Geen idee wat het is, een straathond uit Malta

dat staat zo op de site van het asiel waar ze nu zit
Ik zei ook dat ik heel misschien eens kon gaan kijken, dat wil niet zeggen dat ze direct mee gaat hoor
Hoe zie je dan dat een hond doof kan zijn? Zie je dat aan de kleur? Ik weet dat het bij dalmatiers veel voorkomt.
Nanna schreef:Alle pups zijn leuk om te zien.
Dit lijkt me een redelijk brakachtig iets, en dat moet je maar willen.
Dat zijn vaak giga jachtneuzen met de neiging tot weglopen, als in weglopen en in Maastricht weer op kunnen halen. Is dat nog zo schattig als het hondje een jaar oud is en het snoezige er af is?
En die kleur vertrouw ik ook niet. Dit lijkt me idd een kandidaat om doof te zijn. Als dat het geval is ben je helemaal in de aap gelogeerd.
Ik zou me dus van tevoren maar eens goed oriënteren en me niet zomaar door een leuk koppie laten overhalen. Want als het goed is moet je er nog 15 jaar mee leven.
Een braque is een staande hond, die hebben in mijn ervaring geen zware neiging tot weglopen? Eén van mijn voorkeursrassen is de drentse patrijs, ook een staande. En bij mijn vriend thuis hebben ze een weimaraner, ook een staande. Jij bedoelt
Natuurlijk weet je nooit zeker het toekomstige karakter van een straathond.
Ik ga ze heus niet zomaar alle puppen binnen halen, het moet wel goed passen en ik moet de hond kunnen geven wat ze nodig heeft. Maar deze heeft zo'n prachtig snoetje, helemaal mijn smaak
Ik wou maar zeggen, moest het een goede match zijn, dan zou ze mee naar huis mogen. Kans is klein, maar ik mag toch wel wat dromen