Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ervaringen Natudog??

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Shima
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Ervaringen Natudog??

Ongelezen bericht door Shima »

Meike schreef:
Shima schreef:Niet voor graanvrije brokken met zo'n hooge vlees percentage.
Natudog is niet graanvrij, maar voor zo'n hoog vleespercentage is het wel relatief goedkoop inderdaad.

Nu hoorde ik van de fabrikant dat ze Natudog niet meer gaan verkopen. Ze gaan over op Power of Nature, een Duits merk. Minimaal 50% biologisch kippenvlees (vers en gedroogd). Het eiwit is voor 80% afkomstig van vlees en ei en 20% van rijst. Er zitten geen andere granen dan rijst in. Wel een stuk duurder: 60 euro voor 15 kilo
Ik heb de fabrikant vorige week aan de telefoon gehad en ik heb niet van hem begrepen dat ze stoppen met de brokken. Wat ik heb begrepen is dat ze het Duitse vers vlees naast de brokken gaan verkopen. :19:
Meike
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee rasloze hondjes
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Meike »

Shima schreef:Ik heb de fabrikant vorige week aan de telefoon gehad en ik heb niet van hem begrepen dat ze stoppen met de brokken. Wat ik heb begrepen is dat ze het Duitse vers vlees naast de brokken gaan verkopen. :19:
IK heb het volgende begrepen uit de mail die ik gister kreeg: Ze gaan stoppen met de brokken en gaan in plaats daarvan een Duitse brok verkopen: Power of Nature (http://www.powerofnature-petfood.de/index.html). De kvv blijft gewoon, al zijn ze wel aan het kijken of ze ook biologische kvv kunnen/willen gaan maken.
Shima
Zeer actief
Contacteer:

Meike schreef:
Shima schreef:Ik heb de fabrikant vorige week aan de telefoon gehad en ik heb niet van hem begrepen dat ze stoppen met de brokken. Wat ik heb begrepen is dat ze het Duitse vers vlees naast de brokken gaan verkopen. :19:
IK heb het volgende begrepen uit de mail die ik gister kreeg: Ze gaan stoppen met de brokken en gaan in plaats daarvan een Duitse brok verkopen: Power of Nature (http://www.powerofnature-petfood.de/index.html). De kvv blijft gewoon, al zijn ze wel aan het kijken of ze ook biologische kvv kunnen/willen gaan maken.
Hmm :denken: dan zal ik hem nog eens bellen want ik was van plan die brok te proberen omdat die in Nederland gemaakt wordt. Wat ik nu voer ben ik heel tevreden over (Acana en Taste Of The Wilde), maar importeren kan een probleem zijn af en toe.
Shima
Zeer actief
Contacteer:

oops twee keer sorry :oeps:
joe
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever

Ongelezen bericht door joe »

EschaenStefanie schreef:ik weet niet waar je woont maar je hebt ook nog Naturis, je hebt KIVO, je hebt lotgering, LUPA, allemaal KVV die goedkoper is dan wat je nu haalt...
Soms hoor ik dat als je zelf samenstelt vaak voor 1 euro de hond de dag klaar kan zijn??

(overigens ben ik nog veel goedkoper uit met cavom/KVV dagen voeren) zoals ik al zei hier maar 1 hond op 100% KVV (wegens voedsel-allergie/overgevoeligheid)
In Huijbergen bij Bergen op Zoom.
Ik zal eens gaan googelen op de namen die je gaf!!
En hoe maak je het zelf??
joe
Zeer actief

joe schreef:
EschaenStefanie schreef:ik weet niet waar je woont maar je hebt ook nog Naturis, je hebt KIVO, je hebt lotgering, LUPA, allemaal KVV die goedkoper is dan wat je nu haalt...
Soms hoor ik dat als je zelf samenstelt vaak voor 1 euro de hond de dag klaar kan zijn??

(overigens ben ik nog veel goedkoper uit met cavom/KVV dagen voeren) zoals ik al zei hier maar 1 hond op 100% KVV (wegens voedsel-allergie/overgevoeligheid)
In Huijbergen bij Bergen op Zoom.
Ik zal eens gaan googelen op de namen die je gaf!!
En hoe maak je het zelf??
'
Ik heb trouwens de natudog besteld. De brokken gaan er niet uit zeiden ze.
Ik ben benieuwd of Boy de brokken lust....
Als hij echt honger heeft moet hij wel :mrgreen:
Meike
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee rasloze hondjes
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Meike »

Wat vreemd, want op de website staat het volgende nieuws-item: Natudog brok verdwijnt - Power of Nature verschijnt, zie: http://www.natudog.nl/?p=434
joe
Zeer actief

Meike schreef:Wat vreemd, want op de website staat het volgende nieuws-item: Natudog brok verdwijnt - Power of Nature verschijnt, zie: http://www.natudog.nl/?p=434
Ja, ik heb ook de andere gekregen, terwijl ik Natudog wilde, want deze brok bevat maar 50% vlees.
Maar goed, hij eet nu toch voornamelijk vers en het bevalt ons prima (op de bloedplekken op het aanrecht na dan) :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”