Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ik heb wel eens in een natuurprogramma gehoord dat je verschillende kleuren jonge zwanen hebt (licht en donker), doordat er tamme,inheemse zwanen zijn ontsnapt of uitgezet en deze zich met wilde (Poolse) zwanen hebben gekruist. De lichte jongen zijn nog uit de tamme afstamming en de grijze zijn van Poolse afkomst.
De inheemse zwaan heeft zwarte poten en de Poolse heeft grijze poten.
Ik heb wel eens in een natuurprogramma gehoord dat je verschillende kleuren jonge zwanen hebt (licht en donker), doordat er tamme,inheemse zwanen zijn ontsnapt of uitgezet en deze zich met wilde (Poolse) zwanen hebben gekruist. De lichte jongen zijn nog uit de tamme afstamming en de grijze zijn van Poolse afkomst.
De inheemse zwaan heeft zwarte poten en de Poolse heeft grijze poten.
Dat klopt dan niet met de foto...
De lichte jongen hebben daar grijze poten, de donkere jongen hebben zwarte poten. Hier zwemt ook een koppel, drie jongen, even oud als deze lijkt, Drie donkere en 1 lichte.
Growing up I learned that pleasing everybody is impossible. Pissing everybody of on the other hand, is a piece of cake!
helaas... ze zijn allemaal dood
Elke dag was er eentje minder, vanochtend was de laatste weg.... hoe het komt geen flauw idee... vorig jaar heeft het hele nest het met gemak gered.
malinois schreef:helaas... ze zijn allemaal dood
Elke dag was er eentje minder, vanochtend was de laatste weg.... hoe het komt geen flauw idee... vorig jaar heeft het hele nest het met gemak gered.
Ach nee toch! Was net met vreugde de foto's aant bekijken tot ik je laatste bericht zag
Maar nu je dat zegt: In het gebied waar ik elke week loop zat ook een zwaan te broeden op haar nest. Maar heb tot nu toe nog geen jongen gezien...