We zijn benieuwd wat ons nog te wachten staat.
Ze moest nog leren wandelen aan de lijn. Ze had moeite om weg te lopen van ons huis. Onderweg wilde ze naar iedere voordeur die ze zag of ze ging op straat liggen. Heel begrijpelijk natuurlijk. Het gaat inmiddels een stuk beter. Ze heeft nu in de gaten dat we steeds terug gaan naar huis dus nu loopt ze vrolijk mee.
Ze heeft vol interesse geobserveerd hoe Benthor met speeltjes speelt en doet hem nu vol overgave na. Ze speelt met zowel Benthor als Iarik. Bij Benthor doet ze zo wild dat hij op een bepaald moment wegloopt. Benthor moet in Mukkie echt zijn meerdere erkennen wat wild spelen betreft
Met Iarik speelt ze rustiger maar Iarik is natuurlijk ook wel indrukwekkend groot.
Eergisteren zaten we in de tuin en ik zei tegen Marco dat ik benieuwd was hoe lang het nog zou duren tot Mukkie met een slipper naar buiten zou lopen. Horen we sleep-geluiden in huis. Ik dus naar binnen. Mukkie was in haar eentje binnen en kwam er aangelopen alsof ze nergens mee bezig was
We zijn erg tevreden over de vorderingen van Mukkie. Daarbij, ze past goed in de roedel en we zijn gek op haar.