Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Reu weer laten eten..

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Moniek B.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Flatcoated en Golden Retriever
Aantal honden: 2
Contacteer:

Reu weer laten eten..

Ongelezen bericht door Moniek B. »

Weet niet of ik het hier neer moet zetten of bij gedrag/medisch? zie het wel.

Aisha is loops en Ean heeft er last van. Voor de eerste keer flink last; vandaag gaan we de 4e dag in dat hij absoluut niet wil eten. Hij drinkt wel en af en toe een plakje boterhamworst gaat er volgens mijn moeder, waar hij nu is, wel in. Maar verder niets.

Moet ik me al zorgen gaan maken? En; iemand een idee om hem weer aan het eten te krijgen? Hij krijgt Carnibest, altijd al, maar daar haalt hij nu zijn neus voor op...
Groetjes,
Monique, Ean en Griffin!
Monique Bladder
Maria
Zeer actief
Contacteer:

Re: Reu weer laten eten..

Ongelezen bericht door Maria »

Altijd lastig.... ik houdt er altijd rekening mee en voer mijn reuen altijd behoorlijk op. Maar nu heb ik hetzelfde probleem met een leenreu. Hij is al mager, en nu is hij ook in staking omdat een teef op dag 7 zit.... Wat ik doe ik vaak 's nachts het bakje laten staan. Extraatjes geven zoals koekjes/kip/worst/kaas (als er maar wat ingaat), en ik wijk juist vaak uit naar Carnibest ( ik geef brokken en energique). Hij laat zich (als gezonde) hond niet verhongeren, zal net genoeg eten om zijn maag te stillen.
Moniek B.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Flatcoated en Golden Retriever
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Moniek B. »

Vorige 3 keer dat Aisha loops was at hij nog wel... maar ik ga er nu zeker de volgende keer rekening mee houden door hem voor de tijd inderdaad wat extra's te voeren. Hij heeft inderdaad ook al niet veel extra's dus probeer er inderdaad maar dat in te krijgen wat er in gaat.

Aisha zit nu op dag 15; vanavond gaan we kijken of het spul weer bij elkaar in een ruimte kan verblijven (wel nog met kennelpaneel ertussen). Op hoop van zegen.
Op deze dagen denk ik; toch maar steriliseren? Want lastig is het wel, niet eens zozeer voor ons maar vind het met name voor Ean wel erg sneu. Maar dat is over een week alweer over :wink:
Groetjes,
Monique, Ean en Griffin!
Monique Bladder
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

hier eet Xantos al ruim anderhalve week niet... krijgt vanzelf wel weer honger.... hij krijgt zn voer, niet eten jammer, 's avonds weer een kans...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”