Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Nou heen was een lichtelijk drama ik vind het echt vreselijk en werd lichtelijk niet goed toen ik erachter kwam dat we eerst nog even naar Rotterdam gingen om daar te tanken en mensen op te halen dus konden we er weer uit was in staat om niet meer in te stappen
terug ging wel iets beter maar ik weet nu dat ik voorlopig niet meer ga vliegen. Dan moet er wel heel iets speciaals zijn wil ik ooit weer een vliegtuig in gaan
Nou heen was een lichtelijk drama ik vind het echt vreselijk en werd lichtelijk niet goed toen ik erachter kwam dat we eerst nog even naar Rotterdam gingen om daar te tanken en mensen op te halen dus konden we er weer uit was in staat om niet meer in te stappen
terug ging wel iets beter maar ik weet nu dat ik voorlopig niet meer ga vliegen. Dan moet er wel heel iets speciaals zijn wil ik ooit weer een vliegtuig in gaan
je hebt idd mooie kreta plekje gefotografeerd.... jullie zaten vast op een lekker relax plekje daar, heel erg mooi.
Ik mag maandag vliegen naar griekeland.. ben er helemala klaar voor beetje jammer dat het 39 graden is dan :N:
Ziet er echt waanzinnig uit daar in Kreta. Ben jaloers!
Vliegen is niks, dat is je verstand op 0 zetten en doorbijten. Ik hou er ook niet van want ik heb in een rampzalige vlucht gezeten boven de oceaan. Er kwam een enorme storm aan en het vliegtuig verboog en klapperde aan alle kanten. Toen werden we gewichtsloos en vloog alle eten en drinken door de lucht. De stewardess ging gillen en de kar met drinken vloog tegen het dak. Daarna moesten we 7 uren gegespt blijven zitten, zijn de lampen uitgevallen en werd het pikkedonker in het vliegtuig. Toen ging er ineens een noodverlichting aan en hebben we inclusief de stewardessen de halve reis vastgegespt gezeten in een vliegtuig dat wel rammelend plastic leek. Mijn moeder, zus en vriend van mijn moeder durfden net als ik bijna niet meer te vliegen daarna.
Maargoed, allemaal weer gedaan en ik ben laatst ook weer naar London gevlogen. Gewoon doen en je niet gek maken want anders mis je dit soort vakanties dus
jacq1970 schreef:je hebt idd mooie kreta plekje gefotografeerd.... jullie zaten vast op een lekker relax plekje daar, heel erg mooi.
Ik mag maandag vliegen naar griekeland.. ben er helemala klaar voor beetje jammer dat het 39 graden is dan :N:
Oh das wel heel warm ja wij hadden die 15 dagen zo rond de 29 graden en maar 1 dag bewolking gehad. In het vliegtuig zaten mensen die 8 dagen waren geweest en 6 dagen slecht weer hadden gehad
MARC_S schreef:Ziet er echt waanzinnig uit daar in Kreta. Ben jaloers!
Vliegen is niks, dat is je verstand op 0 zetten en doorbijten. Ik hou er ook niet van want ik heb in een rampzalige vlucht gezeten boven de oceaan. Er kwam een enorme storm aan en het vliegtuig verboog en klapperde aan alle kanten. Toen werden we gewichtsloos en vloog alle eten en drinken door de lucht. De stewardess ging gillen en de kar met drinken vloog tegen het dak. Daarna moesten we 7 uren gegespt blijven zitten, zijn de lampen uitgevallen en werd het pikkedonker in het vliegtuig. Toen ging er ineens een noodverlichting aan en hebben we inclusief de stewardessen de halve reis vastgegespt gezeten in een vliegtuig dat wel rammelend plastic leek. Mijn moeder, zus en vriend van mijn moeder durfden net als ik bijna niet meer te vliegen daarna.
Maargoed, allemaal weer gedaan en ik ben laatst ook weer naar London gevlogen. Gewoon doen en je niet gek maken want anders mis je dit soort vakanties dus
Oh als dat zou gebeuren dan kan je me echt opvegen Marc, ik heb een keer gehad toen we naar Amerika gingen dat we in van die luchtzakken terecht kwamen en je dan een paar meter of zo naar beneden zakt nou je kon me opvegen. En het is bij mij echt puur het idee dat als er wat gebeurt je gewoon geen kant op kan, ik voel me echt een kip in een legbatterij in een vliegtuig en het idee dat ik zelf niets in controle heb is gewoon heel eng.
Het vliegen op zich stelt ook echt niets voor hoor alleen wat ik al aangaf ik zit gewoon met het idee dat als er wat gebeurt ik geen kant op kan en dat benauwd mee heel erg. Dat je dus gewoon overgeleverd bent aan wat iemand bepaalt (piloot) en wanneer er iets gebeurd je dus gewoon kan zitten en meer niet