Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

welke foto is mooier?

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

29996D

Re: welke foto is mooier?

Ongelezen bericht door 29996D »

Oei, nu ik dit zo lees begin ik mij echt zorgen te maken. Ik vraag dus nu jullie oordeel; is mijn profielfoto dan niet te bloot zo :N: ??

Afbeelding
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door _Leonie »

DORIEN! :smile: :smile:
Kan echt niet hoor.. Je kont komt veeeels te goed uit. :neenee:
Hilde schreef:Ik vind Léonie sowieso leuk om te zien :ok:
ChihuahuaLover schreef:om wie zijn foto's gaat het nu eigelijks ? :scratch:
Sodejuu, te weinig aandacht ofzo? :80:
Dankje. :mann: Valt best mee, anders had ik wel meer als 1 ex gehad. :ugh:

Je oordeel is weer scherp als altijd haha! :mrgreen:
29996D

Ik vind dit trouwens een leuk topic, zo moeten er veel meer komen :smile:
29996D

LéonieHonden schreef:DORIEN! :smile: :smile:
O neee.. Ik dacht dat het gespierde achterwerk van Beuk wel de aandacht zou afleiden...
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

MissDorien schreef:
O neee.. Ik dacht dat het gespierde achterwerk van Beuk wel de aandacht zou afleiden...
:smile: :smile:
Oh heb de tranen in mijn ogen staan..
29996D

LéonieHonden schreef:
MissDorien schreef:
:smile: :smile:
Oh heb de tranen in mijn ogen staan..
O jee, sorry, ik wou je niet kwetsen :cry:
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

foto nr 3 :cheer:
Afbeelding
Bons
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgebacks
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Bons »

Nanna schreef:Hallo.
Iedereen moet zèlf weten hoe hij/zij gekleed gaat.
Als ik onderstaande meneer in het bos tegenkom grijp ik hem toch ook niet meteen vol in het kruis (niet dat ik daar sowieso zin in zou hebben, maar goed)
Maar waarom zijn dan jonge meisjes met korte rokjes opeens wèl vrij te grijpen rondlopend wild?
Afbeelding
*keihardelachhardop* :smile: :smile: :smile: Djees Nanna... *ligt in een deuk*
Growing up I learned that pleasing everybody is impossible. Pissing everybody of on the other hand, is a piece of cake! ;)
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Hilde »

Léonie, jongens letten niet alleen op je uiterlijk hoor, je hebt namelijk gewoon een rotkarakter, vandaar geen jongens :pffff: Je weet wie het zegt :mann:
En Dorien, ik zou het maar even verwijderen, die foto, ik vinnem wel errug bloot :engel:
Afbeelding
Baily&Luna
Zeer actief

Ongelezen bericht door Baily&Luna »

Hilde schreef:Léonie, jongens letten niet alleen op je uiterlijk hoor, je hebt namelijk gewoon een rotkarakter, vandaar geen jongens :pffff: Je weet wie het zegt :mann:
En Dorien, ik zou het maar even verwijderen, die foto, ik vinnem wel errug bloot :engel:
whahaha :smile: :smile:
Elmo/maureen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatier

Ongelezen bericht door Elmo/maureen »

:mrgreen: Jullie zijn erg :pffff: Al jullie foto's zijn veulste bloot.
Afbeelding
Anniek
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback

Ongelezen bericht door Anniek »

Heb net even dit topic doorgelezen :F:
Briljant!! :smile: :smile:
Ik kan me persoonlijk ook wel ergeren aan al die hyves foto's van iedereen rond de 14 ongeveer :ugh: Maar misschien nog wel meer aan de reacties erop van 'love you' 'forever yours' 'geile foto'. Als je dat tegenwoordig al tegen iedereen uit je klas zegt wat blijft er dan nog over voor je relatie? :19:
Afbeelding
ChihuahuaLover
Actief
Mijn ras(sen): 2 chihuahua's & 1 Bouvier X Rotweiler
Contacteer:

Ongelezen bericht door ChihuahuaLover »

Anniek schreef:Ik kan me persoonlijk ook wel ergeren aan al die hyves foto's van iedereen rond de 14 ongeveer :ugh: Maar misschien nog wel meer aan de reacties erop van 'love you' 'forever yours' 'geile foto'. Als je dat tegenwoordig al tegen iedereen uit je klas zegt wat blijft er dan nog over voor je relatie? :19:

dat onderste is wel waar ..
maar die foto's veelste blood valt wel mee..
weet je wat blood is ? . :19: niet alleen tegen jou
dus ja.
Afbeelding
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

blood... bedoel je bloot?

