springt vrij en blij door de ren, ligt tegen cavia-meisje aan, komt zo naar je toe en is geweldig leuk !
Meet Joris !

Wat heb je daar voor ding in je hand ? Ik kom kijken hoor !

En Dust kijkt ook even ..alleen zo onhandig dat Joris nu weer boven in dat hok moet gaan zitten.
Dust moet zich even goed uitrekken.

TARAK