Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

ervaring Sashas Blend ?? (heb nu norocarp)

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

joe
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever

ervaring Sashas Blend ?? (heb nu norocarp)

Ongelezen bericht door joe »

Hoi,

Onze Boy krijgt nu norocarp, maar ik las dat het zeer veel negatieve bijwerkingen heeft.
Nu ben ik gaan zoeken en kwam uit op Sashas Blend.
Heeft iemand hier rvaring mee? Helpt het net zo goed?

Groetjes,
Esther en Boy
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Re: ervaring Sashas Blend ?? (heb nu norocarp)

Ongelezen bericht door Lysette »

Of het net zo goed werkt, maar bij Job heeft Sachas blend altijd erg goed geholpen.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
CKS
Zeer actief

Ongelezen bericht door CKS »

Ik heb geen ervaring met Sasha's blend, maar je kunt het hoe dan ook niet vergelijken met Norocarp. Norocarp is een pijnstiller, Sasha's blend een voedingssupplement. Je kunt wellicht wel Sasha's blend erbij gaan geven, dat zal geen kwaad kunnen. Maak je trouwens niet teveel zorgen over mogelijke bijwerkingen, veel honden kunnen levenslang op pijnstillers leven zonder ooit ergens last van te krijgen.

Kees
Dianavdberkt
Zeer actief

Ongelezen bericht door Dianavdberkt »

Onze Petze van 11 jaar krijgt sinds een 1,5 jaar Sashas Blend tesamen met rymaldil. Dit omdat de rymaldil zijn werk niet helemaal goed doet bij haar. Door een trauma heeft zij behoorlijke arthrose in haar linker elleboog en linker knie. Ze liep werkelijk zwaar kreupel.

en geloof het of niet, ze loopt stukken maar dan ook stukken beter. Over 1 week wordt de rymaldil afgebouwd naar een halve tablet per dag en dan naar 3/4 tablet per dag.
Dayne
Actief
Mijn ras(sen): Saarloos wolfhond

Ongelezen bericht door Dayne »

Ik heb Dayne een hele tijd Sasha's Blend gegeven. Nu krijgt hij glucosamine/chondrointine van het Kruidvat.
De dierenarts wees mij hierop, werkt net zo goed en ook nog een stuk voordeliger.....merk geen verschil.
Dianavdberkt
Zeer actief

Ongelezen bericht door Dianavdberkt »

antwoord van Pieter Klaver Dierenarts en adviseur Sashas Blend

Sashas Blend is een heel ander product dan de algemeen bekende glucosamine- en chondroïtinesulfaten

Sashas Blend™ bevat alle GAG's (glycosaminoglycanen) in de juiste verhouding: dermatransulfaat, hyalonzuur en keratinesulfaat, maar ook de algemeen bekende glucosamine- en chondroïtinesulfaten, die voorzien in de benodigde voedingsstoffen voor een gezonde gewrichtsfunctie. Verder veel onverzadigde vetzuren, wat een natuurlijke ontstekingsremmer is zonder bijwerkingen.

Sashas Blend is als diergeneesmiddel in een aantal landen geregistreerd en daar hebben de producten van de Etos en Kruitvat geen last van. Door al het wetenschappelijk onderzoek en bijzondere bereidingswijze is Sashas Blend niet goedkoop, maar nog steeds goedkoper dan de andere middelen, die de dierenarts verkopen voor artrose en gewrichten. Je kan ook op internet terecht als je dierenarts het niet heeft!

Iedereen kan een gratis proefzakje aanvragen op de website van DierenNieuws of de site van Sashas Blend om te kijken of de hond het lust en soms zelfs al resultaat zijn na een paar dagen. maar normaal is na 2-3 weken verbetering te verwachten!

