Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

voor de hond buiten je werk achter de computer doen

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

~Suzanne~
Zeer actief

Re: voor de hond buiten je werk achter de computer doen

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Marie-Josée schreef:
Suzanne123 schreef:En noem mij zeurderig
Ga ik doen :ok: :mrgreen:
Zucht.... :oohja: :E:

:lol1:

Suzanne
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Suzanne123 schreef:
Jacky schreef:om eerlijk te zijn zou ik als hondeneigenaar helemaal niet blij zijn als iemand zijn hond los laat en zelf gaat zitten werken, en dus niet zijn hond in de gaten houdt. Snap dat jij het prettig vindt, maar voor een ander is het misschien niet zo prettig.
Daar zat ik ook aan te denken.... ;-(
En noem mij zeurderig, maar voor langere tijd een picknickbank/tafel op die manier in beslag nemen en dus ontoegankelijk voor andere vind ik eigenlijk ook "not done", maar dat kan kome omdat ik het evenzeer "not done" vind om bij anderen te gaan zitten omdat ik het (jaja, daar komt het vandaan) "not done" vind om als ik net zit voor een bak koffie / thee met de honden vastgelegd dat er dan iemand anders bij komt. Noch voor mezelf, noch voor de honden zit ik daarop te wachten.
Een beetje het idee "tafel/bank is nu bezet, kom straks maar terug" maar je kunt het dan niet maken om daar een uur te gaan blijven zitten werken en op die manier langdurig zoiets bezet te houden.

Suzanne
Wie het eerst komt wie het eerst maalt :mrgreen: jemig Suzanne, jij verwacht zowat dat de hele wereld rekening houd met jouw gebrek :U:
Als je niet wil dat een ander aanschuift moet je lekker je eigen tafel en stoeltje meenemen, ben je van dat probleem af
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
~Suzanne~
Zeer actief

Ik snap dat niet... als een tafel bezet is schuif je toch niet aan? Da's toch gewoon onbeschoft?

Dat doe je toch in een restaurant ook niet?

Suzanne
stefanie
Zeer actief

Ongelezen bericht door stefanie »

Ik snap het probleem ook niet zo. :19:
Er staan zelfs meerdere picknick tafels schrijft Hans, dus hij houdt niet eens de enige tafel 'bezet'.
chrico
Zeer actief

Suzanne123 schreef:Ik snap dat niet... als een tafel bezet is schuif je toch niet aan? Da's toch gewoon onbeschoft?

Suzanne
Snap je zelf het verschil dan niet tussen een restaurant en een openbare picknicktafel?
Je kan dat toch niet toe-eigenen :denken: Als er 1 tafel staat en er zit 1 persoon aan dan zeg ik netjes goedenmiddag en plof neer. Tafel is namelijk van en voor iedereen. Zegt die persoon van wegwezen jij dan tik ik nog net niet op mijn voorhoofd en blijf gewoon zitten.
Kom ik in een overvol restaurant en heb ik echt trek en zie ergens 1 persoon aan 1 tafel zitten vraag ik of die persoon er een probleem mee zou hebben als ik aanschuif. Zegt die persoon ja dan ga ik kijken naar het volgende plekje
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Jacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): retrievers
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jacky »

dat iemand de picknick tafel bezet houdt zal mij een worst zijn, maar dat hij zit te werken en de hond los rondvliegt vind ik niet kunnen.
Afbeelding

Odin 2001-2013
Ivan 2001
chrico
Zeer actief

Jacky schreef:dat iemand de picknick tafel bezet houdt zal mij een worst zijn, maar dat hij zit te werken en de hond los rondvliegt vind ik niet kunnen.
Geen idee wat de hond in de tussentijd doet. Blijft hij netjes bij de baas in de buurt maakt het mij niet uit. Gaat hij buurten en heb ik er last van dan kan het zijn dat ik je laptop dicht doe en je minder vriendelijk toespreek :mrgreen:
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Het lijkt me juist leuk als je zo nog meer buiten kunt zijn.
Hangt een beetje van de hond af of je veel opschiet met je werk :wink:
Als hij lekker bij je in de buurt blijft spelen zie ik het probleem al helemaal niet.

