Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Qua uitdrukking dan wel, verder lijkt ze er niet op, maar ik kreeg toch wel even een kriebel van die blik. http://link.marktplaats.nl/354626199" onclick="window.open(this.href);return false;
Overigens heb ik de eigenaren al gevraagd waarom ze de kat niet herplaatsen
Aimee schreef:Qua uitdrukking dan wel, verder lijkt ze er niet op, maar ik kreeg toch wel even een kriebel van die blik. http://link.marktplaats.nl/354626199" onclick="window.open(this.href);return false;
Aimee schreef:Qua uitdrukking dan wel, verder lijkt ze er niet op, maar ik kreeg toch wel even een kriebel van die blik. http://link.marktplaats.nl/354626199" onclick="window.open(this.href);return false;
Omdat de katten er eerder waren???
De blik herken ik ook. Ik heb er hier ook zo 2 lopen. En ik begrijp werkelijk niet hoe je zo'n koppie na 8 jaar "weg" kunt doen. Maar ja. Ik had dan ook geen katten.
De blik herken ik ook. Ik heb er hier ook zo 2 lopen. En ik begrijp werkelijk niet hoe je zo'n koppie na 8 jaar "weg" kunt doen. .
De blik herken ik ook. Ik heb er hier ook zo 2 lopen. En ik begrijp werkelijk niet hoe je zo'n koppie na 8 jaar "weg" kunt doen. Maar ja. Ik had dan ook geen katten.
Er staat toch nergens dat ze de hond vanaf pup af aan hebben? Misschien hebben ze hem helemaal niet zolang....
Eeeeeeeeeeeeeeeeeen van de kattEN wil haar niet accepteren.
Dus doe je haar na 8 jaar weg
Inderdaad heeft de blik iets van Osa zoals ik die op foto's heb gezien
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Waarom gaan jullie er vanuit dat hun de hond van pup af aan hebben gekregen? Het komt op mij meer over alsof ze de hond nog niet zolang hebben en de kat er niet aan kan wennen...
Anders is het wel een beetje vreemd na 8 jaar ja, dan kunnen er, lijkt mij, best wat geregeld worden met apart houden in huis etc. Maargoed, wie weet zit er ook wel veel meer achter dan dat de kat de hond niet moet?
Als ze de kat wegdoet gaat het hele kattenforum weer steigeren. Denk dat ze gewoon een keuze hebben gemaakt. Ze hebben blijkbaar meerdere katten en kiezen dus voor hun katten.
Als mijn moeder nu een hond nam en het ging niet met een van de katten dan ging die hond ook weer weg. Zij is dol op de katten.
Onze kat accepteert onze hond ook niet en bivakkeert al 9 weken boven. Lisa mag daar dus niet komen en af en toe gaat kat even de tuin in in alle rust. Onze kat moet overal behoorlijk lang aan wennen maar zolang ik heel bewust tijd voor hem uittrek is er niks aan de hand.
Wel sneu voor de hond maar ik ben een katten én hondenmens en zou deze keus dan ook heel moeilijk vinden om te maken.
Joera schreef:Waarom gaan jullie er vanuit dat hun de hond van pup af aan hebben gekregen? Het komt op mij meer over alsof ze de hond nog niet zolang hebben en de kat er niet aan kan wennen...
Anders is het wel een beetje vreemd na 8 jaar ja, dan kunnen er, lijkt mij, best wat geregeld worden met apart houden in huis etc. Maargoed, wie weet zit er ook wel veel meer achter dan dat de kat de hond niet moet?
Je hebt gelijk.
Ze kunnen de hond ook pas net hebben geadopteerd
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Het komt bij mij over alsof ze de hond idd nog niet lang hebben. Er staat 25 maart 2002 bij, waarschijnlijk omdat dat de geboortedatum is van der hond.
De hond is als laatste binnengekomen zoals ik het begrijp, dus dan is het niet meer als logisch dat de eerste dieren blijven
Joera schreef:Waarom gaan jullie er vanuit dat hun de hond van pup af aan hebben gekregen? Het komt op mij meer over alsof ze de hond nog niet zolang hebben en de kat er niet aan kan wennen...
Zo komt het ook op mij over.
Ik heb mijn katten sinds kitten af aan en als ik een herplaatser zou nemen waar het niet goed mee gaat, dan blijven mijn katten toch echt hier, waar ze al vijf en een half jaar horen.
Want met hun heb ik evengoed een band en ik ben gek op ze.