Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nanna schreef:Een hoge moslimgeestelijke in Iran heeft een fatwa uitgesproken tegen het houden van honden. Grootayatollah Naser Makarem Shirazi vindt dit "onrein".
Er zijn niet veel Iraniërs met een hond, maar het dier is aan een opmars bezig als huisdier. "Vriendschap met honden is een blinde imitatie van het Westen," zei de Grootayatollah tegen de krant Javan. "Er zijn veel mensen in het Westen die meer van hun hond houden dan van hun vrouw en kinderen."
Waakhonden en herdershonden mogen wel. Mensen die met een hond betrapt worden op straat of in hun auto, kunnen een boete krijgen. bron
Zo te lezen is zelfs de hond daar "niet" voorbehouden aan de man. Vrouwen hier in het westen hebben geen honden...
Stom.
Zal je zien dat er over een jaar allemaal Iraanse hondjes hier rondlopen, tussen de Spanjooltjes, Griekjes, Portugeesjes, Turkjes... Alsof er nog niet genoeg landen gemeen zijn voor honden.
Ja maar honden zijn toch ook onrein? Die van mij tenminste wel....niets zo heerlijk als in de poep rollen, halfvergane beesten ontleden, kattenstont eten, braken en dan weer lekker opsmikkelen en kontjes ruiken van andere honden
Nou ik was niet echt van plan om op korte termijn naar Iran te vertrekken.. stelletje mafkezen
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Maylala schreef:Stom.
Zal je zien dat er over een jaar allemaal Iraanse hondjes hier rondlopen, tussen de Spanjooltjes, Griekjes, Portugeesjes, Turkjes... Alsof er nog niet genoeg landen gemeen zijn voor honden.
Dat denk ik niet. Iran laat echt geen stichtingen uit het westen toe om hondjes te redden.
Dat denk ik niet. Iran laat echt geen stichtingen uit het westen toe om hondjes te redden.
Hhaha dat dacht ik ook niet.
Maar verder, tja het is een ander land met een andere cultuur. Prima dus. Wij mogen geen tijgers in onze achtertuin houden, dat mag in Amerika wel.....
Mijn ras(sen): Bink en Puck 1 x Border Collie 1 x Border Terrier Altijd in gedachten: Max (13 jaar) 16-9-2005 Bob (13 jaar) 12-9-2011 Beau(15,5 jaar) 13-9-2011
Al eens gehoord dat alle islamieten honden zijn...dat ruimt dus wel op...
Maar 'Onze' paus is ook een lekker ding en zijn ondergeschikten die dan weer te veel van kinderen houden...
Ik denk dat er gewoon iets mis is met het geloof....
Er zit natuurlijk wel iets in dat onze liefde voor dieren wel erg ver lijkt te gaan.
Zelf beschouw ik dat juist een stukje beschaving. Het respect voor dieren hoort onderdeel van je levenshouding te zijn.
En dit geld ook voor dieren die gehouden worden voor consumptie.
Het nemen van een leven van een dier om het te consumeren vraag wel enig respect lijkt mij......