Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Reading

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

anne_lies
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border collie, Labrador
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Reading

Ongelezen bericht door anne_lies »

-Gaby- schreef:@ Anne-lies, geldt dat niet voor het gros van de jonge Border collie reuen? Het is best een leuk stukje, maar wel heel algemeen... :denken:
haha ja dat heb stond ik net te typen en ook kwa leeftijd is het natuurlijk allemaal logische wat ze zegt
Afbeelding
-Gaby-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan

Ongelezen bericht door -Gaby- »

anne_lies schreef:Zijn slaapplek klopt trouwens niet hij slaapt bij mij op de kamer alleen ze heeft dan wel weer gelijk dat hij het heel snel warm heeft.
Dit is ook vrij logisch. Een hond met zo'n vacht heeft het natuurlijk snel warm, dat weet je al snel als je je een beetje verdiept in honden. En dan had ze het nog fout ook m.b.t. binnen slapen.
anne_lies schreef:De andere dieren waar hij aktivieteiten mee doet bedoelt ze als denk ik de katten van mij daar is hij echt maatjes mee en rent er wel achteraan dat is een beetje het spelletje van ze. (en ja deze katten vinden het wel leuk :wink: )
De andere hond moet de hond van mijn vriend zijn en wat ze daar over verteld is eigenlijk ook wel waar.
Tuurlijk kan dat waar zijn. "Aktiviteiten met andere dieren" is ook nogal vaag. Het kan zijn dat hij naar de dagopvang gaat, dat er meerdere dieren in huis zijn, dat je met hem schapen drijft, dat je een puppycursus met hem volgt, enzovoort. Je kunt het zo interpreteren als je zelf wil, en dat is nu net de kracht van die readings volgens mij. ;)

Als je wat hebt gehad aan de reading vind ik dat heel fijn voor je en hoop ik niet dat ik je kwets o.i.d., maar persoonlijk vind ik het altijd lastig om dit soort dingen te geloven. :roos:

Edit: typfouten
Afbeelding
Foto gemaakt door Judith & Olly
anne_lies
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border collie, Labrador
Contacteer:

Ongelezen bericht door anne_lies »

-Gaby- schreef:
anne_lies schreef:Zijn slaapplek klopt trouwens niet hij slaapt bij mij op de kamer alleen ze heeft dan wel weer gelijk dat hij het heel snel warm heeft.
Dit is ook vrij logisch. Een hond met zo'n vacht heeft het natuurlijk snel warm, dat weet je al snel als je je een beetje verdiept in honden. En dan had ze het nog fout ook m.b.t. binnen slapen.
anne_lies schreef:De andere dieren waar hij aktivieteiten mee doet bedoelt ze als denk ik de katten van mij daar is hij echt maatjes mee en rent er wel achteraan dat is een beetje het spelletje van ze. (en ja deze katten vinden het wel leuk :wink: )
De andere hond moet de hond van mijn vriend zijn en wat ze daar over verteld is eigenlijk ook wel waar.
Tuurlijk kan dat waar zijn. "Aktiviteiten met andere dieren" is ook nogal vaag. Het kan zijn dat hij naar de dagopvang gaat, dat er meerdere dieren in huis zijn, dat je met hem schapen drijft, dat je een puppycursus met hem volgt, enzovoort. Je kunt het zo interpreteren als je zelf wil, en dat is nu net de kracht van die readings volgens mij. ;)

Als je wat hebt gehad aan de reading vind ik dat heel fijn voor je en hoop ik niet dat ik je kwets o.i.d., maar persoonlijk vind ik het altijd lastig om dit soort dingen te geloven. :roos:

Edit: typfouten
Ja jij hebt daar helemaal gelijk in, zo kun je het idd zien zo zag ik het ook. En nu je het zegt die andere dieren kunnen ipv de katten ook de schapen zijn had ik nog helemaal niet aan gedacht. Net als ik zei het klopt allemaal wel maar het is gewoon te algemeen voor mij.
Afbeelding
AnneMarie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Leeuwhondje
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door AnneMarie »

Wat zeggen ze zoal, kunnen mensen meer concreet zijn???
Ben wel benieuwd, heb voor mezelf in het verleden wel eens readings laten doen, sommige zijn goed sommige niet zo.
Soms is het echt verbluffend...
_Jules_
Zeer actief
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door _Jules_ »

Ik heb ook een reading laten doen bij 1 van mijn honden.
Alles klopte precies, ze kon ook mijn woning beschrijven, de omgeving/straat enz... vond het erg mooi om een keer te doen.
Afbeelding
Maxine
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maxine »

Nanna schreef:
_Inge_ schreef:Ik heb ook een reading laten doen bij 1 van mijn honden.
Alles klopte precies, ze kon ook mijn woning beschrijven, de omgeving/straat enz... vond het erg mooi om een keer te doen.
dat kan ik ook hoor ;-) Jij stuurt mij een brief met foto's en een retouradres. Dan kijk ik effe op google streetview en kan jou haarfijn uit de doeken doen wat er zoal in jouw omgeving passeert ;-)
Wonderbáárlijk! :mrgreen:
Je kan het aan verschillende dingen afleiden door. Als je enkel de naam hebt van een persoon zou je nog eens verbaasd staan hoeveel je over die persoon te weten komt na een half uurtje google-en.
En je kan natuurlijk ook een beetje kijken naar de hond zelf: Als iemand 3 duitse doggen heeft zal die persoon niet op een appartementje in het midden van een drukke stad wonen.
Afbeelding
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

