Ben weer terug van de DA. Uit de echo is op zich niet veel bijzonders uitgekomen. 1 Nier zag wat vergroot, maar heeft wel de normale structuur. Verder in de buik zag alles er ok uit. Wat dat betreft goed nieuws dus. Haar buik leek vandaag wat minder gezwollen.
Nu wederom een uitgebreid bloedonderzoek, waarvan ik morgen eind van de middag waarschijnlijk de eerste uitslagen krijg.
Ook speelt er al een aantal weken een ooronsteking, die we niet onder de knie kunnen krijgen. Haar hoofd begint een enorm gevoelig iets te worden. Vanmorgen met de DA dus ook hierover gesproken en de vraag is nu dus ook, of de oorontsteking daarwerkelijk een ooronsteking is? Of dat er daar ook iets heel anders speelt. Wat er aan de hand is, weet ik niet, maar ook onze DA denkt dat er iets ernstigs speelt.
Veel vage klachten, waar je de vinger niet op kunt leggen, maar wat mijn zorgen om mijn meisje des te groter maken.
De laatste dagen is ze met periodes erg onrustig en jankerig. Ze heeft duidelijk pijn. Maar waar...
Eerst het bloedonderzoek maar weer eens afwachten.
Iedereen bedankt voor de duimpjes, ik hoop dat jullie nog even willen meeduimen!