Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Timon is thuis!
Moderator: moderatorteam
-
Neeltje
Re: Timon is thuis!
Leuk!! Veel plezier met Timon! Hier komt volgende week een pup leven in de brouwerij brengen.
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Leuk een Dwergschnauzer! Wat een moppie!
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
- Aantal honden: 2
Wat een schatje.......!
Heel veel plezier en geluk met hem! 
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
- Aantal honden: 3
Hij is echt ontzettend lief.
Hier trouwens ook een stenen kauwer. Ze eet ze niet op maar haar tanden gaan er wel van stuk.
Ze legt ze ook op een speciaal stapeltje in de tuin, samen met al haar knuffels en lege slakkenhuisjes.
Hier trouwens ook een stenen kauwer. Ze eet ze niet op maar haar tanden gaan er wel van stuk.
Ze legt ze ook op een speciaal stapeltje in de tuin, samen met al haar knuffels en lege slakkenhuisjes.
- laura b
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ruwhaar Standaard Teckel
Wat leuk zeg
- *Esther
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Wat een leuke pup! Veel geluk met hem!!
- Dusty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese stabij x Toller
Toller - Aantal honden: 2
- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
- Aantal honden: 2
- Sprokkeltje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 mopshondjes Sprokkeltje en Stampertje (pup) en Cody de beagle..drie paarden..
Om op te vreten, wat een dotje
Ik heb ook zo'n stenen/takjes/zand-etende pup in huis.
Heb nu maar een puppyren aangeschaft, zodat ik het terras kan afscheiden van derest van de tuin (kan de deur gewoon open met dit weer), en het terras steentjes/takjes/blaadjes vrij houden...Ik kan anders elke 10 sec weer wat anders uit haar bekje vissen.
En we hebben nogal veel struiken in de tuin waarvan ik de evt werking niet ken. We hebben ook bergen klimop die we op aan het ruimen zijn..
De tuin in gaat nu gewoon onder begeleiding, op het terras mag ze gewoon spelen, dan durf ik wel even een kopje koffie te doen en een blaadje te lezen..met een schuin oog op de pup..maar dan hoef ik niet continu vanalles uit dr bekkie te halen...
Dacht dat het een mopsending was, haha, niet zo dus...Mijn andere mops doet het namelijk ook nog, (is net 1 jaar) maar al stukken minder, onze beagle eet dan weer geen takken en steentjes (7jaar) voor derest alleeees...
Ik heb ook zo'n stenen/takjes/zand-etende pup in huis.
Heb nu maar een puppyren aangeschaft, zodat ik het terras kan afscheiden van derest van de tuin (kan de deur gewoon open met dit weer), en het terras steentjes/takjes/blaadjes vrij houden...Ik kan anders elke 10 sec weer wat anders uit haar bekje vissen.
En we hebben nogal veel struiken in de tuin waarvan ik de evt werking niet ken. We hebben ook bergen klimop die we op aan het ruimen zijn..
De tuin in gaat nu gewoon onder begeleiding, op het terras mag ze gewoon spelen, dan durf ik wel even een kopje koffie te doen en een blaadje te lezen..met een schuin oog op de pup..maar dan hoef ik niet continu vanalles uit dr bekkie te halen...
Dacht dat het een mopsending was, haha, niet zo dus...Mijn andere mops doet het namelijk ook nog, (is net 1 jaar) maar al stukken minder, onze beagle eet dan weer geen takken en steentjes (7jaar) voor derest alleeees...
- Marina
- Zeer actief
Wat een schatje superrrr 

Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.