En inderdaad, een picknicktafel is voor degene die er het eerste gebruik van maakt :mrgreen:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
~Suzanne~
Zeer actief

chrico schreef:
Suzanne123 schreef:Ik snap dat niet... als een tafel bezet is schuif je toch niet aan? Da's toch gewoon onbeschoft?

Suzanne
Snap je zelf het verschil dan niet tussen een restaurant en een openbare picknicktafel?
Je kan dat toch niet toe-eigenen :denken: Als er 1 tafel staat en er zit 1 persoon aan dan zeg ik netjes goedenmiddag en plof neer. Tafel is namelijk van en voor iedereen. Zegt die persoon van wegwezen jij dan tik ik nog net niet op mijn voorhoofd en blijf gewoon zitten.
Kom ik in een overvol restaurant en heb ik echt trek en zie ergens 1 persoon aan 1 tafel zitten vraag ik of die persoon er een probleem mee zou hebben als ik aanschuif. Zegt die persoon ja dan ga ik kijken naar het volgende plekje
Dan hebben wij duidelijk andere normen en waarden; ik zie best het verschil maar ook de overeenkomst; als er iemand zit schuif je niet zomaar aan. Niet iedereen zit op gezelschap te wachten, zeker niet in situaties met honden.
Ik zou echt en absoluut hoogst verbaasd zijn als iemand zomaar aanschuift op een bank of picknicktafel en daar beslist not amused over zijn. Het is me 1 keer gebeurd, net de honden vast gezet, komt een groep van 10 fietsers aan, vraagt niets, zegt niets, maar begint de groepslunch uit te pakken, op tafel te zetten, onze spullen te verzetten. Honden compleet uit hun dak natuurlijk. Ik heb beleefd gezegd "neem me niet kwalijk, maar zoals u ziet is de tafel bezet, ik vind het voor de honden niet zo prettig dat u zomaar aanschuifd" (of woorden van gelijke strekking) maar kreeg toen ook soortelijke opmerkingen en blikken zo van "ja, wij willen hier zitten"... ik vond 't te schunnig voor wooorden, maar heb onze boel maar weer gepakt, honden en al uit de situatie gehaald.

Ik blijf erbij; dat is a-sociaal gedrag, maar natuurlijk is ieder vrij daar een andere mening over te hebben. (En dan maar hopen dat we elkaar nooit op een bankje treffen)

Suzanne
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

Suzanne123 schreef: Dan hebben wij duidelijk andere normen en waarden; ik zie best het verschil maar ook de overeenkomst; als er iemand zit schuif je niet zomaar aan. Niet iedereen zit op gezelschap te wachten, zeker niet in situaties met honden.
Ik zou echt en absoluut hoogst verbaasd zijn als iemand zomaar aanschuift op een bank of picknicktafel en daar beslist not amused over zijn. Het is me 1 keer gebeurd, net de honden vast gezet, komt een groep van 10 fietsers aan, vraagt niets, zegt niets, maar begint de groepslunch uit te pakken, op tafel te zetten, onze spullen te verzetten. Honden compleet uit hun dak natuurlijk. Ik heb beleefd gezegd "neem me niet kwalijk, maar zoals u ziet is de tafel bezet, ik vind het voor de honden niet zo prettig dat u zomaar aanschuifd" (of woorden van gelijke strekking) maar kreeg toen ook soortelijke opmerkingen en blikken zo van "ja, wij willen hier zitten"... ik vond 't te schunnig voor wooorden, maar heb onze boel maar weer gepakt, honden en al uit de situatie gehaald.

