Dan tillen ze hem maarNanna schreef:Je komt daar dus niet blij aan die deur om verhaal te halen. Wat denk je nou? Dat je gelijk krijgt?Muk schreef:Mocht zoiets hier gebeuren, dan zou ik als hondeneigenaar ook even een babbeltje gaan maken met die mensen die aangifte om niks hebben gedaan. Van iemand die mijn hond beschuldigt van agressief gedrag wordt ik niet blij.
Natuurlijk niet.
Je zet jezelf alleen maar neer als zeikerd met kuthond.
Ik zou ze het ook laten bekijken. Als het goed is kent de politie ze, na al die flauwe aangiftes welEn naar de onberispelijke staat van dienst van mijn honden mogen ze hier in heel de buurt rondvragen. Ze mogen ze nog testen ook, als daar behoefte aan is. Weet alleen niet of Charles wel zin heeft om daarvoor op te staan
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Moet toch niet gekker worden!!
Moderator: moderatorteam
- Naima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradinges
- Aantal honden: 1
Re: Moet toch niet gekker worden!!
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
- Joepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullmastiff
In dit geval was de betreffende hond wel een lieve goedzak alleen een beetje wild.Martijn schreef:Ik ook niet.Nanna schreef:Dat verhaal hoor je ook maar van één kant en ik neem het met een pak Jozo. Ik geloof niet dat mensen dermate over de zeik gaan van een aangelijnde vriendelijk kwispelende hond dat ze naar de pliesie hollen.Amber schreef: Hij was aangelijnd,, en het jochie was in eerste instantie zelf geinteresseerd in de hond, de hond in kwestie heeft niet eens naar het joch geblaft,,,, maar toonde interesse naar het kind, door kwispelend naar het jochie te kijken en twee stappen richting het kind te gaan.
De politie adviseerde dan ook om een U-Lead te gaan gebruiken.
- Ilse met haar witte
- Zeer actief
Trek het effe lekker uit zijn verband. De hond uit het topic heeft niet gebeten. Jan met de pet komt niet kijken waarom de hond bijt. hij komt hoogstens kijken naar de hond omdat dat zijn taak is na een klacht zonder bijtwond.Martijn schreef:Ze willen ook niet weten hoe hij op zijn best is. Ze willen weten hoe hij doordeweeks is.Ilse met haar witte schreef:Ze bedoelt dat "hector"misschien niet op zijn best is door omstandigheden als de politie komt kijken....
Logisch toch?
Als je hond ongesteld is en dan ineens wel allerlei rotgeintjes uithaalt is dat toch van belang? Het kan Jan met de Pet helemaal niet schelen waarom de hond bijt. Het gaat er om dat hij bijt.
Martijn schreef: Ik heb een behoorlijk waakse hond maar als de politie haar wil bekijken, bekloppen en mee wil wandelen kan dat gewoon, hoor.
En misschien zegt de politie dan "pas op met die waaksheid bij de deur". Hebben ze daar dan ongelijk in? Ik ben het er zelf prima mee eens dat je daarmee op moet passen.
Als je je hond niet aan iedereen ter evaluatie aan kan bieden zonder dat dat altijd een goed beeld geeft moet je je misschien eens achter de oren krabben of je je verantwoordelijkheid wel neemt.
Niet dat ik altijd alle verantwoordelijkheden even serieus oppak maar de klacht is daarna wel terecht.
Groetjes Ilse

- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
- Aantal honden: 2
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- Ilse met haar witte
- Zeer actief
Dat was mij niet duidelijk, je was aan het quoten.Martijn schreef:Het was in het algemeen bedoeld en gezegd. Over context gesproken.Ilse met haar witte schreef: Trek het effe lekker uit zijn verband. De hond uit het topic heeft niet gebeten. Jan met de pet komt niet kijken waarom de hond bijt. hij komt hoogstens kijken naar de hond omdat dat zijn taak is na een klacht zonder bijtwond.
Gezellige toon, ook weer.
Groetjes Ilse

- nana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sarplaninac,flatc mix, franse bull
- Aantal honden: 3
Er is wel een naam voor zoiets en dat is een valse aangifte of melding en geloof dat dat strafbaar is.
Waarom zou je je hond altijd ter evaluatie aan moeten kunnen bieden?
Wat is een evaluatie is dat een verplichte aai-sessie door de agent of een test?
Stel je hond komt niet goed door de evaluatie en dan??
Wat is een evaluatie is dat een verplichte aai-sessie door de agent of een test?
Wat we niet begrijpen..vrezen we...wat we vrezen zullen we vernietigen.
lydia
lydia
- Joepie
- Zeer actief
Dan heb je een probleem en moet de hond waarschijnlijk een muilkorf om.nana schreef:Er is wel een naam voor zoiets en dat is een valse aangifte of melding en geloof dat dat strafbaar is.
- Naima
- Zeer actief
Kwispelend 2 stappen richting kind rijmt niet helemaal met 'beetje wild' imo. Dat het een goedzak was, weet een kind niet wanneer er een grote hond enthousiast op je komt afgedenderd natuurlijk, dus snap de angst van het kind wel. Alleen vind ik het een taak vd ouders om de situatie in te schatten en het kind gerust te stellen om verdere angsten te voorkomen.Joepie schreef:Nanna schreef:Dat verhaal hoor je ook maar van één kant en ik neem het met een pak Jozo. Ik geloof niet dat mensen dermate over de zeik gaan van een aangelijnde vriendelijk kwispelende hond dat ze naar de pliesie hollen.Amber schreef: Hij was aangelijnd,, en het jochie was in eerste instantie zelf geinteresseerd in de hond, de hond in kwestie heeft niet eens naar het joch geblaft,,,, maar toonde interesse naar het kind, door kwispelend naar het jochie te kijken en twee stappen richting het kind te gaan.
In dit geval was de betreffende hond wel een lieve goedzak alleen een beetje wild.
De politie adviseerde dan ook om een U-Lead te gaan gebruiken.
- StormenRoxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador - Aantal honden: 1
ik snap in de eerste instantie waarom je je hond naar een kind toe laat gaan. zonder dat de ouders (of zo) van dat kind er bij zijn...
on bekende kinderen zijn net zo onverwachts als onbekende honden..
on bekende kinderen zijn net zo onverwachts als onbekende honden..
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Zou ook liever met de politie praten dan met die ouders hoor.. :N:
Als je toch niks agressiefs hebt.. Zou ze nog koffie erbij aan bieden ook, komt beter over dan als je ook nog eens op die ouders gaat lopen afgeven.
Als je toch niks agressiefs hebt.. Zou ze nog koffie erbij aan bieden ook, komt beter over dan als je ook nog eens op die ouders gaat lopen afgeven.
- Joepie
- Zeer actief
De hond waar het om ging is 5 maanden!!!Dus ja dan zijn ze nog wel eens wild!
En de betreffende jongen een jaar of 12.
- nana
- Zeer actief
Joepie schreef:De hond waar het om ging is 5 maanden!!!Dus ja dan zijn ze nog wel eens wild!
Fijn dus, iedereen kan wel van zijn fiets vallen en schrikken en dus de politie op je dak sturen
lydia
lydia
- nana
- Zeer actief
ja dat is erg en triest.
Probeer maar eens een valse aangifte te doen tegen een persoon dat is strafbaar
waarom zou het oke zijn om een valse aangifte te doen tegen een hondeneigenaar?
Mag je ook aangifte doen als een hond boos kijkt of een kleur heeft die je eng lijkt.
Wil zelf ook niet beschuldigd worden voor diefstal en een huiszoeking ondergaan.
Moet de huilende vrouw in het voorbeeld van Nanna ook maar aangifte doen?
Mag je ook aangifte doen als een hond boos kijkt of een kleur heeft die je eng lijkt.
Wil zelf ook niet beschuldigd worden voor diefstal en een huiszoeking ondergaan.
lydia
lydia
- Amber
- Zeer actief
- Contacteer:
Vind het wel grappig,, maar vind het een vrij vreemd rechtsysteem hier in Nederland.
Mijn schoonouders wonen in een buurt, zal ik maar zeggen waar veel verschillende culturen wonen!
Nu was er tot een jaar of drie geleden niet veel te beleven, een paar winkels aan de overkant.
Nu heeft de gemeente bedacht dat het goed voor de economie zou zijn, als er dure appartementen gebouwd gaan worden voor de verkoop. En er is een grote supermarkt gebouwd, die elke zondag open is.
Nu hebben mijn schoonouders ook een garage bij hun woning, onder de flat dus, daar moeten ze veel geld voor betalen .
Van de zeven dagen in een week kunnen ze er minstens vijf zo niet zes, niet eens in of uit met hun auto.
