bouvierpoedel schreef: Nu we het toch over normen en waarden hebben.
Trek AUB die honden van je een broek aan.
Leuke tanga en boxer.??![]()
![]()
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
welke foto is mooier?
Moderator: moderatorteam
-
29996D
Re: welke foto is mooier?
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Léés jezelf nou eens.Suzanne123 schreef:Klopt ;-(
Op verschillende forums lijkt dit wel tegelijk te spelen... overal maar verharding in de maatschappij in het groot EN in het klein op een forum.
En waar het vandaan komt? Waarom mensen geen respect meer voor elkaar hebben? Waarom normen en waarden achteruit rennen.. ? Geen idee jammer genoeg. Niemand lijkt zich nog voor een ander of diens ideeen te interesseren.
En DAT stoort me inderdaad.... die verzuring overal, het absolute gebrek aan respect .....
Ik doe mijn best om dat niet op mezelf te betrekken, dat gevoel, maar dat lukt slecht. Ik vind het zo jammer dat de maatschappij zo hard hollend achteruit gaat... en het lijkt ook niet meer te stoppen... kijk maar naar het taalgebruik op een forum, in een schoolklas, op het werk.... en het egoisme wat steeds meer toeneemt... wat moet nog met normen en waarden...
Het lijkt wel ouderwets om ze nog te hebben.... en dat vind ik onverteerbaar ;-(
Heb jij respect voor de normen en waarden van deze tieners?
Heb je respect voor deze tieners zelf?
Voor hun ideeën?
Ik lees het niet uit jouw postings.
Ik vind jou veroordelend, kwetsend, respectloos, en ik vind je inlevingsvermogen opvallend klein zodra het mensen betreft die buiten jouw kadertjes vallen.
Dát vind ik triest.
En het meest trieste vind ik nog dat je dat zelf niet lijkt te zien.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Die jongeman naast jou kijkt bepaald de andere kant op.Machie schreef:mijn profielfoto is dan helemaal veeel te bloot![]()
http://94.100.122.200/301800001-3018500 ... _EsP3.jpeg" onclick="window.open(this.href);return false;
Moge het duidelijk zijn dat alles draait om de cheeta en dat het zo'n 40 graden buiten was
Zo schokkend is het dus blijkbaar niet.
- ChihuahuaLover
- Actief
- Mijn ras(sen): 2 chihuahua's & 1 Bouvier X Rotweiler
- Contacteer:
Marjoleine schreef:Die jongeman naast jou kijkt bepaald de andere kant op.Machie schreef:mijn profielfoto is dan helemaal veeel te bloot![]()
http://94.100.122.200/301800001-3018500 ... _EsP3.jpeg" onclick="window.open(this.href);return false;
Moge het duidelijk zijn dat alles draait om de cheeta en dat het zo'n 40 graden buiten was
Zo schokkend is het dus blijkbaar niet.
Inderdaad

- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Nee hij kijkt naar uhhhm... de dochter van de vriendin van mijn vader. Gewoon meisjesbenen zijn dat hoorNanna schreef:Die is zo gay als ie groot is, dat zie je zó.Marjoleine schreef:Die jongeman naast jou kijkt bepaald de andere kant op.Machie schreef:mijn profielfoto is dan helemaal veeel te bloot![]()
Zo schokkend is het dus blijkbaar niet.Die zat natuurlijk in de pijp van de korte broek van de gebruinde wildlifekeeper te gluren
-
29996D
Jullie zijn weer lekker bezig he 
-
Marion.
Het is niet eerlijkMachie schreef:mijn profielfoto is dan helemaal veeel te bloot![]()
Al prop ik ze tussen 2 walsen dan krijg ik nog niet zo'n mooi decolleté
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Ach.. Al eet ik nooit meer wat, ik zou nooit jou slanke figuur krijgenMarion. schreef:Het is niet eerlijkMachie schreef:mijn profielfoto is dan helemaal veeel te bloot![]()
Moge het duidelijk zijn dat alles draait om de cheeta en dat het zo'n 40 graden buiten was![]()
-
Marion.
Zo is het ook. Ik ben alleen wel erg blij dat ik van nature niet zo'n pruillipje hebMachie schreef:Ach.. Al eet ik nooit meer wat, ik zou nooit jou slanke figuur krijgenMarion. schreef:Het is niet eerlijkMachie schreef:mijn profielfoto is dan helemaal veeel te bloot![]()
Moge het duidelijk zijn dat alles draait om de cheeta en dat het zo'n 40 graden buiten was![]()
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Aantal honden: 2
Ik moest terug scrollen, had alleen maar oog voor die Cheetah!Marion. schreef: Het is niet eerlijk![]()
Waar was dat, als ik vragen mag, Machie?
- Machie
- Zeer actief
hier:Rami schreef:Ik moest terug scrollen, had alleen maar oog voor die Cheetah!Marion. schreef: Het is niet eerlijk![]()
Al prop ik ze tussen 2 walsen dan krijg ik nog niet zo'n mooi decolleté![]()
http://www.kraggakamma.com/content.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
Zuid afrika
- ChihuahuaLover
- Actief
- Contacteer:
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Aantal honden: 2
Aha! Zuid-Afrika, ja, ooit...Machie schreef:hier:Rami schreef:Ik moest terug scrollen, had alleen maar oog voor die Cheetah!Marion. schreef: Het is niet eerlijk![]()
Al prop ik ze tussen 2 walsen dan krijg ik nog niet zo'n mooi decolleté![]()
http://www.kraggakamma.com/content.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
Zuid afrika
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
- Aantal honden: 1
wow Machie, zuid-afrika.....
En je staat gewoon met een cheetah....zucht.....
En je staat gewoon met een cheetah....zucht.....
- Anniek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Dat maak jij er nu vanChihuahuaLover schreef:Wat wil je daarmee zeggen dat ik er als een hoer uitzie ?Anniek schreef:
Het gaat mij bij de foto's niet eens zozeer om het bloot, maar meer om de houding en uitstraling. Maar uiteindelijk heeft iedereen zijn eigen smaak

- ChihuahuaLover
- Actief
- Contacteer:
Anniek schreef:Dat maak jij er nu vanChihuahuaLover schreef:Wat wil je daarmee zeggen dat ik er als een hoer uitzie ?Anniek schreef:
Het gaat mij bij de foto's niet eens zozeer om het bloot, maar meer om de houding en uitstraling. Maar uiteindelijk heeft iedereen zijn eigen smaakIk had het over de foto's van de gemiddelde hyver rond de veertien die ik langs zie komen. Ik heb jou niet op mijn hyves, dus die van jou komen niet vaak langs
Het was dus meer een algemene opmerking. Daarnaast blijft gewoon dat ieder zijn/haar smaak heeft. Ik hou niet van de houding en uitstraling die je tegenwoordig op de foto's vaak ziet, maar dat zegt niet dat die personen dat niet mogen. Dat zegt alleen dat ik er niet graag naar kijk en zelf niet zo op de foto zou gaan.
tja. je hebt ook wel erge .. maar zoals die van mij dat valt wel mee ?
en ik bedoel het niet zo

-
Baily&Luna
- Zeer actief
ja te bloot etc is het niet, maar eerlijk gezegd kom je op die foto's wel wat arrogant over,ChihuahuaLover schreef:maar omdat suzanne zit te zeuren over mijn foto's veel te bloot dit en dat .. dat valt toch echt wel mee.
je kijkt boos met je lippen getuit
je kunt toch ook gewoon normaal kijken en lachen
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Eens. Ik zal niet zeuren over het bloot maar wel over de uitstraling. Nee, een hoer ben je absoluut niet, natuurlijk niet, maar bedenk wel wat voor uitstraling je op foto's hebt (álgemeen bedoeld!!) en wat voor aandacht je dan ook krijgt.Anniek schreef:Dat maak jij er nu vanChihuahuaLover schreef:
Wat wil je daarmee zeggen dat ik er als een hoer uitzie ?Ik had het over de foto's van de gemiddelde hyver rond de veertien die ik langs zie komen. Ik heb jou niet op mijn hyves, dus die van jou komen niet vaak langs
Het was dus meer een algemene opmerking. Daarnaast blijft gewoon dat ieder zijn/haar smaak heeft. Ik hou niet van de houding en uitstraling die je tegenwoordig op de foto's vaak ziet, maar dat zegt niet dat die personen dat niet mogen. Dat zegt alleen dat ik er niet graag naar kijk en zelf niet zo op de foto zou gaan.
@ Suzanne: heel erg bedankt hè. Ik werk in de thuiszorg met oudere mensen, spreek netjes met twee woorden, laat mensen uitpraten. Maar ja heb geen normen en waarden?
En hoezo dit forum word bestookt door jongeren? 1 hooguit? Wees blij dat die zich aanmelden zodat je ze advies kunt geven over honden en hoe ermee om te gaan: goed voorbeeld doet goed volgen!
-
Baily&Luna
- Zeer actief
preciesLéonieHonden schreef:Ik zal niet zeuren over het bloot maar wel over de uitstraling. Nee, een hoer ben je absoluut niet, natuurlijk niet, maar bedenk wel wat voor uitstraling je op foto's hebt (álgemeen bedoeld!!) en wat voor aandacht je dan ook krijgt.
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Ik ben hier opgevoedLéonieHonden schreef:@ Suzanne: heel erg bedankt hè. Ik werk in de thuiszorg met oudere mensen, spreek netjes met twee woorden, laat mensen uitpraten. Maar ja heb geen normen en waarden?
En hoezo dit forum word bestookt door jongeren? 1 hooguit? Wees blij dat die zich aanmelden zodat je ze advies kunt geven over honden en hoe ermee om te gaan: goed voorbeeld doet goed volgen!
Ik heb nog wel een hele blote foto van mezelf

