Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

mysterie opgelost!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

-Gaby-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
Aantal honden: 2

Re: mysterie opgelost!

Ongelezen bericht door -Gaby- »

malinois schreef:Drollen van andere honden worden hier met een grote boog vermeden.
Wel hebben ze ieder hun 'eigen' plekje... ze gaan dus zeer regelmatig op hetzelfde plekje zitten...
Jup, hier ook. Ik heb per ongeluk wel eens een stok in de buurt van een drol gegooid en dan rent hij er blij heen, wil de stok pakken en kijkt dan echt van "Iewlll :kotz: " en loopt met zijn poten heel hoog opgetrokken weer weg. Die stok hoeft hij niet meer.
Afbeelding
Foto gemaakt door Judith & Olly
Judith
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels
Aantal honden: 2

Re: mysterie opgelost!

Ongelezen bericht door Judith »

Diesel doet het ook in de bosjes of in hoog gras, over het algemeen worden hier de uitlaat stroken goed schoon gehouden door de honden eigenaren. Er staan dan ook genoeg prullenbakken met zakjes. Alleen wat ik niet begrijp is dat de honden drollen in het gras op geruimd worden en de honden drollen die vol op het pad liggen gewoon blijven liggen :piew:

Heeft jullie hond ook dat hij maar op bepaalde plaatsen poept?? Ik kan uren met Diesel lopen, maar als ik niet langs zijn "poep" plekjes loop dan doet hij ook niets...
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”