Dus ze beginnen zich hier aan te ergeren, nu liep het vorige week zo uit de hand, we stonden daar met een nogal grote zware nieuwe tv, en jawel hoor weer konden ze er niet in.
Mijn schoonmoeder was het zo zat, dat ze de politie heeft gebeld,, de eigenaar van de auto die voor hun garage stond, zat gewoon zoals alle dagen(Werken doen ze Niet) op het bankje voor de supermarkt en zag dus dat ze niet bij hun garage konden komen, je kan daar overigens op de meeste dagen nooit parkeren want men parkeert overeral de autos's.
Je denkt toch niet dat hij de beleefdheid had om zijn auto weg te halen
Uiteindelijk liep het zo uit de hand, dat mijn schoonmoeder bijna in elkaar gemept werd, en mijn schoonvader kreeg bijna een infarct van de stress... mensen zijn tussen de 65 en 70 jaar.
Je denkt toch niet dat de politie kwam,, haha wat een lachertje zeg, dus daarom erger ik me dus aan zoiets als met de hond en het jongetje kapot,, want dan komen de helden wel op dagen... terwijl er niks ernstigs is gebeurt.
Maar bij zo'n winkelcentrum waar men in een soort groepen(hang-jeugd, alleen dan vrij crimineel) bivakeert durven de helden niet in te grijpen. Raak een beetje off-topic natuurlijk, maar het systeem klopt van geen meter.
Iedereen kan blijkbaar maar gewoon aangifte overal van doen, en als ze om wat voor rede dan ook de pest aan jou en je hond/honden hebben kunnen ze je gewoon proberen een oor aan te naaien.
Bah , vind ik misselijk.
Mijn schoonouders wonen in een buurt, zal ik maar zeggen waar veel verschillende culturen wonen!
Nu was er tot een jaar of drie geleden niet veel te beleven, een paar winkels aan de overkant.
Nu heeft de gemeente bedacht dat het goed voor de economie zou zijn, als er dure appartementen gebouwd gaan worden voor de verkoop. En er is een grote supermarkt gebouwd, die elke zondag open is.
Nu hebben mijn schoonouders ook een garage bij hun woning, onder de flat dus, daar moeten ze veel geld voor betalen .
Van de zeven dagen in een week kunnen ze er minstens vijf zo niet zes, niet eens in of uit met hun auto.
Dus ze beginnen zich hier aan te ergeren, nu liep het vorige week zo uit de hand, we stonden daar met een nogal grote zware nieuwe tv, en jawel hoor weer konden ze er niet in.
Mijn schoonmoeder was het zo zat, dat ze de politie heeft gebeld,, de eigenaar van de auto die voor hun garage stond, zat gewoon zoals alle dagen(Werken doen ze Niet) op het bankje voor de supermarkt en zag dus dat ze niet bij hun garage konden komen, je kan daar overigens op de meeste dagen nooit parkeren want men parkeert overeral de autos's.
Je denkt toch niet dat hij de beleefdheid had om zijn auto weg te halen
Uiteindelijk liep het zo uit de hand, dat mijn schoonmoeder bijna in elkaar gemept werd, en mijn schoonvader kreeg bijna een infarct van de stress... mensen zijn tussen de 65 en 70 jaar.
Je denkt toch niet dat de politie kwam,, haha wat een lachertje zeg, dus daarom erger ik me dus aan zoiets als met de hond en het jongetje kapot,, want dan komen de helden wel op dagen... terwijl er niks ernstigs is gebeurt.
Maar bij zo'n winkelcentrum waar men in een soort groepen(hang-jeugd, alleen dan vrij crimineel) bivakeert durven de helden niet in te grijpen. Raak een beetje off-topic natuurlijk, maar het systeem klopt van geen meter.
Iedereen kan blijkbaar maar gewoon aangifte overal van doen, en als ze om wat voor rede dan ook de pest aan jou en je hond/honden hebben kunnen ze je gewoon proberen een oor aan te naaien.
Bah , vind ik misselijk.
