Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat moet ik geloven

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Fin
Zeer actief

Re: Wat moet ik geloven

Ongelezen bericht door Fin »

Suzanne123 schreef:
René schreef:Hallo allemaal,

Floor is begonnen met Kiddo brokken en een warme hap tussen de middag. Toen ze 2 jaar oud was ontwikkelde ze een voedselallergie. Helemaal niet erg, gewoon overgestapt naar Kiddo Lamsvlees en rijst. Later is Floor overgestapt op Eukanuba. Daar krijgt ze nu wat een beetje vlees (uit blik) bij. Voor het lekkers. Ik ben zeer tevreden over Eukanuba! Het sloot goed aan op een hond die dagelijks 2-3 uur in het park of op het strand rende, in topconditie was en sluit nu aan op haar oude dag. Ik ben van mening, dat goed voer kan bijdragen aan de gezondheid (en levensduur) van je hond.

René

Floor is natuurlijk ook gek op spercieboontjes, worteltjes, pannenkoeken, tomatensoep! Maar welke hond houdt daar nou niet van? En het is nog gezond ook! :lol1:
Geintje.. hoop ik toch??

Suzanne
Waarom zou dat dikgedrukte een geintje moeten zijn? Ik vind dat goed zorgen voor je hond, wat ze opnoemt is voedzaam eten.
Anja
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder en Chihuahua
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Anja »

Waar is René nou?? :19:
Afbeelding
Hanna - Mica - Jop
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

christo schreef:
Suzanne123 schreef:
René schreef:Hallo allemaal,

Floor is begonnen met Kiddo brokken en een warme hap tussen de middag. Toen ze 2 jaar oud was ontwikkelde ze een voedselallergie. Helemaal niet erg, gewoon overgestapt naar Kiddo Lamsvlees en rijst. Later is Floor overgestapt op Eukanuba. Daar krijgt ze nu wat een beetje vlees (uit blik) bij. Voor het lekkers. Ik ben zeer tevreden over Eukanuba! Het sloot goed aan op een hond die dagelijks 2-3 uur in het park of op het strand rende, in topconditie was en sluit nu aan op haar oude dag. Ik ben van mening, dat goed voer kan bijdragen aan de gezondheid (en levensduur) van je hond.

René

Floor is natuurlijk ook gek op spercieboontjes, worteltjes, pannenkoeken, tomatensoep! Maar welke hond houdt daar nou niet van? En het is nog gezond ook! :lol1:
Geintje.. hoop ik toch??

Suzanne
Waarom zou dat dikgedrukte een geintje moeten zijn? Ik vind dat goed zorgen voor je hond, wat ze opnoemt is voedzaam eten.
Ja, voedzaam voor mensen ja.
Pannenkoeken zijn absoluut ongeschikt voor een hond, en ook tomatensoep is niet gezond.
De groenten zijn prima, niets mis mee.
:zweep:
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Bevo, Cavom, Barca, allemaal geperste brokken....
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Badu
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Badu »

Sneu hoor... heb je een gebit om klein wild te slopen en een orgaanstelsel om het te verteren.... krijg je fantasieloze brokken voorgeschoteld :N: :N:
Afbeelding
'alles van waarde is weerloos' Lucebert

De nakers..., óók op FB :)
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

er zijn honden die het niet uitmaakt of ze nu brok, vers, kvv of wat dan ook krijgen.. die lopen hier.
Ik heb er hier ook een die liever brok eet dan vers of kvv dus dan kunnen ze er vast voor gemaakt zijn... hier doen ze het uitstekend op, ze eten het graag, ze krijgen het afgewisseld dus geen paniek honden hebben het uitstekend.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
rose
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador

Ongelezen bericht door rose »

Moeilijk hoor, zo heb ik er ook voor gestaan, je raakt echt in de war van al de verschillende praatjes die je hoort over goed voer.
En je wilt het juist goed doen, maar hoe?

Ik heb na veel gelezen te hebben over hondenbrokken de ingrediënten van mijn zak Eukanuba eens gegoogled en de zak is daarna direct in de kliko beland.
Wat zit daar naast de onnodige overdosis granen een bende in zeg :(
Op advies ben ik toen kvv gaan voeren, maar dat zie ik nu meer als een gezonde hondenbrok, juist omdat het ook een commercieel product is.
Door dat verhaal zijn wij overgestapt naar het zelf samenstellen en dat gaat al bijna twee jaar naar volle tevredenheid van de honden en van mij.

Als ik jou was zou ik zelf het ea opzoeken aan informatie, goed over nadenken en dan een besluit nemen waar je achter kunt staan.
Succes :wink:
astrid
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers

Ongelezen bericht door astrid »

Marion. schreef:Ben ik de enige die grote vraagtekens bij die dierenwinkel zet? Voedings"deskundigen" (of gewoon reclamemakers) uitnodigen is prima, maar hou het dan wel bij het merk waar jij als winkel achter staat.
De winkel zou bij mij op de zwarte lijst komen in elk geval :pffff:
Nee hoor, ik ook. Ik heb zowiezo een hekel aan dierenspeciaalzaken en kom er zo weinig mogelijk. De dames en heren die daar rondlopen vertrouw ik absoluut niet als het gaat om voer voor mijn hond die blaten de fabrikant na. Ik kom er hooguit eens om een leuke bal ofzo te kopen voer haal ik er niet.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”