Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dagopvang-vraag
Moderator: moderatorteam
- Anne&Taar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden, Schapedoes
Dagopvang-vraag
Kent iemand deze dagopvang?
http://www.dierenpensionhendrikshoeve.nl/HomePage.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben op zoek naar een dagopvang (om af en toe in geval van nood gebruik van te maken) waar de honden met zn tweetjes (dus niet in een grote groep) op een weide/kennel mogen. Weet iemand hoe dit bij deze kennel gaat, of heeft iemand algemene ervaringen?
http://www.dierenpensionhendrikshoeve.nl/HomePage.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben op zoek naar een dagopvang (om af en toe in geval van nood gebruik van te maken) waar de honden met zn tweetjes (dus niet in een grote groep) op een weide/kennel mogen. Weet iemand hoe dit bij deze kennel gaat, of heeft iemand algemene ervaringen?
Laatst gewijzigd door Anne&Taar op 05 jun 2010 22:33, 1 keer totaal gewijzigd.
- Anne&Taar
- Zeer actief
Re: Daopvang-vraag
Niemand? 
-
bellabeest
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2x kruising spaanse waterhond ratonero
1x kruising labrador border collie
1x kruising erdelyi kopó
1x spaans markiesje - Aantal honden: 5
- Anne&Taar
- Zeer actief
Ik wil graag wat meer persoonlijke ervaringen... 
-
Sita
- Zeer actief
Volgens mij brengt een collega van mij zijn flatcoat daar heen. Maar die zie ik pas over 2,5 week weer. Zal het hem dan eens vragen.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- Anne&Taar
- Zeer actief
Dakjewel; stel t op prijs! 
- zep
- Vaste gebruiker
Re: Dagopvang-vraag
Hoi
ik heb verschillende dingen gehoord , de slechte was dat een vrouw haar hond daar had aangemeld voor de vakantie , en dat ze kort voor de vakantie de hond bij familie kwijt kon , dat deed ze toch liever , maar die man van die kennel was zo kwaad over het afzeggen dat ze meteen op de zwarte lijst werd gezet , ze mag nooit meer komen .
Maar ik ken ook een vrouwtje die haar labrador daar 2 keer per week heen brengt , en erg tevreden is
over de zorg en alles , de hond is wel erg op andere honden gericht en komt dus samen met andere honden op de wei , en . de hond is blij als het vrouwtje gaat werken hoor , gaat er graag heen , dus mischien is die man in de omgang met mensen wel lomp , maar voor de honden goed , dat is het belangrijkste toch ?
je merkt snel genoeg aan je honden of ze graag gaan
dit is wat ik weet
Gr
ik heb verschillende dingen gehoord , de slechte was dat een vrouw haar hond daar had aangemeld voor de vakantie , en dat ze kort voor de vakantie de hond bij familie kwijt kon , dat deed ze toch liever , maar die man van die kennel was zo kwaad over het afzeggen dat ze meteen op de zwarte lijst werd gezet , ze mag nooit meer komen .
Maar ik ken ook een vrouwtje die haar labrador daar 2 keer per week heen brengt , en erg tevreden is
over de zorg en alles , de hond is wel erg op andere honden gericht en komt dus samen met andere honden op de wei , en . de hond is blij als het vrouwtje gaat werken hoor , gaat er graag heen , dus mischien is die man in de omgang met mensen wel lomp , maar voor de honden goed , dat is het belangrijkste toch ?
je merkt snel genoeg aan je honden of ze graag gaan
dit is wat ik weet
Gr

- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Een oud collega van me brengt haar honden daar in het pension en die is zeer tevreden.

- Anne&Taar
- Zeer actief
Bedankt voor jullie reacties. Idd kwam de man een beetje 'lomp' over aan de telefoon, maar dat hoeft natuurlijk niet zoveel te zeggen...
Ik zal gewoon eens proberen hoe t gaat...
-
mwillow
Ik ken ze via andere wegen.....lomp is hij zeker.
http://www.bedrijfskwaliteit.nl/toonrea ... d_Id=22060" onclick="window.open(this.href);return false;
Ken goede en slechte ervaringen. Toevallig sprak ik vorige week een eigenaar van een Ridge Back die bij mij achter woont en die is tevreden. Persoonlijk zou ik ze daar niet naar toe brengen. Met name als je hond ziek is en medicatie nodig heeft, kan dat een probleem worden. Ik ben daar voorheen vaker geweest om honden weg te brengen en op te halen van een kennis. Je mag alleen je hond uit de kennel halen, dus exact weten hoe het daar aan toe gaat, is vrijwel niet mogelijk. Het ziet er over het algemeen schoon uit, maar het is een kille onaantrekkelijke bedoening daar. Communiceren kan hij zeker niet.....tref je een vaste verzorgster, dan krijg je daar een ander beeld van.
http://www.bedrijfskwaliteit.nl/toonrea ... d_Id=22060" onclick="window.open(this.href);return false;
Ken goede en slechte ervaringen. Toevallig sprak ik vorige week een eigenaar van een Ridge Back die bij mij achter woont en die is tevreden. Persoonlijk zou ik ze daar niet naar toe brengen. Met name als je hond ziek is en medicatie nodig heeft, kan dat een probleem worden. Ik ben daar voorheen vaker geweest om honden weg te brengen en op te halen van een kennis. Je mag alleen je hond uit de kennel halen, dus exact weten hoe het daar aan toe gaat, is vrijwel niet mogelijk. Het ziet er over het algemeen schoon uit, maar het is een kille onaantrekkelijke bedoening daar. Communiceren kan hij zeker niet.....tref je een vaste verzorgster, dan krijg je daar een ander beeld van.