Groeten,

Peter Klaver, dierenarts - adviseur bij Sashas Blend
jacq1970
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

er is een groot verschil tussen een pijnstiller en een voedingssupplement, die kan je niet vergelijken... ik gelook ook niet dat als je hond pijnstillers nodig hebt dat je dit kan vervangen door een voedingssupplement.
Samara van mij heeft lang glucasomine gehad maar dat was op een gegeven moment ook niet meer haalbaar, nu gewoon de volle dosis metacam.. en we gaan wel zien waar het schip strandt.. het blijft altijd kiezen uit 2 kwade.
Enne Pieter Klaver is niet geheel objectief hoor dus zou niet klakkeloos maar geloven wat deze meneer schrijft...
Ik wil niet het risico lopen dat mijn hond pijn en ongemak heeft door haar duidelijk aangetoonde artrose dus daarom metacam.
Afbeelding
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

Dianavdberkt schreef:antwoord van Pieter Klaver Dierenarts en adviseur Sashas Blend

Sashas Blend is een heel ander product dan de algemeen bekende glucosamine- en chondroïtinesulfaten

Sashas Blend™ bevat alle GAG's (glycosaminoglycanen) in de juiste verhouding: dermatransulfaat, hyalonzuur en keratinesulfaat, maar ook de algemeen bekende glucosamine- en chondroïtinesulfaten, die voorzien in de benodigde voedingsstoffen voor een gezonde gewrichtsfunctie. Verder veel onverzadigde vetzuren, wat een natuurlijke ontstekingsremmer is zonder bijwerkingen.

Sashas Blend is als diergeneesmiddel in een aantal landen geregistreerd en daar hebben de producten van de Etos en Kruitvat geen last van.

< knip >
Groeten,

Dit klinkt toch een beetje zuur, Peter
Dayne
Actief
Mijn ras(sen): Saarloos wolfhond

Ongelezen bericht door Dayne »

Dianavdberkt schreef:antwoord van Pieter Klaver Dierenarts en adviseur Sashas Blend

Sashas Blend is als diergeneesmiddel in een aantal landen geregistreerd en daar hebben de producten van de Etos en Kruitvat geen last van. Door al het wetenschappelijk onderzoek en bijzondere bereidingswijze is Sashas Blend niet goedkoop, maar nog steeds goedkoper dan de andere middelen, die de dierenarts verkopen voor artrose en gewrichten. Je kan ook op internet terecht als je dierenarts het niet heeft!

Iedereen kan een gratis proefzakje aanvragen op de website van DierenNieuws of de site van Sashas Blend om te kijken of de hond het lust en soms zelfs al resultaat zijn na een paar dagen. maar normaal is na 2-3 weken verbetering te verwachten!

Groeten,

Onze Dayne had op sasha's blend geen beter resultaat als nu hoor.
Maar ik snap dat als je adviseur van sasha's blend het supplement moet promoten.
Dus wij blijven toch bij de potjes van het Kruidvat en zijn zeker niet duurder uit. :D
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Valerie »

Ik geef ook sasha's blend aan mijn dame met artrose en ED maar merk er weinig van. Ik geef het denk ik alleen voor mijn eigen gemoedsrust :mrgreen:
Tiny
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tiny »

Beau is nu een paar maanden aan de Sashas Blend en soms denk ik verbetering te zien, maar dan opeens gaat het weer slecht :( Ik geef er nu wel Metacam bij en duivelsklauw deed ik al, een beetje zekerheid voor alles idee.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
Akira 16-08-2021
Ody
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ody »

Kun je Sacha's blend ook geven icm een speciaal voer voor honden met arthrose of geef je dan dubbelop?
Though paw prints fade away, they remain forever in your heart.
Until you meet again one day......
Madelief
Zeer actief
Mijn ras(sen): berger de brie débris & beauceron
Contacteer:

Ongelezen bericht door Madelief »

Groeten,

Ik heb dat wel eens gedaan, een proefzakje aanvragen, maar nooit meer wat wat gehoord. Dan niet :U: .
groetjes Madelief en Yanthe
Afbeelding
Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse
Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013
angelseye2000
Actief

Ongelezen bericht door angelseye2000 »

Je kunt gewoon een gewrichtssupplement sample/staal aanvragen van Biofood souplesse. Bij mijn hond werkte het prima.

BIOFOOD Souplesse bevat o.a. glucosamine, chondroïtine, vitamine C, magnesium en mangaan, waarvan de herkomst en kwaliteit zorgen voor een hoogwaardig product. BIOFOOD Souplesse is een voedingssupplement voor honden met gewrichtsproblemen.
http://www.biofooddiervoeding.nl/hond/h ... ticleID=48" onclick="window.open(this.href);return false;

Misschien dat het bij mij ook helpt?

:wink:
Er zijn 2 soorten voer: goed voer en slecht voer.
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”