Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Schoppen hond.
Moderator: moderatorteam
- *Linda*
- Zeer actief
Re: Schoppen hond.
Zag het een tijdje terug ook, een duitse herder teef die ongenadig aan haar slipketting gerukt werd. Keer op keer. En dan écht hard he en dan tussendoor nog een paar lellen op haar neus met het uiteinde van de riem. Heb de man toegesnauwd dat hij met zijn gefrustreerde tengels van die hond af moest blijven en of hij wel goed bij zijn hoofd was. Hielp wel, want hij stopte maar ja, wat doen ze als ze alleen zijn denk ik dan
Mafkezen. Ook nog een keer een vrouw die haar bobtail ging op Bono rijden en daar flipte ze helemaal van. Beest werd op de grond gedrukt, en ze bleef er wel een halve minuut opzitten terwijl ze steeds maar aan het duwen was op hem
Heb haar ook toegeroepen dat ze even normaal moest doen en dat er niets aan de hand was maar ze had een walkman op 

- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Hier in de buurt ook een man die zijn drie herders regelmatig een schop verkoopt. Ik heb er een keer iets van gezegt, en toen hield hij wel op. Maar hij doet het nog steeds, alleen kijkt hij nu eerst even in de rondte of er geen mensen lopen
Zondag waren we met Pasha wandelen bij de Drunese duinen. Er was een herder die iets te enthousiast wilde spelen en de mensen die er bij waren in hun nette kloffie vies maakte
Toen waren ze al boos. Het speelte moest afgespoeld worden en de herder dacht alleen maar "leuk, spelen
" maar die kreeg me toch een lel tegen zijn koppie aan
Er liep ook een dobermann, die bij iedereen schooide om eten. Een ander stel wilde net een broodje gaat eten en de dober pakte dat broodje uit zijn hand. Zijn baasje riep hem terug. Beestje moest eerst een paar seconden nadenken. Kreeg een riep hee hard tegen zijn flanken en vervolgens werd ze aan d'r kop opgetild en 5 minuten in de lucht gehouden.
Toen zijn we weggegaan, want Marc zag al aan mij hoe laat het was
Zondag waren we met Pasha wandelen bij de Drunese duinen. Er was een herder die iets te enthousiast wilde spelen en de mensen die er bij waren in hun nette kloffie vies maakte
Er liep ook een dobermann, die bij iedereen schooide om eten. Een ander stel wilde net een broodje gaat eten en de dober pakte dat broodje uit zijn hand. Zijn baasje riep hem terug. Beestje moest eerst een paar seconden nadenken. Kreeg een riep hee hard tegen zijn flanken en vervolgens werd ze aan d'r kop opgetild en 5 minuten in de lucht gehouden.

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
nathalie schreef:Hier in de buurt ook een man die zijn drie herders regelmatig een schop verkoopt. Ik heb er een keer iets van gezegt, en toen hield hij wel op. Maar hij doet het nog steeds, alleen kijkt hij nu eerst even in de rondte of er geen mensen lopen![]()
Zondag waren we met Pasha wandelen bij de Drunese duinen. Er was een herder die iets te enthousiast wilde spelen en de mensen die er bij waren in hun nette kloffie vies maakteToen waren ze al boos. Het speelte moest afgespoeld worden en de herder dacht alleen maar "leuk, spelen
" maar die kreeg me toch een lel tegen zijn koppie aan
![]()
Er liep ook een dobermann, die bij iedereen schooide om eten. Een ander stel wilde net een broodje gaat eten en de dober pakte dat broodje uit zijn hand. Zijn baasje riep hem terug. Beestje moest eerst een paar seconden nadenken. Kreeg een riem heel hard tegen zijn flanken en vervolgens werd ze aan d'r kop opgetild en 5 minuten in de lucht gehouden.

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
Daar kan ik heel slecht tegen
en dan ga ik echt mijn mond niet meer houden hoor :M:

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
-
Dorien71
- Actief
- Mijn ras(sen): Hollandse herders
- Aantal honden: 2
Toen Rossi 3 maand was en ik met hem hier in het bos liep heeft hij een schop van een man gehad
. Die man hield niet van honden en ik moest dat klote beest bij me houden
.
Uit reaktie heb ik hem met de riem geslagen
.
Uit reaktie heb ik hem met de riem geslagen

