Julia lijkt wel weer gewoon de oude vertrouwde meid.
Ze doet weer lief tegen andere honden, en snauwt een stuk minder, soms zelfs helemaal niet meer.
Ik dacht echt dat ze aan het veranderen was, en dat ik haar langzaam maar zeker niet meer bij andere honden kon laten, maar het gaat juist heel goed.
De hond van de buren is ze dikke maatjes mee, een Teckel uit de straat ook, een Bull Terrier, een Engelse cocker.
Ze snauwde daar eerst wel naar, maar nu vindt ze ze heel lief en gedraagt zich voorbeeldig.
Grote honden ben ik nog niet echt tegen gekomen, maar dat durf ik nu ook wel weer langzaam aan.
Oh ja, trouwens wel een flinke stuiterbal van een Labrador, die vindt ze ook heel erg leuk.
Nou is het wel toevallig zo dat er vreselijk veel reuen hier wonen, alle honden waar het hier om gaat zijn reuen.
Ik heb dus niet echt de kans gekregen om te zien hoe ze op teven reageert.
Het zou best wel eens kunnen dat ze teven niet meer moet.
Maar ook dat valt mee nu ik er over nadenk, want kort geleden kwam ik iemand tegen met een Mechelaar teef, eerst gingen ze tegen elkaar tekeer, maar toen we even stonden te praten snuffelden ze aan elkaar en ook dat ging allemaal prima.
Misschien blijft ze dan toch het sociale lieve ding waar ik al die tijd al zo trots op ben geweest.
Romeo gaat ook steeds beter in gedrag.
Ik heb alleen het idee dat hij een beetje ziek is, lijkt wel of hij ergens pijn heeft