Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Planets Funniest Animals.....idd een lachertje

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Mireillevdw
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Planets Funniest Animals.....idd een lachertje

Ongelezen bericht door Mireillevdw »

Ik heb zo nu en dan weleens gekeken naar Planets Funniest Animals en ik heb mijn conclusie getrokken dat het gewoon een waardeloos programma is.
Normaal dierengedrag wordt daar vertolkt door er een zogenaamd leuke tekst bij te zeggen en dan moet dat lollig zijn. :U:
Ben ik een te nuchtere Hollander of hebben meer mensen dit gevoel bij dit programma?
Tja, het is natuurlijk flauwe Amerikaanse humor en heel, heel soms zit er weleens iets grappigs bij, maar meestal slaat het echt helemaal nergens op....
Wat vinden jullie ervan?
Afbeelding
http://www.dertienburchten.com
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Re: Planets Funniest Animals.....idd een lachertje

Ongelezen bericht door _Leonie »

Mireillevdw schreef:Ik heb zo nu en dan weleens gekeken naar Planets Funniest Animals en ik heb mijn conclusie getrokken dat het gewoon een waardeloos programma is.
Normaal dierengedrag wordt daar vertolkt door er een zogenaamd leuke tekst bij te zeggen en dan moet dat lollig zijn. :U:
Ben ik een te nuchtere Hollander of hebben meer mensen dit gevoel bij dit programma?
Tja, het is natuurlijk flauwe Amerikaanse humor en heel, heel soms zit er weleens iets grappigs bij, maar meestal slaat het echt helemaal nergens op....
Wat vinden jullie ervan?
Eens. En die presentatoren.. Walgelijk, met hun grappen erbij. :mrgreen:
*Charlotte
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door *Charlotte »

Ik vind het ook erg flauw. Bovendien zijn het filmpjes die je wel vaker voorbij hebt zien komen, meestal van jaren terug. Heel soms kijk ik er weleens naar, maar meestal ben ik niet in een bui ervoor :wink:
signmodel
Actief
Mijn ras(sen): max en job, geweldige vullusbakkuh

Ongelezen bericht door signmodel »

ik vind het naar programma!
zo genaamd grappig?? leuk?? zat het geloof gister te kijken en viel er een vrouw van de berg af met drf hond aan een lijn, deze gewoon mee gesleurt! nou nou wat grappig.
of een kind die van zn fiets valt, sommige ongelukken zijn gewoon gevaarlijk dat er geen gewondde zijn gevallen. nou heb zo gelachen.......... bijna dood...........
ja de pratende honden in deze aflevering, das nou humor.
Afbeelding

groetjes van ons.
29996D

Ongelezen bericht door 29996D »

Vind ik ook hoor. Ik kijk graag naar dieren, maar dankzij die presentators kijk ik dit programma sowieso nooit.
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Hilde »

Ik vond het vóór Beau geweldig. Sinds ik me écht begin te interesseren voor dieren (voornamelijk honden dan) zie ik pas dat dingen daar heel anders uit worden gelegt. Nee, nu kan ik er niet meer om lachen.
Afbeelding
fleurie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell, Duitse herder
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door fleurie »

Verschrikkelijk vind ik het
Afbeelding
Mireillevdw
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Mireillevdw »

Ja, een tijdje terug was er een hond met baknijd......grappig joh.... :roll: :N:
Afbeelding
http://www.dertienburchten.com
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.
EschaenStefanie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Belgische herder Tervuerense
Contacteer:

Ongelezen bericht door EschaenStefanie »

Mireillevdw schreef:Ja, een tijdje terug was er een hond met baknijd......grappig joh.... :roll: :N:
was dat die zijn eigen staart aanvalt? Vreselijk triest vind ik het... word niet aan gewerkt maar om gelachen.
Ook heb je een jack russeltje die met een kauwbotje op bed eet en er word een DH-knuffeltje bijgezet... erg leuk dat hij in de knuffel bijt, niet nadenkend dat het de volgende x je kind of klein kind is....

Of die bordercollie die rondjes gaat draaien bij een passerende auto.. is blijkbaar grappig??

één van de weinige die ik echt leuk vind is die man die zijn zwarte kruising allemaal van die leuke dingen laat doen (when the saints go marching in laten spelen op een kinderbordje) met die smile en zonnebril.
Of die 10 knuffels door een basket... die meneer is heel bewust bezig met zijn hond, en erg leuk om te zien! Zeke heet hij ofzo?
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”