Ik heb de fabrikant vorige week aan de telefoon gehad en ik heb niet van hem begrepen dat ze stoppen met de brokken. Wat ik heb begrepen is dat ze het Duitse vers vlees naast de brokken gaan verkopen.Meike schreef:Natudog is niet graanvrij, maar voor zo'n hoog vleespercentage is het wel relatief goedkoop inderdaad.Shima schreef:Niet voor graanvrije brokken met zo'n hooge vlees percentage.
Nu hoorde ik van de fabrikant dat ze Natudog niet meer gaan verkopen. Ze gaan over op Power of Nature, een Duits merk. Minimaal 50% biologisch kippenvlees (vers en gedroogd). Het eiwit is voor 80% afkomstig van vlees en ei en 20% van rijst. Er zitten geen andere granen dan rijst in. Wel een stuk duurder: 60 euro voor 15 kilo
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ervaringen Natudog??
Moderator: moderatorteam
- Shima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Ervaringen Natudog??
- Meike
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee rasloze hondjes
- Aantal honden: 2
IK heb het volgende begrepen uit de mail die ik gister kreeg: Ze gaan stoppen met de brokken en gaan in plaats daarvan een Duitse brok verkopen: Power of Nature (http://www.powerofnature-petfood.de/index.html). De kvv blijft gewoon, al zijn ze wel aan het kijken of ze ook biologische kvv kunnen/willen gaan maken.Shima schreef:Ik heb de fabrikant vorige week aan de telefoon gehad en ik heb niet van hem begrepen dat ze stoppen met de brokken. Wat ik heb begrepen is dat ze het Duitse vers vlees naast de brokken gaan verkopen.
- Shima
- Zeer actief
- Contacteer:
HmmMeike schreef:IK heb het volgende begrepen uit de mail die ik gister kreeg: Ze gaan stoppen met de brokken en gaan in plaats daarvan een Duitse brok verkopen: Power of Nature (http://www.powerofnature-petfood.de/index.html). De kvv blijft gewoon, al zijn ze wel aan het kijken of ze ook biologische kvv kunnen/willen gaan maken.Shima schreef:Ik heb de fabrikant vorige week aan de telefoon gehad en ik heb niet van hem begrepen dat ze stoppen met de brokken. Wat ik heb begrepen is dat ze het Duitse vers vlees naast de brokken gaan verkopen.
- Shima
- Zeer actief
- Contacteer:
-
joe
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
In Huijbergen bij Bergen op Zoom.EschaenStefanie schreef:ik weet niet waar je woont maar je hebt ook nog Naturis, je hebt KIVO, je hebt lotgering, LUPA, allemaal KVV die goedkoper is dan wat je nu haalt...
Soms hoor ik dat als je zelf samenstelt vaak voor 1 euro de hond de dag klaar kan zijn??
(overigens ben ik nog veel goedkoper uit met cavom/KVV dagen voeren) zoals ik al zei hier maar 1 hond op 100% KVV (wegens voedsel-allergie/overgevoeligheid)
Ik zal eens gaan googelen op de namen die je gaf!!
En hoe maak je het zelf??
-
joe
- Zeer actief
'joe schreef:In Huijbergen bij Bergen op Zoom.EschaenStefanie schreef:ik weet niet waar je woont maar je hebt ook nog Naturis, je hebt KIVO, je hebt lotgering, LUPA, allemaal KVV die goedkoper is dan wat je nu haalt...
Soms hoor ik dat als je zelf samenstelt vaak voor 1 euro de hond de dag klaar kan zijn??
(overigens ben ik nog veel goedkoper uit met cavom/KVV dagen voeren) zoals ik al zei hier maar 1 hond op 100% KVV (wegens voedsel-allergie/overgevoeligheid)
Ik zal eens gaan googelen op de namen die je gaf!!
En hoe maak je het zelf??
Ik heb trouwens de natudog besteld. De brokken gaan er niet uit zeiden ze.
Ik ben benieuwd of Boy de brokken lust....
Als hij echt honger heeft moet hij wel
- Meike
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee rasloze hondjes
- Aantal honden: 2
Wat vreemd, want op de website staat het volgende nieuws-item: Natudog brok verdwijnt - Power of Nature verschijnt, zie: http://www.natudog.nl/?p=434
-
joe
- Zeer actief
Ja, ik heb ook de andere gekregen, terwijl ik Natudog wilde, want deze brok bevat maar 50% vlees.Meike schreef:Wat vreemd, want op de website staat het volgende nieuws-item: Natudog brok verdwijnt - Power of Nature verschijnt, zie: http://www.natudog.nl/?p=434
Maar goed, hij eet nu toch voornamelijk vers en het bevalt ons prima (op de bloedplekken op het aanrecht na dan)