Groetjes van Amber en een poot van Mack en Kay
- nana
- Zeer actief
misschien hadden je schoonouders moeten zeggen dat ze geschrokken waren van een gevaarlijk uitziende hond
Ga in het vervolg ipv BRAND............... ENGE HOND roepen
lydia
lydia
-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ik vind het erg ja.. vaak wekt het zien van politie en hondengeleiders bij je huis toch wel een erg verkeerd beeld op en wekt nogal wat roddels in de hand ... daar zit je als eigenaar van honden niet op te wachten zeker als je misschien de politie zelf niet gesproken hebt.. en je maar moet afwachten wanneer ze weer komen ondanks dat je zelf contact opneemt..Martijn schreef:Ja. Dat kan inderdaad.nana schreef:Joepie schreef:De hond waar het om ging is 5 maanden!!!Dus ja dan zijn ze nog wel eens wild!
Fijn dus, iedereen kan wel van zijn fiets vallen en schrikken en dus de politie op je dak sturen.
Is dat erg?
Lijkt me dat je dan erg op je tenen gaat lopen als er politie op je af wordt gestuurd, als je dat al niet deed met een bepaald type hond
- Joepie
- Zeer actief
Amber je hebt helemaal gelijk!
Ik denk dat het er ook mee te maken hebt waar je woont.
Ik woon in een dorp en mijn buurman werd helemaal (jawel) opgehaald met een politiebusje omdat hij een paar lichtkogels de lucht in had geschoten rond nieuwjaar.
Bleek dat een andere buurman van een paar huizen verder gebeld had dat hij met een pistool aan het schieten was!!
Ze hebben hier teveel tijd over denk!!
Ik woon in een dorp en mijn buurman werd helemaal (jawel) opgehaald met een politiebusje omdat hij een paar lichtkogels de lucht in had geschoten rond nieuwjaar.
Bleek dat een andere buurman van een paar huizen verder gebeld had dat hij met een pistool aan het schieten was!!
Laatst gewijzigd door Joepie op 15 jun 2010 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.
- Amber
- Zeer actief
- Contacteer:
Hahaha, dat is een goeie.nana schreef:misschien hadden je schoonouders moeten zeggen dat ze geschrokken waren van een gevaarlijk uitziende hond![]()
Nu snap je waarschijnlijk ook waarom wij de honden of in ieder geval een van de drie,, altijd meenemen als we bij opa en oma op visite gaan.
Als Mack meegaat,, hebben we meestal de straat voor onszelf,,, maar het is dan ook een heeeele gevaarlijke uitziende hond.( die bang is voor een bushokje) maar niet verder vertellen hoor!!! :lol: :lol:
- Amber
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou je zou het bijna wel zeggen ja,, maar het gaat toch alle perken te buiten.Joepie schreef:Amber je hebt helemaal gelijk!
Bleek dat een andere buurman van een paar huizen verder gebeld had dat hij met een pistool aan het schieten was!!![]()
- nana
- Zeer actief
Martijn schreef:Het is geen valse aangifte. Hooguit een verschil van mening of er iets aan de hand is en dat is wel vaker.nana schreef:ja dat is erg en triest.
Maar het voorval is wel gewoon gebeurt dus geen valse aangifte.
Een aangifte is toch niet erg? Dat is maar een melding.
Als je je een beetje normaal gedraagt heb je daar niets van te vrezen hoor.
Ligt eraan of je een verschil van mening kan hebben over wat een aanval van een hond is. Is dat een hond die 2 stappen op je afloopt, naar je kijkt, naar je blaft, gromt of op je afrent bijvoorbeeld.
Een valse aangifte of melding is erg, het is niet voor niets strafbaar.
Prima als je het zelf niet erg vind om op je tenen te lopen om te bewijzen dat je hond niet agressief is.
Loop zelf ook niet op mijn tenen om te bewijzen dat ik geen agressief mens ben.
lydia
lydia
- nana
- Zeer actief
je zei
"Ik zou als dat nodig is inderdaad op mijn tenen lopen en zorgen dat mijn honden niemand laat schrikken".
Wanneer is het dan nodig? Dit kan per persoon verschillen hoe moet je in hemelsnaam rekening houden met iedereen zodat je
zeker weet dat niemand schrikt?
Weet ook niet hoe het zit met een melding of aangifte of dat bewaard blijft.
Kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten dat er zo een melding over je hond blijft liggen terwijl er niets is gebeurt.
"Ik zou als dat nodig is inderdaad op mijn tenen lopen en zorgen dat mijn honden niemand laat schrikken".
Wanneer is het dan nodig? Dit kan per persoon verschillen hoe moet je in hemelsnaam rekening houden met iedereen zodat je
zeker weet dat niemand schrikt?