Ik blijf erbij; dat is a-sociaal gedrag, maar natuurlijk is ieder vrij daar een andere mening over te hebben. (En dan maar hopen dat we elkaar nooit op een bankje treffen)

Suzanne
Mensenkinderen wat zul jij een moeite hebben met leven zeg.
Is een onbewoond eiland niet iets voor jou?
Zoals iemand al eerder zei, neem je toch je eigen tafeltje en stoeltje mee dan hoef je niet te delen :roll:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
renee-uk
Zeer actief

Martijn schreef:
renee-uk schreef:
Zoals iemand al eerder zei, neem je toch je eigen tafeltje en stoeltje mee dan hoef je niet te delen :roll:
:roll:
:roll: :roll:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
renee-uk
Zeer actief

renee-uk schreef:Mensenkinderen wat zul jij een moeite hebben met leven zeg.
Martijn schreef: :roll:
renee-uk schreef::roll: :roll:
Martijn schreef: :boos:
renee-uk schreef: :lekkerpuh: :J:
Afbeelding

chrico
Zeer actief

Okee, blijkbaar heb ik een ander beeld bij een picknicktafel.
Kan hoor, ik kom niet in losloopgebieden dus de tafels die ik tegen kom daar rusten fietsers uit en die hebben er geen probeem mee om te delen.
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gyanty »

Ach ja, het zou voor mij geheel afhankelijk zijn van situatie, mijn humeur, de omgeving en weet ik nog wat voor meer variabelen. Op drukke evenement, of in druk pretpark vind ik het niet zo'n ramp als mensen aan mijn tafel aanschuiven. Als vind ik dat ten alle tijden wel even gevraagd kan worden of de plek vrij is.

Ergens in de middle of knowhere zal het volledig afhangen van mijn humeur. Als ik daar zit omdat ik een pesthumeur heb, zucht ik eens diep en loop gewoon weg. Alles kan en mag, maar wel een beetje met respect voor elkaar. Ik vind het wel zo beleefd om te vragen. Als ik dat pesthumeur heb, kan ik nog altijd antwoorden met: oh maar ik zou net weg gaan. Bijna bij me op schoot ploffen zonder een woord kan ik dan echt niet waarderen.

En wat al die mensen hebben over een stukje claimen (laatste ook al die discussie als men aan het speuren is of aan het trainen???). We mogen toch allemaal wel een stukje gebruiken van deze wereld. En dan kunnen we toch proberen om met elkaar te communiceren, zodat we met zijn alle fijn gebruik kunnen maken van de ruimte?
Afbeelding
Madison
Zeer actief
Mijn ras(sen): West Highland White Terriër

Ongelezen bericht door Madison »

Nah jeetje, bij ons in het bos staat ook een picknicktafel en daar zit ik met een groepje iedere ochtend van half 11 tot half 12 zodat ons roedeltje lekker kan spelen..... en dat is dus asociaal :hmmm: ?? Iedereen kan altijd aanschuiven, maar ik begrijp dat mensen dat niet snel doen als er een roedeltje irritante terriers en teckels achter elkaar aanrennen :mann:. Maar toch vind ik het niet asociaal om daar een uur te zitten en de tafel 'bezet' te houden. :denken:
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje

Ongelezen bericht door Shibby »

Zolang voor je werk geen volledige concentratie nodig hebt en je een sociale, luisterende hond hebt die een beetje in je buurt blijft zie ik het probleem echt niet. Lijkt mij juist een ideale situatie voor zowel hond als baasje. :ok:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
chrico
Zeer actief

gyanty schreef: Bijna bij me op schoot ploffen zonder een woord kan ik dan echt niet waarderen.
Jullie hebben dan andere tafels als wij :mrgreen: Je kan hier met 8 man ruim zitten aan zo een tafel dus als jij op de ene bank zit en ik op de andere is er nog ruimte zat lijkt mij :wink:
Daarbij denk ik dat de lichaamstaal van de persoon die er zit al meer dan genoeg zegt lijkt mij. Ik heb er zelf nooit een probleem mee als ik ergens in mijn uppie zit en er schuift iemand aan en als ik sjaggie ben ga ik niet daar zitten waar de kans groot is op aanschuivers
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Shibby
Zeer actief

Suzanne123 schreef: Dan hebben wij duidelijk andere normen en waarden; ik zie best het verschil maar ook de overeenkomst; als er iemand zit schuif je niet zomaar aan. Niet iedereen zit op gezelschap te wachten, zeker niet in situaties met honden.