:tongue:

Suzanne
29996D

Suzanne123 schreef:blood... bedoel je bloot?

Suzanne
Natuurlijk niet, ze bedoelt bloet. Engels weetjewel :tongue:
Anniek
Zeer actief

ChihuahuaLover schreef:
Anniek schreef:Ik kan me persoonlijk ook wel ergeren aan al die hyves foto's van iedereen rond de 14 ongeveer :ugh: Maar misschien nog wel meer aan de reacties erop van 'love you' 'forever yours' 'geile foto'. Als je dat tegenwoordig al tegen iedereen uit je klas zegt wat blijft er dan nog over voor je relatie? :19:

dus ja.
Het gaat mij bij de foto's niet eens zozeer om het bloot, maar meer om de houding en uitstraling. Maar uiteindelijk heeft iedereen zijn eigen smaak :wink:
Afbeelding
~Suzanne~
Zeer actief

MissDorien schreef:
Suzanne123 schreef:blood... bedoel je bloot?

Suzanne
Natuurlijk niet, ze bedoelt bloet. Engels weetjewel :tongue:
bloet... bloed?

Ach, laat ook maar.... het is weer vakantietijd zeker, dat alle tieners niets beters te doen hebben dan op een hondenforum te komen?
Als tieners nou 's hun eigen tienerhondenforum gaan oprichten met dito profielen en foto's?

Gewoon hun eigen ding gaan doen en niet komen stieren op een bestaand forum? Over gebrek aan "respect" gesproken... ;-(((

Suzanne
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

oh ben je ook al een puber-expert suzanne? :jank:
Afbeelding
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden

Ongelezen bericht door Jaap* »

Kunnen eventueel verwijderde naaktfoto's nog even teruggeplaatst worden? Ik heb ze gemist.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

Jaap* schreef:Kunnen eventueel verwijderde naaktfoto's nog even teruggeplaatst worden? Ik heb ze gemist.

nou inderdaad.. helemaal voor niks alle pagina's doorgeworsteld :cry:
Afbeelding
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Suzanne123 schreef:Ach, laat ook maar.... het is weer vakantietijd zeker, dat alle tieners niets beters te doen hebben dan op een hondenforum te komen?
Als tieners nou 's hun eigen tienerhondenforum gaan oprichten met dito profielen en foto's?

Gewoon hun eigen ding gaan doen en niet komen stieren op een bestaand forum? Over gebrek aan "respect" gesproken... ;-(((
Mens, dit staat in foto's algemeen.
En op een openbaar forum, ook nog.
Je hoeft niet te lezen of te reageren, hoor.
Bemoei jij je lekker met je eigen ding en zij met het hunne.
Je bent wel behoorlijk aan het verzuren heb ik de indruk. :roll:
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
~Suzanne~
Zeer actief

Marjoleine schreef:
Suzanne123 schreef:Ach, laat ook maar.... het is weer vakantietijd zeker, dat alle tieners niets beters te doen hebben dan op een hondenforum te komen?

Klopt ;-(
Op verschillende forums lijkt dit wel tegelijk te spelen... overal maar verharding in de maatschappij in het groot EN in het klein op een forum.
En waar het vandaan komt? Waarom mensen geen respect meer voor elkaar hebben? Waarom normen en waarden achteruit rennen.. ? Geen idee jammer genoeg. Niemand lijkt zich nog voor een ander of diens ideeen te interesseren.

En DAT stoort me inderdaad.... die verzuring overal, het absolute gebrek aan respect .....

