Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hoelang puppybrok????
Moderator: moderatorteam
- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: hoelang puppybrok????
Waarom stap je niet over op KVV in combinatie met BARF...? Buiten dat het goed/beter is doe je je hond er ook een heul groot plezier mee.... 
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Tsja dat is natuurlijk omgekeerd redenerenAyurveda schreef:Ik ben het er gewoon totaal niet mee eens dat het alleen voor de centen is,
zal heus soms ook wel maar het is heus niet allemaal flauwekul.
En ik heb heel wat honden voorbij zien komen op stages bij dierenartsen of tijdens mijn werk in de dierenwinkel die allemaal gezond volwassen zijn geworden en gebleven op een goede puppy brok.
dus nee het is niet altijd flauwekul!
Dus omdat niet alle honden er wat aan over houden is het beter ? Want dat veronderstel jij namelijk, dat het beter is dan gewone brokken, want de honden die jij voorbij hebt zien komen zijn gezond volwassen geworden.
En al die mensen met (vooral grote rassen) die honden hebben gehad die uit elkaar groeiden, hevige groeipijnen hadden etc. etc. die zuigen dat uit hun duim, want die zijn niet in jouw dierenwinkel geweest ??
Gr. Aniek

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
kijk eens voor de gein naar de samenstelling van de puppybrok van Barca en de volwassenbrok van Barca....Sepje schreef:Ik zou niet gelijk vanaf 8 weken op een gewone brok gaan, maar vanaf een maand of 6 kan het wel idd, nu ik het zo lees.
Het zou ook vast wel kunnen vanaf 8 weken , maar ik denk dat je dan als consument eerder naar een puppyvariant pakt.
Ik ga in ieder geval de rest van de puppybrokken op maken en daarna gelijk in 1 keer over op de gewone brok. dan is ze een maand of 7 en dan heb ik een mooie tussen weg....
Exact hetzelfde qua percentages alleen de grootte verschilt, zodat ze wat makkelijker opgegeten kunnen worden door die kleine bekkies

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Al mijn honden die DIRECT op volwassenbrok zijn gezet, zijn prima uitgegroeid nogmaals zie foto.Ayurveda schreef:Ik ben het er gewoon totaal niet mee eens dat het alleen voor de centen is,
En ik heb heel wat honden voorbij zien komen op stages bij dierenartsen of tijdens mijn werk in de dierenwinkel die allemaal gezond volwassen zijn geworden en gebleven op een goede puppy brok.
dus nee het is niet altijd flauwekul!
Mijn dober die wel puppybrok heeft gehad heeft er alleen maar ellende mee gehad evenals een DH en een TH van mijn oude vereniging... rara waar zou dat door komen?
Ook de DA adviseerde zsm op volwassenbrok over te gaan.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Ayurveda
- Zeer actief
Nee zo bedoel ik dat helemaal niet , maar ik ben er wel achter dat als hier op het forum iemand wat over brokken vraagt de brokken altijd maar afgekraakt worden.Budkes schreef:Tsja dat is natuurlijk omgekeerd redenerenAyurveda schreef:Ik ben het er gewoon totaal niet mee eens dat het alleen voor de centen is,
dus nee het is niet altijd flauwekul!.
Dus omdat niet alle honden er wat aan over houden is het beter ? Want dat veronderstel jij namelijk, dat het beter is dan gewone brokken, want de honden die jij voorbij hebt zien komen zijn gezond volwassen geworden.
En al die mensen met (vooral grote rassen) die honden hebben gehad die uit elkaar groeiden, hevige groeipijnen hadden etc. etc. die zuigen dat uit hun duim, want die zijn niet in jouw dierenwinkel geweest ??
Elke hond reageert anders, dat is nou eenmaal zo, en de beter merken van brok hebben ook zeker wel een goede pup variant waar niet voor niks een bepaalde leeftijd aan vast zit...
en ik lul niet zomaar uit mn nek ik heb er heus wel voor geleerd (ik vind voeding altijd een heel inspirerend iets) en ik sta ook heus wel open voor andere mannieren van voeren, maar uit eigen ervaring ben ik wel voor de puppy brok.
Maar dat is gewoon mijn mening.

