Moderator: moderatorteam

De anderen zijn donkerder dan nu op de foto lijkt, het is net hoe het licht erop valt. Het konijn dat jij quote is wel diep oranje, maar door de foto lijkt het misschien iets donkerder dan in het echt. Zo heb ik er een stuk of 4 en die hou ik allemaal zelf!Rami schreef:Prachtige foto's van prachtige konijntjes, Dorien!
Ik zou bijna overstag gaan. En het zijn nog vegetariërs ook!![]()
Is deze nu zo mooi donker oranje, of lijkt het zo door de foto/tegenlicht?
Haha, hebberd!Dorien schreef: Zo heb ik er een stuk of 4 en die hou ik allemaal zelf!

Tja, dat kan ik ook niet inschatten.Rinne Roos schreef:Leuk zijn ze! Tja, ik heb hier nog een weduwnaar-nijn zitten, zijn vrouw is net met de Pasen overleden, nee, geen opstanding.
Hij geniet nu wel meer van het leven, ligt heerlijk in de zon te luieren, neemt het er echt van. Overal schieten de grassprieten in zijn ren omhoog, met zijn vrouw erbij was dat radicaal eruit gegaan.
Kortom, het is een alleenstaand-mannenhuishouden. Ik denk niet dat daar nu nog een kleutermeisje bij moet? (Hij is gecastreerd).
Ja, die vrouwen zijn ook krengen af en toeRinne Roos schreef:Leuk zijn ze! Tja, ik heb hier nog een weduwnaar-nijn zitten, zijn vrouw is net met de Pasen overleden, nee, geen opstanding.
Hij geniet nu wel meer van het leven, ligt heerlijk in de zon te luieren, neemt het er echt van. Overal schieten de grassprieten in zijn ren omhoog, met zijn vrouw erbij was dat radicaal eruit gegaan.
Kortom, het is een alleenstaand-mannenhuishouden. Ik denk niet dat daar nu nog een kleutermeisje bij moet? (Hij is gecastreerd).

Leuke foto'sJolien93 schreef:Aaaw wat een schatjes!![]()
Mijn konijn (ram) is nu bijna een jaar. Het is echt zo'n lieverd!
Soms zitten mijn konijn, en die van de buren (ook een ram) buiten gescheiden in een rennetje.
Maar die van de buren is echt niet lief voor mijn konijn. Hij wil hem altijd bijten, tussen de tralies door.
Terwijl mijn konijntje altijd heel lief doet.
Mijn konijn is de rechter.. volgens mij is hij een beetje te dik..![]()
Daarom zou ik er ook geen konijntje bij willen denk ik. Omdat ik niet wil dat ze ruzie gaan maken.
Maar is dat niet zielig? Een konijn helemaal alleen?
Hij krijgt wel veel aandacht. En mijn hondjes zijn ook dol op hem.
Dit is een foto van vorig jaar juli. Toen hadden we hem net een paar daagjes.![]()