We hebben hem vandaag opgehaald. Het afscheid was zo kil dat ik meteen zeker wist dat ik hem daar nooit meer terug zou brengen, al had hij de kat bij aankomst verscheurd. Ze deden hem de riem om en gaven de riem aan mij. De man vond het niet eens de moeite om te stoppen met waar hij mee bezig was en alleen het oudste kind keek me een beetje moeilijk aan. Ik zei haar dat ze best een keer langs mag komen, om te kijken hoe het met hem gaat. Maar dat was het dan. Geen uitzwaaien, niks. Ze bleven gewoon in de tuin

Ik vind het echt zo raar! Ze hebben niet eens mijn adres of telefoonnummer (ik wel van hen natuurlijk)...
De riem is bijna doormidden omdat hij dus in de riem scheen te bijten. Dit was al zijn 7e riem volgens hen. Nou, hij beet idd, ik zei "NEE!" en hij gaf het op haha. In de auto: ook prima. Geen gepiep oid. Ik had een bot voor in de auto maar hij keek me aan van 'eh wat moet ik daarmee??'

Thuis aangekomen bleek dat de kinderen in slaap waren gevallen, mn zusje had ze op bed gelegd en ze waren echt diep in slaap. Dus die kennismaking moet even op zich laten wachten. Ook belangrijk: de poes. Ze zat op de bank, met hoge rug maar ze week geen centimeter, die heks haha. Django kwam heel rustig binnen (ik had hem wel aangelijnd) negeerde eerst de hele kat en keek een beetje rond. Ik wees hem nogmaar eens op de kat (kijk es, is dat nou?) hij: okeee als ik moet snuffelen, doe ik dat wel even. Dus hij snuffelde even, maar geen blafje, geen opwinding, niet er met alle macht naartoe willen, niks!

Hij snuffelde, keek even en dat was het. De kat keek echt van 'God wat hebben jullie nou weer in huis gehaald'

en liep (niet rennen) naar buiten. Uurtje later zat ze op de muur naast de achterdeur en zodra Django naar buiten liep, sprong ze naar beneden en liep naar binnen. Ze probeerde het waardig maar toen ze zag dat dat snuffelbeest weer naar haar toe kwam, werd t toch een rennetje naar boven
Zodra hij de tuin in kwam wel meteen overal plasjes (geen probleem) en ook véél poepjes (toch wel een verschilletje met de hoeveelheden vd kat

). Ik denk dat hij gewend was daar in de tuin te poepen omdat hij bijna nooit uit werd uitgelaten (2 a 3 keer per dag letterlijk 1 blokje om max, ook veel dagen helemaal niet). Wandelen ging prima, hij trok helemaal niet (itt toen we met hem gingen proefwandelen). Hij kent iig zit, nee en af, weet dat hij niet op de bank mag en luistert vrij goed. Hij stinkt wel echt vréselijk

ga hem morgen eerst wassen want ik val bijna flauw (daar viel dat niet zo op haha, weet ook niet waarom). Maar ja, hij is dan ook nog nooit (!) gewassen, ook geen natuurlijk badje van een slootje oid (want: alleen blokje om)
Voor nu is hij vooral heen en weer aan het drentelen, aan het hijgen en de vloer aan het onderkwijlen

Ik heb een nieuwe stalker haha. Hij is echt geweldig
Hij komt om de haverklap voor knuffels en aaien, gaat hij echt helemaal voor staan, werpt zich op zn rug zodat ik echt overal kan kriebelen

Hij lijkt zn oude huis niet te missen vooralsnog

Ik heb ook zijn stamboom en zn papieren. Hij heeft na de puppyenting nooit meer een enting gehad

En op zn stamboom staat een andere naam als op een ander los papier dat erbij zit (?). Een algehele checkup lijkt me geen overbodige luxe.
Aaahhh nu is ie in slaap gevallen bij mn voeten
En ja: foto's komen maar mn batterijen waren leeg