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
dan heb je nooit de percentages van Barca bekeken en vergeleken, let wel: een goede brok!Ayurveda schreef:
Elke hond reageert anders, dat is nou eenmaal zo, en de beter merken van brok hebben ook zeker wel een goede pup variant waar niet voor niks een bepaalde leeftijd aan vast zit...
Als je dat nl wel gedaan had, dan had je geweten dat deze gelijk zijn aan de adult versie... enige reden: het kleinere formaat brokjes.

- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Ik ben niet anti-brok hoor, en voer ook een hele dure brok zelfs, maar heb naast m'n beide kleine smurfjes alleen maar hele grote rassen opgevoed, en als jij mij dan als consument de puppy-brokken aan zou raden voor het eerste jaar, kwam ik nooit weer in je winkel....Ayurveda schreef:Nee zo bedoel ik dat helemaal niet , maar ik ben er wel achter dat als hier op het forum iemand wat over brokken vraagt de brokken altijd maar afgekraakt worden.Budkes schreef:Tsja dat is natuurlijk omgekeerd redenerenAyurveda schreef:Ik ben het er gewoon totaal niet mee eens dat het alleen voor de centen is,
dus nee het is niet altijd flauwekul!.
en ik lul niet zomaar uit mn nek ik heb er heus wel voor geleerd (ik vind voeding altijd een heel inspirerend iets) en ik sta ook heus wel open voor andere mannieren van voeren, maar uit eigen ervaring ben ik wel voor de puppy brok.
Maar dat is gewoon mijn mening.
Gr. Aniek

-
Ayurveda
- Zeer actief
dan zou je ook niet om advies moeten vragen dus...Ik ben niet anti-brok hoor, en voer ook een hele dure brok zelfs, maar heb naast m'n beide kleine smurfjes alleen maar hele grote rassen opgevoed, en als jij mij dan als consument de puppy-brokken aan zou raden voor het eerste jaar, kwam ik nooit weer in je winkel....

- Budkes
- Zeer actief
Nou mijn ervaring met personeel in dierenwinkels leert dat je daar ook niet naar hoeft te vragen.Ayurveda schreef:dan zou je ook niet om advies moeten vragen dus...Ik ben niet anti-brok hoor, en voer ook een hele dure brok zelfs, maar heb naast m'n beide kleine smurfjes alleen maar hele grote rassen opgevoed, en als jij mij dan als consument de puppy-brokken aan zou raden voor het eerste jaar, kwam ik nooit weer in je winkel....
Je krijgt nergens zoveel ongevraagd advies als dat je krijgt als je met een pup in een dierenspeciaalzaak komt.
Gr. Aniek

-
Ayurveda
- Zeer actief
Ik vind niet dat je alle dierenwinkels over een kam kan scheren!Budkes schreef:Nou mijn ervaring met personeel in dierenwinkels leert dat je daar ook niet naar hoeft te vragen.Ayurveda schreef:dan zou je ook niet om advies moeten vragen dus...Ik ben niet anti-brok hoor, en voer ook een hele dure brok zelfs, maar heb naast m'n beide kleine smurfjes alleen maar hele grote rassen opgevoed, en als jij mij dan als consument de puppy-brokken aan zou raden voor het eerste jaar, kwam ik nooit weer in je winkel....
![]()
Je krijgt nergens zoveel ongevraagd advies als dat je krijgt als je met een pup in een dierenspeciaalzaak komt.
( al geef ik wel toe dat ik ook veel dierenwinkels ken met bar en dan ook bar slecht advies)