Weet ook niet hoe het zit met een melding of aangifte of dat bewaard blijft.
Kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten dat er zo een melding over je hond blijft liggen terwijl er niets is gebeurt.
lydia
lydia
- dagmar88
- Zeer actief
Nanna schreef:Mijn reet. Daar was je veel te dronken voorMartijn schreef: Dat was op commando.
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Wind je niet zo op, er is helemaal geen aangifte gedaan, want er valt nergens aangifte van te doen. Aangifte doe je namelijk van een strafbaar feit en dat is er in dit geval niet. En van valse melding is ook geen sprake, ze hebben gewoon melding gedaan van een incident wat heeft plaatsgevonden en dat mag, waarom zou dat niet mogennana schreef:ja dat is erg en triest.
En de politie heeft een onderzoekje ingesteld en is dus komen kijken, so what. Daar zijn ze voor.
In het hele verhaal is helemaal niets "vals". (zelfs de hond niet) Valse melding is als je iets meld wat je verzonnen hebt.
Hier heeft gewoon iets plaatsgevonden, dat is gemeld, en onderzocht, bleek onschuldig einde verhaal.
Gr. Aniek

- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
En dat moet je niet doen, want voordat je het weet doen ze aangifte tegen je........Nanna schreef:Die vechthondhap windt zich altijd meteen zo opBudkes schreef:Wind je niet zo op, er is helemaal geen aangifte gedaan, want er valt nergens aangifte van te doen. Aangifte doe je namelijk van een strafbaar feit en dat is er in dit geval niet. En van valse melding is ook geen sprake, ze hebben gewoon melding gedaan van een incident wat heeft plaatsgevonden en dat mag, waarom zou dat niet mogennana schreef:ja dat is erg en triest.
Moet de huilende vrouw in het voorbeeld van Nanna ook maar aangifte doen?.
En de politie heeft een onderzoekje ingesteld en is dus komen kijken, so what. Daar zijn ze voor.
In het hele verhaal is helemaal niets "vals". (zelfs de hond niet) Valse melding is als je iets meld wat je verzonnen hebt.
Hier heeft gewoon iets plaatsgevonden, dat is gemeld, en onderzocht, bleek onschuldig einde verhaal.
Gr. Aniek

- Naima
- Zeer actief
Ik neem dus aan dat het dus toch niet '2 stappen al kwispelend naar het kind' was? Een hond van dat kaliber, helemaal als hij erg onstuimig is, kan best angstaanjagend zijn hoor voor mensen, ik vind dat niet heel raar en kan me ook nog wel voorstellen dat een 'joepie, kindjuuuh' ren door een kind dat niet bekend is met honden anders wordt geïnterpreteerd. Sowieso lijkt t mij geen geweldig idee om zo'n jonge onstuimige hond los te doen op een weg waar blijkbaar ook fietsers komen.Joepie schreef:De hond waar het om ging is 5 maanden!!!Dus ja dan zijn ze nog wel eens wild!
Je punt? Feitelijk is dit hetzelfde als het incident met de hond want ik lees wel veel bijna's maar feitelijk is er dus niets gebeurd. Al begrijp ik best dat het voor je schoonouders erg bedreigend voelde, net als voor dat jongetje mss. Ik vind kreten als 'werken doen ze niet' echt zum kotzen want wie zijn 'ze' en wat maakt jou zoveel beter? Zulke argumenten zijn per definitie een zwaktebod.Amber schreef:Vind het wel grappig,, maar vind het een vrij vreemd rechtsysteem hier in Nederland.
Je denkt toch niet dat hij de beleefdheid had om zijn auto weg te halen![]()
Bah , vind ik misselijk.
- nana
- Zeer actief
Er is melding of aangifte gedaan van een hond die een kind aanviel terwijl dat niet zo was.Budkes schreef:Wind je niet zo op, er is helemaal geen aangifte gedaan, want er valt nergens aangifte van te doen. Aangifte doe je namelijk van een strafbaar feit en dat is er in dit geval niet. En van valse melding is ook geen sprake, ze hebben gewoon melding gedaan van een incident wat heeft plaatsgevonden en dat mag, waarom zou dat niet mogennana schreef:ja dat is erg en triest.
Als achteraf blijkt dat het niet zo was dan is het toch een valse melding of aangifte?