Suzanne

Er zijn nu eenmaal niet zoveel picknicktafels in de bossen en ik vind niet dat je dan het recht hebt om die picknicktafel te claimen. Er passen sowieso 6, maar vaak ook wel 8 mensen aan zo'n picknick tafel. Als je dan met 2 personen aan die tafel zit, kunnen er makkelijk aan de andere kant ook nog 2 of 3 mensen zitten. Je hebt maar een plekje bezet en niet die hele tafel.

Van het voorbeeld wat jij geeft, vind ik het zomaar aan jullie spullen zitten om die te verschuiven, ronduit asociaal. Dat kunnen ze gewoon vragen. Maar ik vind ook dat ze wél het recht hebben om daar aan die picknicktafel hun lunch te mogen uitpakken. Als er dan ook nog een paar mensen aan de tafel willen schuiven, hebben ze daar het volste recht toe. Maar op het moment dat er nog een plekje is dat (half) binnen je persoonlijke zone gaat vallen, dan hoor je dat naar mijn mening gewoon even te vragen en er ook begrip voor te hebben op het moment dat dat niet gewaardeerd word.

Normen en waarden en de hoeveelheid rekening houden met een ander zijn voor iedereen anders. Dat is nu éénmaal zo en daar zul je ook niks echt aan kunnen veranderen. Als je je zo kan storen aan dingen die eigenlijk dagelijks in het leven voor je voeten komen, probeer het jezelf dan gewoon wat makkelijker te maken. Neem een kleedje mee naar het bos en ga ergens op een rustig plekje met je kleedje zitten. Daar heb je je privacy. Zo simpel, zo makkelijk en zo weinig frustraties. :ok:
Afbeelding
Shibby
Zeer actief

chrico schreef:Ik heb er zelf nooit een probleem mee als ik ergens in mijn uppie zit en er schuift iemand aan en als ik sjaggie ben ga ik niet daar zitten waar de kans groot is op aanschuivers
Wat kan het leven toch makkelijk zijn he :mrgreen:
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Jaap* schreef:Allemachtig zeg, 'claim' je nu ook al een picknickbank als je er op gaat zitten?
Daar zijn die dingen toch voor bedoeld :19:
De één gaat er aan picknicken en de ander gaat er aan laptoppen, wat maakt dat nou uit.
Je hebt groot gelijk Hans, lekker buiten zitten met een half oog op de hond. Heerlijk toch :ok:
Zoals TS het omschreef (compleet met ski-pak :mrgreen: ) kreeg ik het idee dat het om hele dagen ging, en dan meerdere dagen per week. En ja, dat vind ik wel 'claimen' ja. Van mij mag je hoor, als je een beetje vriendelijke hond hebt, ik vind het prima allemaal :wink: Maar ik kan me wel voorstellen dat mensen het iets minder vinden, bijvoorbeeld als je zelf een hond hebt die niet zo lekker met het type hond gaat wat TS heeft. Als die hond er dus bijna altijd is, deels zichzelf vermakend omdat de baas zit te werken, is dat niet zo heel leuk.
Afbeelding
Hans de hondenvriend
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Hans de hondenvriend »

renee-uk schreef:

Suzanne
Zoals iemand al eerder zei, neem je toch je eigen tafeltje en stoeltje mee dan hoef je niet te d
elen :roll:
goed idee ik heb vanmiddag net een houten stevige inklapbare tafel voor gekocht op de rommelmarkt die is stevig en nu kan ik op elk gewenste plek op een openveldje waar de honden los mogen aan de slag.
De veldjes zijn terreinen waar je overdag mag dagkamperen.
Hans de hondenvriend
Vaste gebruiker
Contacteer:

[quote="Moos
Zoals TS het omschreef (compleet met ski-pak :mrgreen: ) kreeg ik het idee dat het om hele dagen ging, en dan meerdere dagen per week. quote]