- Sepje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Weimaraner
- Aantal honden: 2
Eigenlijk vind ik brok gewoon erg fijn en makkelijk en ze lusten het graag.Badu schreef:Waarom stap je niet over op KVV in combinatie met BARF...? Buiten dat het goed/beter is doe je je hond er ook een heul groot plezier mee....
Maar ik ga toch even info inwinnen over kvv en barf...
ik ga eerst weten wat het is en dan een mening geven
- Liesbeth
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Farmfood heeft ook geen puppy- of seniorbrokkenmalinois schreef:dan heb je nooit de percentages van Barca bekeken en vergeleken, let wel: een goede brok!Ayurveda schreef:
Als je dat nl wel gedaan had, dan had je geweten dat deze gelijk zijn aan de adult versie... enige reden: het kleinere formaat brokjes.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou idd :N:Budkes schreef:Nou mijn ervaring met personeel in dierenwinkels leert dat je daar ook niet naar hoeft te vragen.Ayurveda schreef:dan zou je ook niet om advies moeten vragen dus...Ik ben niet anti-brok hoor, en voer ook een hele dure brok zelfs, maar heb naast m'n beide kleine smurfjes alleen maar hele grote rassen opgevoed, en als jij mij dan als consument de puppy-brokken aan zou raden voor het eerste jaar, kwam ik nooit weer in je winkel....
![]()

- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Ja, hoe treurig, voor een hond die een gebit heeft om te trekken, knippen en scheuren. Moeten ze gruizige brokjes achter in hun keel gooien.malinois schreef:
Exact hetzelfde qua percentages alleen de grootte verschilt, zodat ze wat makkelijker opgegeten kunnen worden door die kleine bekkies
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ja dat vind jij... ik heb een andere mening. Mijn honden doe je net zoveel plezier met brok als vers of kvv. Die bestaan er duso ook nog hoe moeilijk dat voor jou ook voor te stellen is.Rosita Compagner schreef:Ja, hoe treurig, voor een hond die een gebit heeft om te trekken, knippen en scheuren. Moeten ze gruizige brokjes achter in hun keel gooien.malinois schreef:
Ik heb er eentje die al helemaal geen vers wil eten, zeker niet iets wat hij moet scheuren... en sommmige kvv wil hij ook niet. Brok kun je hem alles voeren....