en ik heb mooie readings gekregen van mensen die ook zonder details te weten het karakter van de hond beschreven, een verleden konden beschrijven en ook op een open vraag naar pijn die konden omschrijven.. en de plek waar de hond last had.. voor dat dat ooit op het internet had gestaan.. (tevens ook de opmerking erbij dat zij niet alwetend waren en dat da bezoek voorkeur genoot dan afgaan op hun "zien".. , was zelf al bij da toen langs geweest, maar dat wisten zij niet.)
Ook beschreef 1 inderdaad een moment dat ze contact zocht.. en het wat moeizaam verliep.. ik had per email soms ook contact..en het was zo duidelijk het moment, en de situatie..
En ach er zijn goede mensen die echt readings kunnen geven of contact kunnen maken, en je hebt neppers ertussen..
Zelf kon ik eens omschrijven in welk gebied mijn toenmalige vriendje liep toen hij me belde.. ergens in Limburg waar ik nog nooit was geweest.. wist wanneer hij een bocht om zou gaan en dat er een treinoverweg lag.. en nog wat details.... werd bang van mezelf...
en hij bang van mij denk :mrgreen: want het is niet mijn vriendje gebleven....
maar ik blijf geloven in bepaalde extra gaven van mensen.. energieën vind ik het..
Ongelofelijk rot als mensen er misbruik van maken en algemene praatjes ervan maken.. maar juist daarom moet je geen details geven en dingen die echt niemand weet vragen.. waar je zelf wel het antwoord op weet.

Algemene praatjes zoals wat hierboven is neergezet daar kun je niets mee.. vind ik dan.. ik heb bepaalde dingen gelezen die ik ook kon verifieren..waren helaas geen halleluja dingen.. maar het beeld van een weekje vakantie en in een bepaald asiel verblijven was toch wel heel reeel... :idea: (reading was duidelijk die ik las toen ik thuis kwam, en de mensen van het asiel waren ook heel eerlijk naar mij toe toen ik mijn hond op kwam halen na de vakantie en degene die de reading had met mijn hond wist niet waar de hond zat)
_Jules_
Zeer actief
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door _Jules_ »

Nanna schreef:
dat kan ik ook hoor ;-) Jij stuurt mij een brief met foto's en een retouradres. Dan kijk ik effe op google streetview en kan jou haarfijn uit de doeken doen wat er zoal in jouw omgeving passeert ;-)
Toch knap dat ik haar geen adres gegeven heb, ging via e-mail en de foto van de hond was niet thuis of in mijn wijk gemaakt.
Afbeelding
jacq1970
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Ik heb een dierentolk bij me thuis gehad, en ik vond het heel interessant.
Dat Samara uit Spanje komt dat is niet zo moeilijk teraden, dat ze angstig was toen was ook duidelijk, de andere info wat ik had gegeven was haar ca leeftijd en verder niet.. zelfs haar naam niet dus er viel niks te googlen vantevoren
Ze wist heel duidelijk door tegeven wanneer Samara naar nederland was gekomen, dat ze eerst ergens anders was geweest ( dat kan je al je je verdiept in buitenlandsehonden wel weten ivm gastgezinnen etc) en ook een duidelijke indeling van dat huis tegeven en het plekje waar haar bench stond daar en dat was heel bijzonder want het was niet een normaal huis.
Ook gebreken kwamen aan de orde, en niet de allendaagse dingen als maag of darm dingetjes maar haar hartproblemen, gebroken ribben, klap long en kapotte poot ( die overduidelijk aanwezig is dus dat was geen verrassing)
Ik kan als daar interesse voor is dit geprek wel eens plaatsen want die heb ik toen uitgebreid opgeschreven....
Jammer is dat er altijd mensen zijn die de boel oplichten, er zijn ook goede dierentolken die je echt een goede stap op weg kunnen helpen, uiteraard is enig sceptischi altijd nodig maar ik geloof er zeker in dat er mensen zijn die dit heel goed kunnen en ik heb er gelukkig 1 ontmoet die me vreselijk goed geholpen heeft met mijn toen nog zeer angstig Samara.
Afbeelding
MonaToetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door MonaToetje »

Nanna schreef:
:smile:
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
Sanne!!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradeitje!

Ongelezen bericht door Sanne!! »

en iris heb je je geld al terug?

en wat is het adres van die andere reader die jij had :mrgreen:
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
Irisz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Contacteer:

Ongelezen bericht door Irisz »

Sanne!! schreef:en iris heb je je geld al terug?

en wat is het adres van die andere reader die jij had :mrgreen:
Nope, gisteren nog niet in ieder geval. Zal zo eens kijken.

Je hebt de website e.d. van haar al via de mail als het goed is. :wink:
Iris
Xavi & Focus

* Luna *
Forever loved and in my heart..
Sanne!!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradeitje!

Ongelezen bericht door Sanne!! »

oh is dat die ja!
Gaat dat ook allemaal via de mail?
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
Irisz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Contacteer:

Ongelezen bericht door Irisz »

Sanne!! schreef:oh is dat die ja!
Gaat dat ook allemaal via de mail?
Wat je wil. Je kan sowieso ook langskomen en vaak gaat ze ook naar mensen thuis, omdat de hond in zijn eigen omgeving beter te observeren is. Maar dat is meer voor behandelingen en niet echt voor readings.
Als ze vragen heeft, belt ze of mailt als je dat liever hebt.
Iris
Xavi & Focus

* Luna *
Forever loved and in my heart..
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”