er waren geloof ik geen ibicencos, maar kan iemand voor mij kijken welke basenjis er waren?

Moderator: moderatorteam
maar 2 basenji'sPodenji schreef:gefeliciteerd allemaal!!
er waren geloof ik geen ibicencos, maar kan iemand voor mij kijken welke basenjis er waren?
thanksRosita Compagner schreef:maar 2 basenji'sPodenji schreef:gefeliciteerd allemaal!!
Elegant Elephant Mirtillo als open reu
en
Abotere's Monifa als jeugd teef
' t staat ook openbaar in de catalogus?Podenji schreef:thanksRosita Compagner schreef: maar 2 basenji's
Elegant Elephant Mirtillo als open reu
en
Abotere's Monifa als jeugd teef![]()
wie staat als eigenaar van de teef en wie zijn de teef haar ouders? mag ook per pb als dat niet openbaar gezet mag worden
das helemaal waarRosita Compagner schreef:' t staat ook openbaar in de catalogus?
V Kamp Abotere's Zharif
M Kamp Abotere's Zhenga
eig: B.A.M. Scholte
Jammer, ik was vergeten waar je moest stage lopen.Marjoleine schreef:Gefeliciteerd allemaal!
Ik heb Suzanne gezien, eerst liep ze met iemand met wat Laekense richting uitgang maar later liep ze opeens toch in de erering. Toen zat ik bij de keurmeesters dus kon ik niet gaan roepen natuurlijk, en de eerste keer was ze te ver weg.
Verder heb ik de hele dag in ring 4 gezeten, althans, tot het einde van de keuringen dus.
Waterhondjes gezien (stage bij drie rassen) en verder welsh springers en bobtails.
En mijn hemel, wat een hitte!!
Babet is ook een jeugdteef, 14 maandenOok hier ff. Gefeliciteerd iedereen die tevreden was.
Vooral Suzanne en Charlotte met de jonge generatie
Die "iemand" was Martijn en die "wat Laekense" waren Tapas en Eva.Marjoleine schreef:Ik heb Suzanne gezien, eerst liep ze met iemand met wat Laekense richting uitgang maar later liep ze opeens toch in de erering. Toen zat ik bij de keurmeesters dus kon ik niet gaan roepen natuurlijk, en de eerste keer was ze te ver weg.
Ja gelukkig nog net wel, rond een uur of 2 begon het te regenen en toen ging ik net weg.Nanna schreef:Geweldig, dat heb je vast aan je nette linnen broek te dankenMirri schreef: Ennnnnnnn onze Noi heeft het harstikke goed gedaan.
Noi (Only you) 1U + reserve CAC en reserve CACIBNee hoor, heel goed gedaan!
Hebben jullie het nog droog gehouden?
James geeft jou een knuffel terug EllyElly* schreef:Iedereen van harte gefeliciteerd!!![]()
![]()
![]()
Maar James verdient een knuffel van mij, omdat hij een corgi is
Thanks! Ik ben helemaal blij met mijn meis.. ze heeft het toch maar gedaan. Aan mijn goede voorbereiding lag het niet.. Ik had helemaal niet meer met haar geoefend dus ze sprong, stond niet, etc. :N: Hij zei ook: "vanwege type uitmuntend verder is er nog behoorlijk wat werk aan de winkel" :N:Marjoleine schreef:Hee, wat goed, gefeliciteerd!!
Heb je nog foto's gemaakt?
En hoe was het weer verder, ben je tot het einde gebleven?
(Jij woont tenslotte zo goed als om de hoek)