Hallo

Een ski pak is niet meer nodig in de wintermaanden kan ik overdag met de auto/brommobiel op het recreatie veldje komen en vanuit de auto werken en de hond kan buiten spelen.
en ik hou echt wel geregeld in de gaten of alles goed gaat. In de auto kan via een voorruitverwarming van 200 watt op de extra caravan accu de auto warm gehouden worden.
Deze heb ik ook aanstaan als ik er in overnacht met de hond moiro terwijl het vriest buiten in de winter.
Via de stuur heb ik een laptop tafel dus van de auto is een kantoor te maken
mariaa
Zeer actief
Mijn ras(sen): australian shepherd

Ongelezen bericht door mariaa »

hans de hondenvriend "leef je maar lekker uit " zou ik zeggen :mrgreen:
als jij je hier prettig bij voelt, heerlijk toch :ok:
Afbeelding
Hans de hondenvriend
Vaste gebruiker
Contacteer:

Suzanne123 schreef:Ik blijf erbij; dat is a-sociaal gedrag, (En dan maar hopen dat we elkaar nooit op een bankje treffen)

Suzanne

Er zijn nou eenmaal mensen die voor hun eigen gemoedrust wel heel gauw zeggen dat iemand asociaal en fout is. Terwijl er helemaal geen sprake van asociaal en fout gedrag is. Roepen het hardste wat normen en waarden zijn, maar ze kunnen die zin niet eens uit hun eigen hoofd schrijven.
Het zijn wel de ergste slag volk om mee om te gaan.

Overigens ik heb een eigen houten stevige tafel sinds vandaag.
met die goede laptop op die vieze picknick tafels is ook niks en zo hou ik niks bezet.
Dus ik ben benieuwd naar wat de volgende fout is wat ik en andere maken , behalve u zelf.
Suuz!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Suuz! »

ik snap het probleem ook niet zo, als je hond gewoon normaal met andere honden om gaat.
Het gaat immers om een honden losloop bos wat ik begreep van de ts.
Ik ga hier dagelijks ook naar het leesten, en daar staan ook picknick tafels. Ik loop een stukje mee met de honden,
maar als ik ze kwijt ben, ga ik aan de picknick tafel zitten. En ja, daar zit ik dan rustig een uur of anderhalf.
De honden komen af en toe voorbij, en vermaken zich vooral in de bosjes om konijnensporen te zoeken.

Ik moet wel zeggen dat ik eigenlijk standaard dezelfde mensen tegen kom, en ook wel gevraagd heb om te melden
als mijn honden overlast veroorzaken. Alhoewel ik ze wel constant in de smiezen hou. Want ik hoor aan hun manier van blaffen
(luid geven of blaffen tegen een andere hond zit verschil tussen in mijn geval) of er iets aan de hand is waar ik moet ingrijpen,
en probeer dan ook zsm bij ze te zijn. Maar gelukkig is dit nog nooit voorgevallen.

Alle mensen die ik normaliter tegen kom hebben er ook geen problemen mee dat mijn honden door de bosjes dwalen. Ze komen ze
wel eens tegen met hun honden, maar dan rennen die 4 van mij voorbij zonder dat ze oog hebben voor de andere hond(en).
Ze zijn vooral druk met hun eigen roedeltje, en laatst sloot een andere hond zich bij hun aan, en ook daar hadden ze geen enkel probleem mee ;).

Oftewel, als de TS zoiets wil doen als werken op dat bankje, moet ie dat vooral lekker doen in mijn ogen ;). Maar wel mits hij ondertussen zijn hond
in de gaten houdt.
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Sprokkeltje
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 mopshondjes Sprokkeltje en Stampertje (pup) en Cody de beagle..drie paarden..

Ongelezen bericht door Sprokkeltje »

:hmmm: Als jij je hond goed in de smiezen houdt, is er volgens mij toch niets aan de hand??

Als je hem bij je roept als er evt andere honden aankomen, zorg je echt niet voor overlast.
Of je nou met een laptop op schoot zit of met een boek, maakt toch echt geen verschil voor mij hoor..

