Komt er een gozer aan: Wat een mooie hond zeg, een Doberman niet?
Ik nee een Bouvier.
Nee dat kon niet want die zijn zwart.
Moderator: moderatorteam

Ik kwam laatst iemand tegen die aan me vroeg wat voor een ras denia was.....Lellibel schreef:Tja.. ik hoor elke dag honderden keren van kinderen "Aaaah kiiijjk mama een dalmatiee-urrr!!" , en toch kom ik soms mensen van in de 50 tegen , gaan ze beginnen "is jouw labrador niet een beetje te dun?"

sjaak-k schreef:Of al die deskundigen die hun hond maar uit de pot mee laten eten. "Ja hij is veel gezonder, want hij krijgt elke dag z'n aardappeltjes, z'n groente en z'n vlees" Compleet uitgekookt natuurlijk.
ranetje schreef:sjaak-k schreef:Of al die deskundigen die hun hond maar uit de pot mee laten eten. "Ja hij is veel gezonder, want hij krijgt elke dag z'n aardappeltjes, z'n groente en z'n vlees" Compleet uitgekookt natuurlijk.![]()
Daar zijn generaties en generaties honden mee groot gegroeid en oud geworden![]()
Dus misschien is het niet eens zo slecht

gekookt vlees lijkt me nou niet bepaald geweldig voor je hond of zit ik er nu naast? En patat met mayo ook niet hahaPaulala schreef:ranetje schreef:sjaak-k schreef:Of al die deskundigen die hun hond maar uit de pot mee laten eten. "Ja hij is veel gezonder, want hij krijgt elke dag z'n aardappeltjes, z'n groente en z'n vlees" Compleet uitgekookt natuurlijk.![]()
Daar zijn generaties en generaties honden mee groot gegroeid en oud geworden![]()
Idd, ik ben er zelfs van overtuigd dat het gezonder is dan blik of brok, mits je erop let dat je hond niet teveel aan zout en kruiden binnen krijgt.

Tuurlijk, echt onderzoek zal er ook niet naar gedaan zijn. Maar hier in de straat is een man die het doet, die hond is vele malen te dik en z'n vacht ziet er niet uit, toch wijst hij mij er bijna elke keer op dat Max te mager isranetje schreef:sjaak-k schreef:Of al die deskundigen die hun hond maar uit de pot mee laten eten. "Ja hij is veel gezonder, want hij krijgt elke dag z'n aardappeltjes, z'n groente en z'n vlees" Compleet uitgekookt natuurlijk.![]()

Dat is er maar ééntje.sjaak-k schreef:Tuurlijk, echt onderzoek zal er ook niet naar gedaan zijn. Maar hier in de straat is een man die het doet, die hond is vele malen te dik en z'n vacht ziet er niet uit, toch wijst hij mij er bijna elke keer op dat Max te mager isranetje schreef:sjaak-k schreef:Of al die deskundigen die hun hond maar uit de pot mee laten eten. "Ja hij is veel gezonder, want hij krijgt elke dag z'n aardappeltjes, z'n groente en z'n vlees" Compleet uitgekookt natuurlijk.![]()
ranetje schreef:Ik had het over vroeger
Toen waren er geen brokken
mijn vader zei ooit dat hij gebakken organen en visolie gaf , lijkt me niet fris ruikenranetje schreef:Dat is er maar ééntje.sjaak-k schreef: Tuurlijk, echt onderzoek zal er ook niet naar gedaan zijn. Maar hier in de straat is een man die het doet, die hond is vele malen te dik en z'n vacht ziet er niet uit, toch wijst hij mij er bijna elke keer op dat Max te mager is
En die doet het kennelijk niet zo best als zijn hond te dik is.
Ik had het over vroeger
Toen waren er geen brokken

Dat jij dat zelf dan nog nooit gezien heb wat voor ras je in huis had lopen._Inge_ schreef:Toen ik Jazz nog vaak meenam met de trein, kreeg ik heel vaak de vraag of ze een Ridgeback was![]()
Omdat ze dus een streep over de rug heeft lopen met langere haren :lol: