Ik ben via iemand die ook een hond heeft met nierfalen erachter gekomen dat ze in Italie een stuk verder zijn met behandelen van deze ziekte. De honden krijgen een stamcelbehandeling. Tot nu toe zijn de resultaten hiervan erg goed! Ik heb gesproken met de internist van de DSA waar we met Lila lopen en met professor J Rothuizen van de universiteit in Utrecht. Deze man leidt ook het onderzoek hierover in Nederland. Deze laatste doet allerlei onderzoeken naar stamcelbehandelingen en verwacht dat over een jaar, anderhalf jaar deze behandeling in Nederland ook mogelijk is. Nu gebeurd het in Nederland alleen nog bij leverproblemen en artrose. Hij is zeer positief hierover en zowel hij als de internist zeggen' DOEN' . Dus ja als ze is uitbehandeld in Nederland, dan ga ik voor mijn meisje naar Italie. in juli is de behandeling en ik hoop zo ontzettend hard dat het iets goeds doet voor mijn meisje, het moet toch gewoon? De DA gebruikt een keer stamcellen van een "vreemde" hond en mocht het aanslaan dan wil ik het nogmaals doen en dan worden er stamcellen gemaakt van Lila haar bloed.
Ik heb jullie duimen dus echt hard nodig, want mijn meisje is echt nog veels te vrolijk en blij om op te geven.
Ik hoop dat ik het een beetje goed uitgelegd heb, want het is voor mij ook allemaal nog heel erg nieuw en enorm spannend!!
(nu nog een huisje zoeken op zo'n korte termijn
.jpg)

TARAK