Groetjes Dorien en een lebber van Rossi, Indy en Dingo.
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner - Aantal honden: 2
Ahh ik kan daar echt niet tegen he
Gelukkig heb ik het hier nog nooit echt gezien/meegemaakt.
Altans, één keer tijdens een wandeling, daar kreeg de hond ook een schop met werkschoenen met stalen neuzen en een klap met de flexilijn
En waarom? Omdat hij aan de riem trok 
Altans, één keer tijdens een wandeling, daar kreeg de hond ook een schop met werkschoenen met stalen neuzen en een klap met de flexilijn
- vinkje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Boomertje - Locatie: eindhoven
Ik word echt woest als ik zie dat een hond een schop of klappen krijgt.
Moet me dan gelijk inhouden om er niet bovenop te vliegen.
Gelukkig heb ik het maar een keer gezien, en dat was in mijn huis hier.
Er kwam hier altijd een kennis met een prachtige duitse herder, een plaatje was het, en luisterde fantastisch goed.
Tot op een gegeven moment hij iets tegen de hond zei, en die niet meteen deed wat hij wilde schijnbaar.
Hij tilt zijn been op en geeft de hond een keiharde trap tegen zijn ribben, het klapte echt hard.
Mijn jongste zoon was toen een jaar of 13, en al een flinke knul, die kennis stond met zijn rug naar mijn zoon toe, mijn zoon haalt aan en geeft die kennis uit alle macht een trap tegen zijn achterwerk zodat hij bijna om viel.
De kennis draait zich om en kijk ons heel verbaast aan, want mijn man en ik zeiden er dus niets van, hadden inwendig lol dat die kennis met gelijke munt betaald werd. Heel verontwaardig zei die kennis, zeggen jullie daar niets van dat hij mij zo hard schopt, ik zei nee, had je de hond maar niet moeten schoppen, en daar is het gat van de deur, ik wil je hier nooit meer zien.
Hij heeft het goed begrepen, want we hebben hem nooit meer gezien.

Moet me dan gelijk inhouden om er niet bovenop te vliegen.
Gelukkig heb ik het maar een keer gezien, en dat was in mijn huis hier.
Er kwam hier altijd een kennis met een prachtige duitse herder, een plaatje was het, en luisterde fantastisch goed.
Tot op een gegeven moment hij iets tegen de hond zei, en die niet meteen deed wat hij wilde schijnbaar.
Hij tilt zijn been op en geeft de hond een keiharde trap tegen zijn ribben, het klapte echt hard.
Mijn jongste zoon was toen een jaar of 13, en al een flinke knul, die kennis stond met zijn rug naar mijn zoon toe, mijn zoon haalt aan en geeft die kennis uit alle macht een trap tegen zijn achterwerk zodat hij bijna om viel.
De kennis draait zich om en kijk ons heel verbaast aan, want mijn man en ik zeiden er dus niets van, hadden inwendig lol dat die kennis met gelijke munt betaald werd. Heel verontwaardig zei die kennis, zeggen jullie daar niets van dat hij mij zo hard schopt, ik zei nee, had je de hond maar niet moeten schoppen, en daar is het gat van de deur, ik wil je hier nooit meer zien.
Hij heeft het goed begrepen, want we hebben hem nooit meer gezien.

Als je de mensen leert kennen, ga je van dieren houden.
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Het lullige ervan is dat je ook geen aangifte kan doen want je weet verder niets van ze. Toch is dat de enige manier hoe je lichamelijke mishandeling kan stoppen, alleen als je ze het zien doen.
Wel opvallend altijd dat het vooral herder eigenaren zijn :N:
- Danoontje powerrr
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dobermann, Galgo Español
Verschrikkelijk, ik zie het ook vaak in de paardenwereld.
Het beestje is je dan standaard aan het uit testen hè.
Het beestje is je dan standaard aan het uit testen hè.
- Chicoahua
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): chihuahua/shih-tzu
Engelse Bulldog
oh ja vreselijk om aan te zien he!
had ik een keer met een bulldog die werdt he-le-maal gek op chico, ging tekeer als een bezetene. die vent gaf een paar flinke trappen.
, ik zei; zeg kan dat niet anders maar die hond was van steen
vind dat ook zo sneu, zon weerloos iets!
had ik een keer met een bulldog die werdt he-le-maal gek op chico, ging tekeer als een bezetene. die vent gaf een paar flinke trappen.
vind dat ook zo sneu, zon weerloos iets!

- Cash
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitseherder
Nou de man in mijn voorbeeld had geen herder maar een leuk kniehoge kruising.duitse herder schreef:Het lullige ervan is dat je ook geen aangifte kan doen want je weet verder niets van ze. Toch is dat de enige manier hoe je lichamelijke mishandeling kan stoppen, alleen als je ze het zien doen.
Later bleek dat hij vroeger altijd i nde knpv had gezeten.
Het gekke is wel dat deze man dus ontzettend veel doet met zijn hondje. Fietst elke dag overal heen, spelen met andere honden e.d. zwemmen..... Wat dat betreft heeft 't hondje het wel goed, maar die aanpak als ze iets stouts doet.... allemachtig.

Cash v Heiligental en Flow.
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Zo kom ik in de ochtend geregeld een man tegen met een weimaraner.
Die hond valt dan vaak uit en dan gaat die lul met de flexi op die hond zijn kop slaan.
Onwijs pissig word ik ervan.
Als ik die vent spot draai ik gelijk om anders krijgt die weim weer klappen.

Die hond valt dan vaak uit en dan gaat die lul met de flexi op die hond zijn kop slaan.
Onwijs pissig word ik ervan.
Als ik die vent spot draai ik gelijk om anders krijgt die weim weer klappen.

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.