Goed dat je aangifte hebt gedaan. Hoop voor jou dat ze er ook iets mee doen.
Wat een rare situatie. Vraag me ook wel af waarom die vrouw het nodig vond om op jou te duiken.
Hopelijk voel je je snel weer wat beter.
Moderator: moderatorteam

Nee, niet in de randstad. Gewoon in een kleine boerendorp (eingelijk stad, want het heeft stadsrechten) in het oosten van Noord-Brabant.blondie schreef:mijn hemel wat moet jij geschrokken zijn! Ik hoop dat je oog idd snel hersteld... wat een mafketel zeg..en balen dat je die mevrouw blijkbaar wel vaker tegen komt..
doet helemaal niet terzake.. maar is dit in de randstad gebeurd...
Sterkte in ieder geval.. hoop dat je emotioneel ook snel de "letterlijke" klap te boven bent trouwens

Wat haar "redenen"ook zijn geweest, dit gedrag slaat nergens op en moet flink afgestraft worden, vind ik. Wat een klerewijf! Weet je ook of de politie hier iets aan gaat doen? Ik zou de schade op haar gaan verhalen koste wat kost. Dit is pure mishandeling. Ik hoop ook dat die getuigen nog te achterhalen zijn. Eigenlijk had de politie er ter paatse bij gehaald moeten worden. Maar ja, dat is achteraf praten. Meestal heeft er altijd wel iemand een mobieltje bij zich.-Gaby- schreef:Ja, ik eigenlijk ook wel, ben benieuwd wat haar redenen zijn geweest...marian* schreef:Ik wil je helemaal niet afvallen trouwens,maar ik zou eigenlijk heel graag ook het verhaal van die "mevrouw" vernemen.
TARAK

Heb altijd een flesje bij als ik met de jongens op pad ben, er lopen tegenwoordig zulke gekken rondMARC_S schreef:Als dat mens moeilijk blijft doen zou ik pepperspray meenemen. Kan je haar en haar honden uitschakelen zonder enig risico. Daarna ontken je dat want je moet dat alleen gebruiken als je ineens alleen tegenover die gek staat. Het is immers strafbaar maar wel zeer effectief en goed om te voorkomen dat je aangevallen wordt. Je moet iets voor de volgende keer want een gek wordt nooit meer normaal. :N: