Iedere dag gaan we 2 a 3 keer naar het bos en bij iedere wandeling weer presteert hij het om ergens in te liggen rollen, is het niet een dood beest (varierend van een dooie muis tot een dooie vis) is het wel poep.
Nou vind ik de poep van een paard of een hert of een konijn nog tot daar aan toe, Anouk ligt daar ook geregeld in en ik ben als hondenmens wel wat gewend, maar gister had hij in de poep van een mens liggen rollen en dát vond ik toch iets minder grappig :N:
Wát een lucht, en natuurlijk zat hij helemaal vol, net als zijn tuig wat natuurlijk een instaptuig is dus zie dat maar eens los te krijgen dan zonder die lading stront aan je eigen vingers te krijgen. Groot voordeel van deze tijd van het jar is dat er veel weegbree groeit en dat weegbreebladeren erg sterk zijn, dus die heb ik maar even gebruikt om zijn tuig open te maken
Thuis het kind maar meteen even onder de douche gezet, dat is momenteel elke dag vaste prik voor hem, want verder dan pootje baden het water in gaat hij helaas nog niet......
Mag wel snel gebeuren, dat zwemmen, hij heeft in Anouk een goeie zwemjuf, dus dan moet je toch denken dat ie snel de slag te pakken zou hebben.....