Ik werk in de zorg, kan dus niet in het bos gaan werken met mijn hondjes :engel:

Lijkt mij wel dat ik me niet zou kunnen concentreren..ik zou continu op mijn mopseflopsjes en Cody letten, alles zou ik horen en zien..nope van werken zou niets komen bij mij.

Als jij dat wel kan, zie ik het probleem echt niet hoor! Doen!
Afbeelding
Jacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): retrievers
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jacky »

Moos schreef:
Jaap* schreef:Allemachtig zeg, 'claim' je nu ook al een picknickbank als je er op gaat zitten?
De één gaat er aan picknicken en de ander gaat er aan laptoppen, wat maakt dat nou uit.
Je hebt groot gelijk Hans, lekker buiten zitten met een half oog op de hond. Heerlijk toch :ok:
Zoals TS het omschreef (compleet met ski-pak :mrgreen: ) kreeg ik het idee dat het om hele dagen ging, en dan meerdere dagen per week. En ja, dat vind ik wel 'claimen' ja. Van mij mag je hoor, als je een beetje vriendelijke hond hebt, ik vind het prima allemaal :wink: Maar ik kan me wel voorstellen dat mensen het iets minder vinden, bijvoorbeeld als je zelf een hond hebt die niet zo lekker met het type hond gaat wat TS heeft. Als die hond er dus bijna altijd is, deels zichzelf vermakend omdat de baas zit te werken, is dat niet zo heel leuk.
ja juist, dat idee had ik ook en zo werd het ook omschreven in het begin.
Nu gaat het ergens anders om :F:
ik schuif eigenlijk nooit aan bij iemand aan tafel als we lopen met de honden, gewoon omdat ik daar de behoefte niet aan heb. Dan krijg je van die verplichte gesprekjes. Helemaal geen zin in. Ik loop liever, vind ik ook een vorm van uitrusten. :cool2:
Afbeelding

Odin 2001-2013
Ivan 2001
majelle
Zeer actief

Ongelezen bericht door majelle »

Ik neem vaak een lekker boek mee naar het bos waar ik iedere dag kom.
Eerst het bos doorwandelen ballen gooien etc en dan lekker op het bankje bij het water zitten lezen.
Mijn hond komt als ik stil zit dan lekker bij me liggen, hij graaft een koel stukkie en soms komt er een hond langs en dan staat ie op soms om te spelen dan kijk ik mee. Zo kan ik wel 3 uur in het bos blijven. Heb geen tuin. Soms ligt Bikkel gewoon in diepe slaap. Heerlijk. Vroeger toen ik een deeltijd studie deed maakte ik mijn huiswerk.
Zie het probleem met die laptop niet zo, lekker toch als die hond zo lekker lang buiten is. Zeker met dat warme weer, lekker snoezelen en als het te warm wordt in de plas liggen.

Groetjes Majelle
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Hilde »

majelle schreef:Ik neem vaak een lekker boek mee naar het bos waar ik iedere dag kom.
Eerst het bos doorwandelen ballen gooien etc en dan lekker op het bankje bij het water zitten lezen.
Mijn hond komt als ik stil zit dan lekker bij me liggen, hij graaft een koel stukkie en soms komt er een hond langs en dan staat ie op soms om te spelen dan kijk ik mee. Zo kan ik wel 3 uur in het bos blijven. Heb geen tuin. Soms ligt Bikkel gewoon in diepe slaap. Heerlijk. Vroeger toen ik een deeltijd studie deed maakte ik mijn huiswerk.
Zie het probleem met die laptop niet zo, lekker toch als die hond zo lekker lang buiten is. Zeker met dat warme weer, lekker snoezelen en als het te warm wordt in de plas liggen.

Groetjes Majelle
Lijkt me heerlijk zoals jij dat hebt :ok:
Afbeelding
Marian4
Actief
Mijn ras(sen): chow chowXcollie?

Ongelezen bericht door Marian4 »

:ok:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”