Ik doe mijn best om dat niet op mezelf te betrekken, dat gevoel, maar dat lukt slecht. Ik vind het zo jammer dat de maatschappij zo hard hollend achteruit gaat... en het lijkt ook niet meer te stoppen... kijk maar naar het taalgebruik op een forum, in een schoolklas, op het werk.... en het egoisme wat steeds meer toeneemt... wat moet nog met normen en waarden...
Het lijkt wel ouderwets om ze nog te hebben.... en dat vind ik onverteerbaar ;-(

Suzanne
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

mijn profielfoto is dan helemaal veeel te bloot :ugh:
http://94.100.122.200/301800001-3018500 ... _EsP3.jpeg" onclick="window.open(this.href);return false;
Moge het duidelijk zijn dat alles draait om de cheeta en dat het zo'n 40 graden buiten was :blauwoog:
Anniek
Zeer actief

Machie schreef:mijn profielfoto is dan helemaal veeel te bloot :ugh:
http://94.100.122.200/301800001-3018500 ... _EsP3.jpeg" onclick="window.open(this.href);return false;
Moge het duidelijk zijn dat alles draait om de cheeta en dat het zo'n 40 graden buiten was :blauwoog:
Wat onzettend gaaf!!
Afbeelding
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

Suzanne123 schreef: Klopt ;-(
Op verschillende forums lijkt dit wel tegelijk te spelen... overal maar verharding in de maatschappij in het groot EN in het klein op een forum.
En waar het vandaan komt? Waarom mensen geen respect meer voor elkaar hebben? Waarom normen en waarden achteruit rennen.. ? Geen idee jammer genoeg. Niemand lijkt zich nog voor een ander of diens ideeen te interesseren.

En DAT stoort me inderdaad.... die verzuring overal, het absolute gebrek aan respect .....

Ik doe mijn best om dat niet op mezelf te betrekken, dat gevoel, maar dat lukt slecht. Ik vind het zo jammer dat de maatschappij zo hard hollend achteruit gaat... en het lijkt ook niet meer te stoppen... kijk maar naar het taalgebruik op een forum, in een schoolklas, op het werk.... en het egoisme wat steeds meer toeneemt... wat moet nog met normen en waarden... Het lijkt wel ouderwets om ze nog te hebben.... en dat vind ik onverteerbaar ;-(
Suzanne
Wat een onzin. Net alsof de boertjies ut Brabant vroeger zo geweldig schreven en praoten ? Ik erger me ook best aan die SMS/MSN taal maar dat wil niet zeggen dat die persoon meteen een egoïstische, asociale tiener is als deze zo schrijft. Je legt verbanden die er niet zijn. Het is hip om zo te schrijven. Voor de aankomende moeder Theresa-tjes en ook voor de aankomende TBS klantjes. De meeste jonge kinderen en pubers willen nu eenmaal graag ergens bij horen.
Iemand diskwalificeren op leeftijd slaat nergens op. Jij hebt al eens te kennen gegeven dat je niet wilt discussieren met mensen die jij te jong vindt. DAT vind ik pas respectloos en kortzichtig.

Iemand stelt een vraag die haar bezighoudt. Dit op het forum komen "stieren" noemen vind ik nou ook niet bepaald ruimdenkend en aardig.

Ik zie ook echt niet waar je je eerste alinea vandaan haalt. Juist hier op het forum wordt er lief en leed gedeeld en leven mensen heel erg mee met mensen die ze niet eens kennen. Er zijn ook een hele hoop mensen op dit forum geholpen door mensen die ze niet of amper kenden. Wat nou verharding ?

Het is niet ouderwets om normen en waarden te hebben, de normen en waarden die je hebt kunnen echter wel erg ouderwets zijn.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden

Ongelezen bericht door Jaap* »

