S@ndr@ schreef:dat is zeker een optie omdat ik natuurlijk een jonge hond heb zou een volwassen her plaats teef goed kunnen

Als ik jou was zou ik inderdaad voor een herplaats teef gaan die met jou en je hond klikt. Als je even kijkt zijn er genoeg leuke honden te vinden...
http://www.ikzoekbaas.nl/asiel-dieren/h ... -dordrecht" onclick="window.open(this.href);return false;

Geslacht: Vrouwelijk
Ras: Dogachtigen en Berghonden
Leeftijd: 1 tot 3 jaar
Kan bij katten: Ja
Kan bij honden: Ja
Kan bij kinderen tot 8 jaar: Nee
Kan bij kinderen vanaf 8 jaar: Ja
Gesteriliseerd/gecastreerd: Nee
Speciale zorg: Nee
Kan alleen thuis zijn: Ja
Kan in de auto: Ja
Gedrag aan de lijn: Goed
Kent basiscommando's: Ja
Zindelijk: Ja
Waaksheid: Onbekend
Schofthoogte: Groter dan 50 cm
Vachtverzorging: Weinig vachtverzorging
Kan los lopen: Onbekend
Omschrijving: Uit de Kijk Het Klikt! test is Montana als een oranje Bezige Bij gekomen!
Ik Montana zie er heel stoer uit maar dat ben dat helemaal niet! Ik ben een teefje van bijna 2 en heb waarschijnlijk nog niet zo veel van de wereld gezien. Ik vind alles wat nieuw is heel spannend, maar ik vind andere honden helemaal fantastisch en een stuk leuker dan mensen! Maar dat is gewoon een kwestie van wennen. Ik zou het wel ontzettend leuk vinden als mijn nieuwe baas thuis al een viervoeter heeft rondlopen! Met kinderen in huis doe je mij niet echt een plezier, niet omdat ik lelijk tegen ze zal doen maar ook dat is iets wat ik nog niet heel goed ken en ik dus veel te spannend vind… Wel zeggen mijn collega’s hier dat ik een hele, hele, hele lieve hond ben, die gewoon een beetje meer tijd nodig heeft dan andere! En nou ja als zij het zeggen geloof ik dat maar! Wilt u samen met mij de wereld ontdekken?