Laatst gewijzigd door Hilde op 31 mei 2010 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.

- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Merk ik nooit wat van.Hilde schreef:Ik ben hier opgevoedLéonieHonden schreef:Ik zal niet zeuren over het bloot maar wel over de uitstraling. Nee, een hoer ben je absoluut niet, natuurlijk niet, maar bedenk wel wat voor uitstraling je op foto's hebt (álgemeen bedoeld!!) en wat voor aandacht je dan ook krijgt.![]()
- Hilde
- Zeer actief
Sssht, je hebt nog een verkeerde quote van mijLéonieHonden schreef:Merk ik nooit wat van.Kletst zooooveeeeel.

-
Baily&Luna
- Zeer actief
ChihuahuaLover schreef:Anniek schreef:Ik kan me persoonlijk ook wel ergeren aan al die hyves foto's van iedereen rond de 14 ongeveerMaar misschien nog wel meer aan de reacties erop van 'love you' 'forever yours' 'geile foto'. Als je dat tegenwoordig al tegen iedereen uit je klas zegt wat blijft er dan nog over voor je relatie?
dat onderste is wel waar ..
wat teksten uit jouw krabbels Britt (Chihuahualover)
"LoveYouMoree"
&
"dankjewel voor reactie sgatjee"
&
"ik mis jou"
&
"mijn meisje, dat ben jij"
je hebt 4 krabbels staan met allemaal dit erin :lol:
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Hilde schreef:Ik ben hier opgevoedLéonieHonden schreef:@ Suzanne: heel erg bedankt hè. Ik werk in de thuiszorg met oudere mensen, spreek netjes met twee woorden, laat mensen uitpraten. Maar ja heb geen normen en waarden?
En hoezo dit forum word bestookt door jongeren? 1 hooguit? Wees blij dat die zich aanmelden zodat je ze advies kunt geven over honden en hoe ermee om te gaan: goed voorbeeld doet goed volgen!![]()
Ik heb nog wel een hele blote foto van mezelfLet niet op mijn hoofd
Niet quoten aub.
Dan word het tijd dat je opvoeders een keer een echte blote foto van je te zien krijgen.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Hilde
- Zeer actief
Eerst leren lezenbouvierpoedel schreef:Dan word het tijd dat je opvoeders een keer een echte blote foto van je te zien krijgen.

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Zie je wel dat de jeugd geen respect heeft voor de ouderen.Hilde schreef:Eerst leren lezenbouvierpoedel schreef:Dan word het tijd dat je opvoeders een keer een echte blote foto van je te zien krijgen.Wil je die foto even uit de quote halen?
Gewoon er tegen in gaan hé.?/
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Hilde
- Zeer actief
bouvierpoedel schreef:Zie je wel dat de jeugd geen respect heeft voor de ouderen.
Gewoon er tegen in gaan hé.?/![]()

- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Ik ga voor foto 3.
-
29996D
Het is een leuke foto hoor HildeHilde schreef:bouvierpoedel schreef:Zie je wel dat de jeugd geen respect heeft voor de ouderen.
Gewoon er tegen in gaan hé.?/![]()
Kssssssssht, weg met die foto
- Hilde
- Zeer actief
Leuke hond hè!MissDorien schreef:Het is een leuke foto hoor Hilde