Volledig offtopic, maar aangezien de blootfoto's weg zijn kan ik toch niet meer objectief stemmen.
Let maar op Suzanne. De komende tijd, waarin we allemaal weer een moestuintje moeten hebben, gasmeters weer gevoed moeten worden met muntgeld, we geen radio meer hebben maar slechts één luidspreker aan de muur waardoor iedereen hetzelfde nieuws hoort en kranten weer in opkomst raken omdat ze toch goedkoper blijken te zijn dan toiletpapier gaat al je problemen oplossen.
Want daardoor zijn we weer meer op elkaar aangewezen en daardoor groeit de noodzaak om erbij te horen en dus de sociale controle (schone ramen en stoepen, zeer witte was), en om die reden zal ook het taalgebruik gematigder worden.
Je moet nog éven geduld hebben, maar het komt allemaal (weer) goed Afbeelding
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
ChihuahuaLover
Actief
Contacteer:

Anniek schreef:
ChihuahuaLover schreef:

dus ja.
Het gaat mij bij de foto's niet eens zozeer om het bloot, maar meer om de houding en uitstraling. Maar uiteindelijk heeft iedereen zijn eigen smaak :wink:
Wat wil je daarmee zeggen dat ik er als een hoer uitzie ? :denken:
Afbeelding
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje

Ongelezen bericht door Shibby »

Suzanne123 schreef:
Marjoleine schreef:

Klopt ;-(

Ik doe mijn best om dat niet op mezelf te betrekken, dat gevoel, maar dat lukt slecht. Ik vind het zo jammer dat de maatschappij zo hard hollend achteruit gaat... en het lijkt ook niet meer te stoppen... kijk maar naar het taalgebruik op een forum, in een schoolklas, op het werk.... en het egoisme wat steeds meer toeneemt... wat moet nog met normen en waarden...
Het lijkt wel ouderwets om ze nog te hebben.... en dat vind ik onverteerbaar ;-(

Suzanne
Zet je zwarte bril eens af joh.
Het leven is veel te mooi om je zo te storen aan dingen.
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

sirene schreef:
Suzanne123 schreef: Klopt ;-(

Ik doe mijn best om dat niet op mezelf te betrekken, dat gevoel, maar dat lukt slecht. Ik vind het zo jammer dat de maatschappij zo hard hollend achteruit gaat... en het lijkt ook niet meer te stoppen... kijk maar naar het taalgebruik op een forum, in een schoolklas, op het werk.... en het egoisme wat steeds meer toeneemt... wat moet nog met normen en waarden... Het lijkt wel ouderwets om ze nog te hebben.... en dat vind ik onverteerbaar ;-(
Suzanne
Wat een onzin. Net alsof de boertjies ut Brabant vroeger zo geweldig schreven en praoten ? Ik erger me ook best aan die SMS/MSN taal maar dat wil niet zeggen dat die persoon meteen een egoïstische, asociale tiener is als deze zo schrijft. Je legt verbanden die er niet zijn. Het is hip om zo te schrijven. Voor de aankomende moeder Theresa-tjes en ook voor de aankomende TBS klantjes. De meeste jonge kinderen en pubers willen nu eenmaal graag ergens bij horen.
Iemand diskwalificeren op leeftijd slaat nergens op. Jij hebt al eens te kennen gegeven dat je niet wilt discussieren met mensen die jij te jong vindt. DAT vind ik pas respectloos en kortzichtig.

Iemand stelt een vraag die haar bezighoudt. Dit op het forum komen "stieren" noemen vind ik nou ook niet bepaald ruimdenkend en aardig.

Ik zie ook echt niet waar je je eerste alinea vandaan haalt. Juist hier op het forum wordt er lief en leed gedeeld en leven mensen heel erg mee met mensen die ze niet eens kennen. Er zijn ook een hele hoop mensen op dit forum geholpen door mensen die ze niet of amper kenden. Wat nou verharding ?

Het is niet ouderwets om normen en waarden te hebben, de normen en waarden die je hebt kunnen echter wel erg ouderwets zijn.

Nu we het toch over normen en waarden hebben.
Trek AUB die honden van je een broek aan.
Leuke tanga en boxer.?? :smile: :smile: :smile:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
ChihuahuaLover
Actief
Contacteer:

Nu we het toch over normen en waarden hebben.
Trek AUB die honden van je een broek aan.
Leuke tanga en boxer.?? :smile: :smile: :smile:[/quote]

inderdaad ik snap niet dat ze al weg zijn ..
als je 1 haartje ziet vind je het al bloot

:piew:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”