-
PattyB
Gisteren heb ik geprobeerd mijn hond een stuk rauwe kip te geven. Ze wist echt niet wat ze er mee aan moest, hoe moet je dit dan aanpakken??Badu schreef:Waarom stap je niet over op KVV in combinatie met BARF...? Buiten dat het goed/beter is doe je je hond er ook een heul groot plezier mee....
KVV krijgt ze wel al.
-
Mojuan
- Zeer actief
Wauw, een hele discussie weer.
Er is en blijft een wezenlijk verschil tussen grote en kleine rassen mbt het voeren van een puppybrok!
Grote rassen kun je het best vroeg overzetten op volwassen voer, bij kleine rassen maakt dat duidelijk minder verschil.
Romeo groeide hier ook veel te hard op pupbrok, maar in die tijd dacht ik dat dat juist goed was.
Nu heeft hij HD, (al jaren) en ik geloof dat het daardoor komt.
Bewijs heb ik niet nee, maar ik hoor en zie het zo vreselijk veel om me heen bij grotere rassen.
Ik vind het behoorlijk naief om te geloven dat allerlei soorten brok op de markt zijn gebracht voor de gezondheid van de hond.
Want het is nou eenmaal een feit dat het grootendeels alleen maar om geld draait.
Daarom vind ik een brok (zoals hier al eerder werd vermeld) die geen varianten heeft voor pup, volwassen en senior (alles dezelfde ingrediënten dus) het best.
Geen commerciéle doeleinden, maar gewoon voer waar over is nagedacht, die fabrikanten denken tenminste nog na over wat een hond gezond houdt.
Geen gekke vormen en kleurtjes en al die onzin. Geen rassenbrok, wat hilarisch vind ik dat zeg.
Mensen die in een dierenwinkel hebben gewerkt (of werken) lijken soms wel gehersenspoeld door al die vertegenwoordigers en fabrikanten.
Ik kom overigens ook niet voor advies in dierenwinkels, hooguit voor een leuk gesprekje of discussie.
Maar advies? Nee, ik weet zelf veel te veel om hun advies aan te nemen, meestal wordt er onzin gepraat.
Als ik soms hoor wat die medewerkers voor onzin verkopen aan klanten... ik ben dan zo brutaal om een klant buiten de winkel even aan te spreken om ze het juiste advies te geven.
En dan heb ik niet over voeding, maar vooral over verzorging en huisvesting van knaagdieren, echt waar, eng word ik er soms van.
Gelukkig tot nu toe altijd veel waardering gekregen van die mensen die ik aansprak, die mijn advies ter harte hebben genomen.
Er is en blijft een wezenlijk verschil tussen grote en kleine rassen mbt het voeren van een puppybrok!
Grote rassen kun je het best vroeg overzetten op volwassen voer, bij kleine rassen maakt dat duidelijk minder verschil.
Romeo groeide hier ook veel te hard op pupbrok, maar in die tijd dacht ik dat dat juist goed was.
Nu heeft hij HD, (al jaren) en ik geloof dat het daardoor komt.
Bewijs heb ik niet nee, maar ik hoor en zie het zo vreselijk veel om me heen bij grotere rassen.
Ik vind het behoorlijk naief om te geloven dat allerlei soorten brok op de markt zijn gebracht voor de gezondheid van de hond.
Want het is nou eenmaal een feit dat het grootendeels alleen maar om geld draait.
Daarom vind ik een brok (zoals hier al eerder werd vermeld) die geen varianten heeft voor pup, volwassen en senior (alles dezelfde ingrediënten dus) het best.
Geen commerciéle doeleinden, maar gewoon voer waar over is nagedacht, die fabrikanten denken tenminste nog na over wat een hond gezond houdt.
Geen gekke vormen en kleurtjes en al die onzin. Geen rassenbrok, wat hilarisch vind ik dat zeg.
Mensen die in een dierenwinkel hebben gewerkt (of werken) lijken soms wel gehersenspoeld door al die vertegenwoordigers en fabrikanten.
Ik kom overigens ook niet voor advies in dierenwinkels, hooguit voor een leuk gesprekje of discussie.
Maar advies? Nee, ik weet zelf veel te veel om hun advies aan te nemen, meestal wordt er onzin gepraat.
Als ik soms hoor wat die medewerkers voor onzin verkopen aan klanten... ik ben dan zo brutaal om een klant buiten de winkel even aan te spreken om ze het juiste advies te geven.
En dan heb ik niet over voeding, maar vooral over verzorging en huisvesting van knaagdieren, echt waar, eng word ik er soms van.
Gelukkig tot nu toe altijd veel waardering gekregen van die mensen die ik aansprak, die mijn advies ter harte hebben genomen.

-
Mojuan
- Zeer actief
Daar kan ik je niet mee helpen denk ik, hier heb ik geen ervaring mee.PB088 schreef:Gisteren heb ik geprobeerd mijn hond een stuk rauwe kip te geven. Ze wist echt niet wat ze er mee aan moest, hoe moet je dit dan aanpakken??Badu schreef:Waarom stap je niet over op KVV in combinatie met BARF...? Buiten dat het goed/beter is doe je je hond er ook een heul groot plezier mee....
KVV krijgt ze wel al.
Misschien kleine stukjes snijden en bij de kvv geven in het begin?
En langzaam de stukjes iets groter laten?

