om contact op te nemen.
Ik hoop maar dat er iemand door de foto's heen kan kijken
Moderator: moderatorteam
volgens mij is moe daar al veuls te oud voorNanna schreef:Moe is met jong geschopt dus de hond kan moeve

denk ook dat het vet iscorason del perro schreef:volgens mij is dat vet en zit daar niets in hoor :N:

Moe had teveel gegeten, de resten zitten nog op haar jurk :N: :N: :N:chaos schreef:Ik vraag het me af, of moe met jong geschopt is of dat ze wat teveel eet....

Of vragen of je die jurk erbij krijgt als je de hond koopt.. :N: :N: :N:Nanna schreef:Zal je, nog volledig gebiologeerd, een mailtje sturen met "ik heb wel interesse in uw Golden vetschort, wat moet ie kosten?"
Getver, het idee alleen al.cybert2 schreef:Of vragen of je die jurk erbij krijgt als je de hond koopt.. :N: :N: :N:Nanna schreef:Zal je, nog volledig gebiologeerd, een mailtje sturen met "ik heb wel interesse in uw Golden vetschort, wat moet ie kosten?"

dat mag je hopen, dat lijkt ook nog een jong dingske.tekkel schreef:Gelukkig willen ze de heddah wel houden![]()
Heb trouwens wel leuke ideetjes opgedaan van hun tuin

Nou, dat je het ook gezellig kan maken met ouwe douchebakken en andere meukHutsje schreef:dat mag je hopen, dat lijkt ook nog een jong dingske.tekkel schreef:Gelukkig willen ze de heddah wel houden![]()
Heb trouwens wel leuke ideetjes opgedaan van hun tuin
en wat voor ideetjes dan?
Ondanks de beeldige deerne en de prachtige tuin op de foto's dacht ik exact hetzelfde..christo schreef:Ik vind het wel een ontzettend leuke hond. Je zou haar er zo vandaan willen plukken.
Ja, vooral waar ze zich zo laat optillenchristo schreef:Ik vind het wel een ontzettend leuke hond. Je zou haar er zo vandaan willen plukken.