chrico schreef:herejede schreef:
dat bedoel ik

Okee, dan stimuleer je dus om alle onderzoeken te laten liggen, willekeurig reuen op teven te gooien enz enz.
Nou ja dan weet ik dat ook. Ben benieuwd. Weet je dat een rott/jr kruising ook hele leuke pupjes geeft qua uiterlijk. Karakters maakt niet uit. Misschien een idee voor het volgende nest.
Dus de broer van de teef waar jij mee gaat fokken is niet geschikt voor de fok? Hoe weet jij wat die honden aan onderzoeken gehad hebben? En verder vraag ik me af wat het verschil is met de duizenden andere honden die op MP te koop aangeboden worden?
Jij valt helemaal niet over dit nest ivm de onderzoeken. Want dan had je hier al honderden andere topics over kunnen beginnen aangezien MP vol staat met pups waarvan de ouders niet onderzocht zijn. Jij valt over de rassen die gekruist zijn dus laten we het gewoon daar over blijven hebben want daarop heeft iedereen tot nu toe gereageerd.
Weet je wat trouwens een leuke hond is op dit forum, die maltezer x Engelse bull.

Dat vind ik een waanzinnig hondje. Maargoed, dat mag dus niet van jou begrijp ik? Ik geloof wel dat de eigenaren heel erg blij zijn met hun unieke en leuke honden.
Als ik ooit een reu wil en ik struikel over een bouvier x DH kan het ook best dat ik om ga. En dan? Is dat fout? Mag ik alleen een rashond kopen?
Natuurlijk heb ik ook zoiets van, pfff, hevige honden die ze daar aan het fokken zijn. Maar ik persoonlijk vind ze niet heviger dan veel boerboelen en tosa's met stamboom. Tenminste, ze komen op mij niet heviger over. Waarom ook?
En dat verhaal over jou nieuwe fokteef zal best hoor. Maar als jij met een zus van deze Tosa gaat fokken begrijp ik je verhaal al helemaal niet meer. Waarom jij weer wel en een ander niet? Jij hebt stamboomloze hele grote honden en jij fokt straks volgens jouw zeggen met een zwarte Tosa. En toch open je deze topic?