-
Ayurveda
- Zeer actief
Ik vind dat hier mensen vaak denken dat ze alles zooooooo goed weten...
en vooral dat alles wat een ander zegt onzin is...
hoezo kortzichtig denk ik dan

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
malinois schreef:ja dat vind jij... ik heb een andere mening. Mijn honden doe je net zoveel plezier met brok als vers of kvv. Die bestaan er duso ook nog hoe moeilijk dat voor jou ook voor te stellen is.Rosita Compagner schreef:Ja, hoe treurig, voor een hond die een gebit heeft om te trekken, knippen en scheuren. Moeten ze gruizige brokjes achter in hun keel gooien.malinois schreef:
Ik heb er eentje die al helemaal geen vers wil eten, zeker niet iets wat hij moet scheuren... en sommmige kvv wil hij ook niet. Brok kun je hem alles voeren....
oh wat heerlijk dat lola niet de enige is die bij een groter stuk vlees op haar plaats gaat liggen en kijkt van: snij jij dat eerst maar eens in stukken dame, eerder eet ik nakkes

-
Mojuan
- Zeer actief
Het gaat er helemaal niet om dat wat een ander zegt onzin is.Ayurveda schreef:Ik vind dat hier mensen vaak denken dat ze alles zooooooo goed weten...
Het gaat erom, dat veel mensen zich wel gedelijk in het één en ander verdiept hebben.
En ook veel ervaring hebben opgedaan.
Ik vind het kortzichtig van veel dierenwinkelmedewerkers om te denken dat ze alles kunnen weten over elke diersoort etc.
Je leert vaak het meest over de dieren die je zelf hebt, en wat je daarmee hebt meegemaakt.
Je verdiept je vaak ook meer in de dieren die je zelf hebt.
Heel vaak is het gewoon waar dat medewerkers van een winkel onzin verkondigen, en volgens mij ben jij het daar ook mee eens.

-
Ayurveda
- Zeer actief
Ben ik ook, dat weet jePaulala schreef:Het gaat er helemaal niet om dat wat een ander zegt onzin is.Ayurveda schreef:Ik vind dat hier mensen vaak denken dat ze alles zooooooo goed weten...
Het gaat erom, dat veel mensen zich wel gedelijk in het één en ander verdiept hebben.
En ook veel ervaring hebben opgedaan.
Ik vind het kortzichtig van veel dierenwinkelmedewerkers om te denken dat ze alles kunnen weten over elke diersoort etc.
Je leert vaak het meest over de dieren die je zelf hebt, en wat je daarmee hebt meegemaakt.
Je verdiept je vaak ook meer in de dieren die je zelf hebt.
Heel vaak is het gewoon waar dat medewerkers van een winkel onzin verkondigen, en volgens mij ben jij het daar ook mee eens.
en ook dat toen ik nog in de winkel stond altijd het beste voor mn klanten maar vooral hun dieren voor had, dus nee niet elke winkel is het zelfde (wel veel helaas
Ik denk gewoon dat er meer wegen naar suc6 zijn dan 1, en ik heb nou eenmaal zo mn mening, al kun je die eigenlijk pas het beste geven als je het dier gezien hebt en het eea hebt kunnen zien en vragen.
we zouden een HF dierenwinkel op moeten richten haha

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
meegemaakt uit eigen ervarig is niet kortzichtig. Daarnaast zie ik heel veel honden, honden in de africhting krijgen maar heel weinig puppybrok en al die honden groeien prima uit naar volwassen hond op volwassen brok... dit terwijl ze zwaar fysiek belast worden. DAAR kijk ik naar en dat is dus heel belangrijk. Hoeveel huishonden die jij in je dierenwinkel ziet worden zwaar fysiek belast?Ayurveda schreef:Ik vind dat hier mensen vaak denken dat ze alles zooooooo goed weten...

