Ik kan helemaal niet tegen dat soort mensen. Volgens zn zoon doet hij pakwerk met zn honden maar vooral om zn eigen ego te boosten.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mag ik even zeuren?
Moderator: moderatorteam
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Mag ik even zeuren?
Zag vandaag iemand die een paar straten achter ons woont, met een Duitse Herder pupje. En normaal gesproken ben ik dol op pupjes maar niet bij deze man
Nilo is zo ongeveer opgegroeid met zijn vorige Herder. Die liep vanaf week 8 aan zo'n prikketting (gewoon tijdens normale wandelingen ja) en werd te pas en te onpas gecorrigeert. Dus ja, toen hij een maand of 6 was, kon hij niet meer met andere honden. Verschrikkelijk eng beest was het, die Nilo al meerdere keren probeerde te grijpen. Heeft nooit doorgebeten maar eng was het wel, ik heb ook geen idee hoe ver hij zou zijn gegaan. Want die kerel komt met zn agressieve hond op het losloopveld hier staan. Hij laat zn hond gaan en als die een andere hond grijpt kan meneer staan schreeuwen en een riem naar de kop van dat beest gooien, je ziet zn ego groeien
Maar goed, die vorige Herder is weg want die was ineens onhandelbaar. Ik hoorde via via dat hij dit al een aantal keer had geflikt met Herders. En nu liep meneer dus weer met een nieuwe pup. Vind het geen leuk idee, had gelijk zoiets van 'Hey, Nilo's nieuwste vijand' :N:
Ik kan helemaal niet tegen dat soort mensen. Volgens zn zoon doet hij pakwerk met zn honden maar vooral om zn eigen ego te boosten.
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
Re: Mag ik even zeuren?
Wat is dat toch, hier lopen ook een stel " minder intelligente" mensen met Herders, zelfde verhaal als het jouwe...... 
-
jacq1970
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hier inderdaad een ouder echtpaar.. herder nummer 3 is er nu en net als de andere 2 een terrordier... baasjes kunnen hem natuurlijk niet meer aan, dat dier is mega "vals" en niet tevertrouwen... en het is natuurlijk helemaal de schuld van die hond.
Pislink kan ik er idd ook door worden...
Pislink kan ik er idd ook door worden...
- Maeve
- Zeer actief
- Contacteer:
Zal het em eens zeggen als ik ze weer tegen komNanna schreef:DP
Dwergpikjes
- dagmar88
- Zeer actief
Dat heeft officieel een micropenis; kijk maar eens op wikipedia, misschien staat de herdermeneer daar wel opMaeve schreef:Zal het em eens zeggen als ik ze weer tegen komNanna schreef:DP
Dwergpikjes![]()
- Maeve
- Zeer actief
- Contacteer:
Verhip, daar heb je hem!dagmar88 schreef:Dat heeft officieel een micropenis; kijk maar eens op wikipedia, misschien staat de herdermeneer daar wel opMaeve schreef:Zal het em eens zeggen als ik ze weer tegen komNanna schreef:DP
Dwergpikjes![]()
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
in ieder geval triest voor die honden