Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wielrenners bevestigen weer eens hun imago

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

Re: Wielrenners bevestigen weer eens hun imago

Ongelezen bericht door flamme »

Nanna schreef:
Marie-Josée schreef:Gelukkig hebben we daar in het zuiden geen last van. Daar wordt je uitvoerig bedankt als je je hond van het pad aftrekt.
Ik ben ook (import)zuiderling en heb er ook geen last van. Alleen maar bedankjes (dagge bedankt zei da witte) en geinteresseerd vragen wat dáár nou aan hondenrassen loopt.
Zouden die zuiderlingen dan toch écht gemoedelijker zijn?
Yep, hier ook geen problemen.
EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door EstherK »

Podenji schreef:
EstherK schreef:
Podenji schreef:gisteravond liep ik met Sol, Kaloes en Jens nog even een klein rondje in de straat, we hebben een fietspad/voetgangerspad in één zeg maar, Jens liep aan de flex, dus ik hoor achter mij ineens * tring tring * dus ik direkt aan de kant en Jenson "binnenhalen" hoor ik ineens piepende remmen en gevloek, krijg ik een hele tirade over me heen, hou je kuthonden bij je, kuthonden zus kuthonden zo :80:
dus ik zeg, u kunt ook wel even afremmen en er niet zomaar vanuit gaan dat als u belt dat mensen direkt aan de kant springen zodat u er langskan , daarbij is dit een voet én een fietspad dus u kunt ook wel wat meer rekening houden met wandelaars, u heeft toch remmen op uw fiets?? Ga anders op de weg fietsen, heb je geen last van wandelaars maar bedenk dan ook wat u net deed als er een auto toeterend achter u zit en vervolgens niet afremt omdat u niet snel genoeg aan de kant gaat :klaar:

zo meneer mompelde nog wat, zijn vrouw ook, en fietsten door, ik hoorde nog iets van kuthonden ( ja ze hadden een ruime woordenschat haha )

:U:
Heel herkenbaar.
Wielrenners wensen geen rekening te houden met anderen.
ik ben het helemaal met je eens maar het waren 2 oudere mensen op gewone fietsen :jank:
O. :mrgreen:
Jolande1961
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jolande1961 »

Gisteren ook meegemaakt; honden mogen los bos, nergens bordjes, dat er gefietst mag worden... En ja hoor, daar kwamen er een paar aangefietst, uiteraard met het nodige commentaar. En in zo'n geval doe ik nog geen stap opzij.
Jacintha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Kruising Teckel
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Jacintha »

Ik heb eigenlijk nooit problemen met fietsers.
Als ik op het fietspad loop houd ik ze aangelijnd en loop dan aan de kant, maar eigenlijk heb ik er nooit problemen mee.
Waar ik wel nog eens ruzie mee heb zijn cross country hardlopers die opeens uit een zijpad rennen en waar Anouk zich een hartverlamming van schrikt (en die dan opeens woest blaffend voor die hardloper staat) en die dan scheldend en tierend loopt te springen te schoppen naar Anouk, die daar vanzelf sprekend niet minder agressief van word. :roll:

Maar goed, fietser hebben we hier geen last van. :wink:
Afbeelding
Anouk, nooit uit gedachten, nooit uit het hart... 01-03-2005 ~ 28-04-2011
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”