En je punt hiermee is?Martijn schreef: Wat gek! Het lijkt haast wel alsof ze helemaal niet van een foto af kan inschatten hoe het met een hond gaat.
Raar hoor.
Als je voor dingen open staat kun je het proberen, is het niets, is het niets.
Moderator: moderatorteam
En je punt hiermee is?Martijn schreef: Wat gek! Het lijkt haast wel alsof ze helemaal niet van een foto af kan inschatten hoe het met een hond gaat.
Raar hoor.
Martijn schreef: Wat gek! Het lijkt haast wel alsof ze helemaal niet van een foto af kan inschatten hoe het met een hond gaat.
Raar hoor.

Mmm....ik denk dat het gewoon een foutje is geweest.Jaap* schreef:Ohnee, dat was verleden jaar zie ik![]()
Nouja, misschien waren de readings wel op
Ik heb gelukkig nog het excuus dat ik (donker)blond ben.Jaap* schreef:De braderiehandelsgeest druipt er toch vanaf?![]()
De eerste reactie was ze hier ook snel mee, daarna niets meer vernomen.Irisz schreef:Mmm....ik denk dat het gewoon een foutje is geweest.Jaap* schreef:Ohnee, dat was verleden jaar zie ik![]()
Nouja, misschien waren de readings wel op
Met de factuur was ze namelijk errug snel hier hoor.

Misschien kan ze je nog helpen aan een flesje echte Sjanel nr 5 voor 2 euro 35Irisz schreef:Ik heb gelukkig nog het excuus dat ik (donker)blond ben.Jaap* schreef:De braderiehandelsgeest druipt er toch vanaf?![]()
Maarja...dus wel erin getrapt he.
Volgens mij is het namelijk 1 grote ballentent.
Potverdikkie Nanna, daar kunnen je bakken met geld mee verdienen hoor!Nanna schreef:Dat had ik je, gratis en wel, zó wel kunnen vertellen. Zónder glazen bolIrisz schreef:Ik heb gelukkig nog het excuus dat ik (donker)blond ben.Jaap* schreef:De braderiehandelsgeest druipt er toch vanaf?![]()
Maarja...dus wel erin getrapt he.
Volgens mij is het namelijk 1 grote ballentent.
Misschien dat het door de griep komt? Dat er nog wat snot het heldere beeld vertroebelt?Martijn schreef:Lucia schreef: Geen enkel woord over de totale paniek van het alleen zijn, of dat ze het echt vreselijk vind.
Geen woord over honden, waar ze vanaf dag 1 doodsbang voor is (wordt aan gewerkt)
Geen woord over de dagopvang waar ze 2x geweest is.
Geen woord over mij, mijn vriend, of Milo (of het feit dat er een andere hond is)
Echt helemaal niets over het leven van Jolie zelf.
Wat gek! Het lijkt haast wel alsof ze helemaal niet van een foto af kan inschatten hoe het met een hond gaat.
Raar hoor.
Juist makkelijker toch? Kan ze alle informatie van één plek halentwinkeltje schreef:misschien heeft het hele forum haar bebombedeerd met aanvragen en ziet ze geen bomen meer in het bos

ja van lucht kan je niet leven ook zei heeft recht op vakantieNanna schreef:De betalingen zijn anders vlot genoeg geïndtwinkeltje schreef:misschien heeft het hele forum haar bebombedeerd met aanvragen en ziet ze geen bomen meer in het bos![]()
nee wand jij maakt het haar moeilijk door geen namen te gevensjaak-k schreef:Juist makkelijker toch? Kan ze alle informatie van één plek halentwinkeltje schreef:misschien heeft het hele forum haar bebombedeerd met aanvragen en ziet ze geen bomen meer in het bos
Jawel hoor, maar die ik op dit forum gebruik zijn nu eenmaal anders (op die van Nolan na).twinkeltje schreef:nee wand jij maakt het haar moeilijk door geen namen te gevensjaak-k schreef:Juist makkelijker toch? Kan ze alle informatie van één plek halentwinkeltje schreef:misschien heeft het hele forum haar bebombedeerd met aanvragen en ziet ze geen bomen meer in het bos

Naja, ik heb pas een mail met vragen gestuurd nadat ze 1,5 week te laat was. Heb daarin niks gezegd over een forum o.i.d., maar alleen gevraagd of het geld wel ontvangen was omdat het wat langer duurde.twinkeltje schreef:misschien heeft het hele forum haar bebombedeerd met aanvragen en ziet ze geen bomen meer in het bos

Ja maar toevallig dus pc troubles bij minimaal 3 leden van dit forum op het moment dat ze de reading moesten ontvangen en niet op het moment dat de rekening betaald mocht worden.twinkeltje schreef:nee is ook niet erg handig wie weet pc trobbels of zo
Bellen gaat mij zelf een beetje ver, maar is een optie.sjaak-k schreef:Even bellen misschien? Ben benieuwd wat ze dan zegt.
Mail voor de grap eens met een gmail adres dat je graag een reading wilt.

Met dezelfde persoon dus ook?carine schreef:Heel merkwaardig![]()
![]()
op een ander forum doet zich een gelijkaardige situatie voor...