Zoals sommige van jullie weten hebben Luka en ik met hemelvaartsdag meegedaan aan de spelletjesdag in Uden. Omdat we op tijd klaar waren zijn we op tijd naar huis gegaan. Eenmaal thuis kreeg ik hier op het forum pb van Sanne dat we te vroeg waren weg gegaan omdat Luka en ik 2 keer in de prijzen waren gevallen
Ik hoorde daar in eerste instantie verder niets op. Toen Luka vorige week kwam te overlijden heb ik nogmaals een email gestuurd, waarin ik ook heb vermeld dat Luka helaas is verongelukt.
Vandaag werd er bij mij een grote doos afgeleverd met twee bekers erin; 13e plaats met de spelletjes en 2e prijs met de dierenartskeuring (exterieur). Er zat een A5 formaat kaart bij met op de voorkant de foto van Luka die die dag is gemaakt. Binnenin een mooi gedicht en sterkte wensen. Wat ontzettend lief dat ze dit hebben gedaan! Niet dat ik de bekers nodig heb om te weten hoe geweldig mijn hondje was, want voor mij blijft hij hoe dan ook altijd nummer 1, maar het gebaar vind ik heel erg mooi.
De bekers krijgen een mooi plekje, naast alle lieve kaartjes en bloemen die we hebben gekregen.
Mijn knappe man, dat heb je toch maar even goed gedaan. Ik ben apetrots op je....