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Xantos knikkert het uit de kennelmassam schreef:
oh wat heerlijk dat lola niet de enige is die bij een groter stuk vlees op haar plaats gaat liggen en kijkt van: snij jij dat eerst maar eens in stukken dame, eerder eet ik nakkes

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
malinois schreef:Xantos knikkert het uit de kennelmassam schreef:
oh wat heerlijk dat lola niet de enige is die bij een groter stuk vlees op haar plaats gaat liggen en kijkt van: snij jij dat eerst maar eens in stukken dame, eerder eet ik nakkes... zo van... ja daag... dat mot ik niet hoor... hij drukt en wurmt net zolang tot het erbuiten ligt...
hahaha mietjes zijn het!
zelfs de renske die ze soms krijgt (is sams eten) moet in blokjes

-
Ayurveda
- Zeer actief
Ik zie er geneen meer, want ik werk er dan ook niet meermalinois schreef:meegemaakt uit eigen ervarig is niet kortzichtig. Daarnaast zie ik heel veel honden, honden in de africhting krijgen maar heel weinig puppybrok en al die honden groeien prima uit naar volwassen hond op volwassen brok... dit terwijl ze zwaar fysiek belast worden. DAAR kijk ik naar en dat is dus heel belangrijk. Hoeveel huishonden die jij in je dierenwinkel ziet worden zwaar fysiek belast?Ayurveda schreef:Ik vind dat hier mensen vaak denken dat ze alles zooooooo goed weten...
Maar het is zeker wel voorgekomen, en ik haal niet alleen mn kennis uit de winkel, ook uit mn eigen dieren, de opleidingen die ik altijd gevolgd heb (dierenopleidingen, voedingscursussen, stages bij Dierenartsen, asiels noem maar op) en natuurlijk het praten met mensen die zowel werk als gezinshonden hebben.
Ik zeg ook niet dat kvv of vers slecht is, in tegendeel dit kan hartstikke goed zijn! en ja sommige honden kun je sneller overzetten op volwassen brok dan de ander
maar dit is altijd afhankelijk van het dier, en ik zou dat dus nooit meteen aanbevelen!

-
Mojuan
- Zeer actief
Bij een hond van een groot ras beveel ik dat dus wel aan.
Het blijkt nou eenmaal uit de praktijk dat veel grote honden die lang pupbrok hebben gekregen problemen krijgen met de gewrichten.
En ik ken eigenlijk tot nu toe nog geen enkel voorbeeld van een hond van groot ras die dezelfde problemen kreeg als hij al jong volwassen voer kreeg. (uitzonderingen zijn er vast wel)
Hierbij laat ik de rassen die er extra gevoelig voor zijn buiten beschouwing, want dat heeft met erfelijkheid te maken.
Het blijkt nou eenmaal uit de praktijk dat veel grote honden die lang pupbrok hebben gekregen problemen krijgen met de gewrichten.
En ik ken eigenlijk tot nu toe nog geen enkel voorbeeld van een hond van groot ras die dezelfde problemen kreeg als hij al jong volwassen voer kreeg. (uitzonderingen zijn er vast wel)
Hierbij laat ik de rassen die er extra gevoelig voor zijn buiten beschouwing, want dat heeft met erfelijkheid te maken.

-
Angelique.
1 zak en daarna over op volwassen voer.
vanaf dat ze hier in huis komen is het 3 a 4 dagen brok en de andere dagen kvv of vers...ook pups, dus ik doe wel wat langer met een zak als dat ze 7 dagen brok krijgen natuurlijk.
vanaf dat ze hier in huis komen is het 3 a 4 dagen brok en de andere dagen kvv of vers...ook pups, dus ik doe wel wat langer met een zak als dat ze 7 dagen brok krijgen natuurlijk.
- linda1985
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh springer spaniel en Jack russell Terrier.
Bij sommige brokmerken valt me ook het hele hoge percentage eiwit op.. dit is toch ook niet goed voor een pup 

-
PattyB
Ik heb altijd Prins brokken gegeven en daarnaast KVV 1x per week.
De prins pupbrokken zijn van samenstelling gelijk aan de volwassenbrokken, alleen is de brok kleiner. Met 4 of 5 maanden ben ik dus ook overgegaan op de 'volwassenbrok'.
De prins pupbrokken zijn van samenstelling gelijk aan de volwassenbrokken, alleen is de brok kleiner. Met 4 of 5 maanden ben ik dus ook overgegaan op de 'volwassenbrok'.