Nogmaals het is geven en nemen in een klein land als NL...ik snap niet waar mensen zo moeilijk om kunnen doen. Prima dat je eigenwijs wilt doen maar verwacht dan van mij ook geen enkele medewerking.Martijn schreef:Omdat ik me niet door de eerste de beste Jan Joker de andere kant op laat sturen?malinois schreef: dan ben je eigenwijs, heel simpel.
Prima hoor, dan ben ik eigenwijs.
Die twee keer per dag sloeg op hoe vaak ze het aan iemand moesten vragen.Ik train niet 2 x per dag ik speur eens per week en die ene keer per week wil ik wel goed benutten om mijn hond iets te leren of af te leren... daar kan ik dus geen eigenwijze mensen bij gebruiken die hun zin willen doordrijven en verrekken om 1 meter om te lopen...
Ik drijf mijn zin trouwens niet door, JIJ drijft je zin door. (Jij in de zin van de trainende speurneus.)
Dat is nu net waar ik allergisch voor ben! Mensen die zelf stelselmatig schijt aan anderen hebben en dan de mensen die er niet in mee willen verwijten dat ze te weinig meedenkend zijn.
Vind ik een veel beter plek. Als ik er dan ook nog gewoon langs kan zonder een blok om te hoeven ben ik prima tevreden.Maar wees niet bang hoor, een recreatieterrein is echt mijn laatste keuze om te gaan speuren, heb het ook weleens moeten doen bij gebrek aan beter maar ik ga nog liever op een industrieterrein speuren dan op een recreatieterrein... dus als het eens per 2 jr. is, is het veel.
Ik vind dat op geen enkele manier vergelijkbaar met trainen in een losloopgebied of recreatiegebied.
Weet ik niet, maar dat is ook niet mijn probleem.Hoe moet je 'even' je spoor herstellen dan?
Het zal ongetwijfeld wat egocentrisch zijn maar dat is dan wel geïnspireerd op het feit dat er altijd wel één of andere l;ulhannes is die denkt dat zijn spelletje zoveel belangrijker is dan de spelletjes van alle andere mensen dat die maar vooral om moet lopen.
Dat doe ik domweg niet. Je hebt niet meer rechten dan de rest van de wereld.
Ruimte claimen om te gaan speuren is niet minder achterlijk dan zomaar ergens een agilityparcoursje neerpleuren of een partijtje te gaan tennissen.
Je gaat toch ook aan de kant als er een roedel pitjes aankomt terwijl jij daar met je reu loopt? Dat kan dan wel omdat het jou beter uitkomt? Maar om even een metertje opzij te gaan voor een ander is even te lastig?