Stel ik kom tijdens het wandelen een hond tegen die zich op een of andere manier bedreigend uit naar mij of mijn honden bv dan mag ik dat ook melden dus en dan gaat de politie dat onderzoeken en die hond bekijken.
Laatst gewijzigd door nana op 16 jun 2010 10:52, 1 keer totaal gewijzigd.
lydia
lydia
- nana
- Zeer actief
Ja pas maar op dit hapje voelt zich bedreigdNanna schreef:Die vechthondhap windt zich altijd meteen zo opBudkes schreef:Wind je niet zo op, er is helemaal geen aangifte gedaan, want er valt nergens aangifte van te doen. Aangifte doe je namelijk van een strafbaar feit en dat is er in dit geval niet. En van valse melding is ook geen sprake, ze hebben gewoon melding gedaan van een incident wat heeft plaatsgevonden en dat mag, waarom zou dat niet mogennana schreef:ja dat is erg en triest.
(vechthondhap
lydia
lydia
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
dat hoeven mijn honden helemaal niet te accepteren van een vreemde dus ook niet van een agent. Zie het nut er niet van in nl.nana schreef:Er is wel een naam voor zoiets en dat is een valse aangifte of melding en geloof dat dat strafbaar is.
Kom hier op het industrieterrein 's avonds laat ook weleens politie tegen, en geen agent die maar een vinger uitsteekt naar een van mn honden hoor, ze blijven ff praten ook over de hondjes soms, dat het wel fijn is om met herders daar te lopen in het donker bijv.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Amber
- Zeer actief
- Contacteer:
Niet dat het je echt aangaat, maar als je niet begrijpt in welke toonaard dit geschreven is, wil ik het wel even uitleggen hoor, ben de beroerdste niet.Expecting schreef:Ik neem dus aan dat het dus toch niet '2 stappen al kwispelend naar het kind' was? Een hond van dat kaliber, helemaal als hij erg onstuimig is, kan best angstaanjagend zijn hoor voor mensen, ik vind dat niet heel raar en kan me ook nog wel voorstellen dat een 'joepie, kindjuuuh' ren door een kind dat niet bekend is met honden anders wordt geïnterpreteerd. Sowieso lijkt t mij geen geweldig idee om zo'n jonge onstuimige hond los te doen op een weg waar blijkbaar ook fietsers komen.Joepie schreef:De hond waar het om ging is 5 maanden!!!Dus ja dan zijn ze nog wel eens wild!
Je punt? Feitelijk is dit hetzelfde als het incident met de hond want ik lees wel veel bijna's maar feitelijk is er dus niets gebeurd. Al begrijp ik best dat het voor je schoonouders erg bedreigend voelde, net als voor dat jongetje mss. Ik vind kreten als 'werken doen ze niet' echt zum kotzen want wie zijn 'ze' en wat maakt jou zoveel beter? Zulke argumenten zijn per definitie een zwaktebod.Amber schreef:Vind het wel grappig,, maar vind het een vrij vreemd rechtsysteem hier in Nederland.
Je denkt toch niet dat hij de beleefdheid had om zijn auto weg te halen![]()
Bah , vind ik misselijk.
"Ze" zijn de groep medemensen , die de hele straat terroriseren, omdat men de GEHELE dag rondhangt, de ingang van je woning blokkeren, vervuilen met allerlei shit die ze achterlaten, auto's parkeert voor jou garage, met alle vervelende gevolgen van dien. En als ze jou in je nike's zien lopen, of met een nieuwe tv, waar je keihard voor hebt gewerkt, en omdat men niet zelf kan/wil voorzien in hun eigen financieele onderhoud deze spullen gewoon bij je komen halen,, als je er niet bent.
Voor de rest schrijf ik nergens dat ik beter ben, al hoewel als ik er goed over nadenk!, Ik voorzie in mijn eigen onderhoud, En in dat van mijn gezinsleden, Ik parkeer de auto niet bij de buurman voor zijn garage, Ik sla niemand in elkaar , als mijn auto, fiets, scooter ergens staan waar een ander er last van zou hebben, en men vraagt aan mij of ik deze zou willen weghalen dan doe ik dat zonder dat ik dreig om je in elkaar te slaan , betaal hondenbelasting, ruim de ontlasting van mijn honden op, en ga niet als me een s....t dwarszit naar de politie.
Dus ik zou het niet weten.
- Naima
- Zeer actief
Ben jij een zus van Smoekie toevalig?