Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

gek hondenvrouwtje?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

vaddie
Actief
Mijn ras(sen): Geen voorkeur, heb nu twee vuilnisbakkies.
Aantal honden: 2

Re: gek hondenvrouwtje?

Ongelezen bericht door vaddie »

Paulala schreef:Nou, geen hondenvrouwtje, maar ik ben wel het dierenvrouwtje.
Kinderen komen hier ook graag om de cavia's te zien en aaien, de konijnen, de muizen, de honden.
We hebben op het moment hier tien cavia's zitten, twee konijnen, en zo'n 15 muizen.

Zeer herkenbaar. Hier ook. De samenstelling is bij ons iets anders. 2 honden, 4 cavia's, 7 konijnen, 1 schildpad en 9 vogels
De jonge kinderen in de buurt komen regelmatig de beestje aaien.
Telling: 2 honden, 7 konijnen, 2 cavia's, 1 schildpad
Getrouwd op 16/04/2011
Op 15-01-2012 bevallen van een fantastische dochter.
Crista
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback

Ongelezen bericht door Crista »

hier geen gek hondenvrouwtje, maar 'Crista en Mitch' wordt wel altijd in 1 adem genoemd :mrgreen:
Sinds ik verlost ben van mijn ex vriendje roep ik dat ik geen mensen vriendje meer hoef omdat ik Mitch al heb.. en Mitch is het perfecte vriendje!! Hij luisterd aardig, knuffelt veel en als ik me shit voel komt hij bij me.. beter kan je het niet treffen! Als ik nu vrienden of bekenden tegenkom vragen ze altijd hoe het met Mitch is. Beetje gek is het dus wel maar ik ben er gelukkig mee :D
Mitch & Kiyo
Afbeelding
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

Crista schreef:hier geen gek hondenvrouwtje, maar 'Crista en Mitch' wordt wel altijd in 1 adem genoemd :mrgreen:
Sinds ik verlost ben van mijn ex vriendje roep ik dat ik geen mensen vriendje meer hoef omdat ik Mitch al heb.. en Mitch is het perfecte vriendje!! Hij luisterd aardig, knuffelt veel en als ik me shit voel komt hij bij me.. beter kan je het niet treffen! Als ik nu vrienden of bekenden tegenkom vragen ze altijd hoe het met Mitch is. Beetje gek is het dus wel maar ik ben er gelukkig mee :D
Mij vragen ze ook altijd hoe het met mijn honden gaat.
Naar mijn vriend wordt zelden gevraagd :smile:
:zweep:
kiki78
Zeer actief
Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel

Ongelezen bericht door kiki78 »

volgens mij ben ik geen gek hondenvrouwtje wel gaat iedereen er altijd vanuit dat waar ik ben Daan ook is. Er wordt ook altijd raar gekeken als Daan een keer niet bij me is
Afbeelding
Angelcollies
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotseherder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Angelcollies »

kiki78 schreef:volgens mij ben ik geen gek hondenvrouwtje wel gaat iedereen er altijd vanuit dat waar ik ben Daan ook is. Er wordt ook altijd raar gekeken als Daan een keer niet bij me is

haha dat gaat hier ook zo ...als ik op straat loop zonder honden word ik er direct op aan gesproken .....zie je Inge , zie je collies en zie je collies dan zie je Inge :lol1:
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Angelcollies schreef:
kiki78 schreef:volgens mij ben ik geen gek hondenvrouwtje wel gaat iedereen er altijd vanuit dat waar ik ben Daan ook is. Er wordt ook altijd raar gekeken als Daan een keer niet bij me is
haha dat gaat hier ook zo ...als ik op straat loop zonder honden word ik er direct op aan gesproken .....zie je Inge , zie je collies en zie je collies dan zie je Inge :lol1:
Toen ik vorige week terug kwam lopen omdat ik de auto naar de garage had gebracht, zei ook iemand tegen me "je bent je honden vergeten!" :mrgreen:

Vanmiddag hoorde ik trouwens een nieuwe. Een fietser die me achterop kwam, en me toeriep dat ik wel erg gezegend was met 2 van die honden. Ik zei nog "ja" en zag toen dat hij een geldgebaar maakte met zijn hand/vingers. Ik voel me erg rijk met mijn hondjes, maar heb nooit het gevoel gehad dat ik goed in de slappe was zat :denken:
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

op mijn werk vonden ze 2 jaar geleden hilarisch dat mijn verlof afhing van het feit of mijn hond drachtig was of niet :N:
en nu keken ze verbaasd toen ik zei dat ik naar Duitsland ging om naar het WK te kijken, zonder zelfs maar mee te doen :eek:
wacht tot ik ze morgen zeg dat ik in de zomer naar Finland trek om te gaan trainen :Q: :F:

ach, ik keek dan weer verbaasd toen één van mijn collega's zei dat hij een fiets had gekocht van €4000 :U:

elk wat wils... gek? nee. interessant, dat wel, zo leert iedereen wat bij.
Angelcollies
Zeer actief
Contacteer:

Marion. schreef:
Angelcollies schreef:
Toen ik vorige week terug kwam lopen omdat ik de auto naar de garage had gebracht, zei ook iemand tegen me "je bent je honden vergeten!" :mrgreen:

Vanmiddag hoorde ik trouwens een nieuwe. Een fietser die me achterop kwam, en me toeriep dat ik wel erg gezegend was met 2 van die honden. Ik zei nog "ja" en zag toen dat hij een geldgebaar maakte met zijn hand/vingers. Ik voel me erg rijk met mijn hondjes, maar heb nooit het gevoel gehad dat ik goed in de slappe was zat :denken:
hahaha heel herkenbaar hahaha , Er word veel gedacht en soms ook gesugereerd dat ik goed in de slappe was zit met 4 van zulke dure honden hahaha ....was het maar waar :lol1:
Angelcollies
Zeer actief
Contacteer:

maart schreef:op mijn werk vonden ze 2 jaar geleden hilarisch dat mijn verlof afhing van het feit of mijn hond drachtig was of niet :N:
en nu keken ze verbaasd toen ik zei dat ik naar Duitsland ging om naar het WK te kijken, zonder zelfs maar mee te doen :eek:
wacht tot ik ze morgen zeg dat ik in de zomer naar Finland trek om te gaan trainen :Q: :F:

ach, ik keek dan weer verbaasd toen één van mijn collega's zei dat hij een fiets had gekocht van €4000 :U:

Ik heb mijn baas pas verteld dat mijn vacantie dit jaar af gaat hangen van Sara of en waneer ze drachtig raakt :lol1: ...vinden mensen heel raar !

Ik ging vorig jaar voor een andere auto kijken ....en ik wilde iets van een station wagen of een combo of zo iets ..iets met veel ruimte voor honden en waar een blind paard geen schade in aan kan richten hahahaha ..... de auto verkoper was helemaal de weg kwijt :denken: ...hoe kan een gezond denkend mens nou zo'n aankoop af laten hangen van zijn honden :piew:
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door _Leonie »

Angelcollies schreef:
Ik ging vorig jaar voor een andere auto kijken ....en ik wilde iets van een station wagen of een combo of zo iets ..iets met veel ruimte voor honden en waar een blind paard geen schade in aan kan richten hahahaha ..... de auto verkoper was helemaal de weg kwijt :denken: ...hoe kan een gezond denkend mens nou zo'n aankoop af laten hangen van zijn honden :piew:
Kan erger.. Ik heb geen hond en wil nu al liever dat mijn 1e auto een kofferbak heeft waar een hond in kan. :smile:
Moest je mijn ouders zien kijken..
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

maart schreef:op mijn werk vonden ze 2 jaar geleden hilarisch dat mijn verlof afhing van het feit of mijn hond drachtig was of niet :N:

Ach,er zijn ook gekken die uitgedost in oranje kledij naar Zuid-Afrika vliegen om 22 mannen achter een bal aan te zien rennen :19:
Wie is er dan gek?
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

die gekke in oranje uitgedoste mannetjes zie je overal verschijnen hoor :eek: die waren er ook in Duitsland :F:
Luna87
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier

Ongelezen bericht door Luna87 »

Ik ben hier eerder het kattenvrouwtje :mrgreen: (heb er 4). Maar toen ik er ook nog eens een hond bij nam, was ik helemaal van lotje getikt :piew:

Nee hoor, het valt eigenlijk best mee. Ik ben gewoon het vrouwtje met die katten en die ene hond. Maar niet gek :wink:
Afbeelding
Max2
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Bernersennen

Ongelezen bericht door Max2 »

Dat van die slappe was klopt idd niet :roll:
Ik heb ook paarden en daarover zeggen ze altijd: mensen met paarden hebben de hemel op aarde, maar als ze sterven valt er niets te erven.

Hier in het dorp kennen ze juist Max heel goed, meneer wil nog weleens wegspurten als hij denkt dat de wandeling te kort was, laatst nog ik gauw op de fiets erachter aan, 2 kids zoekt u Maaaxxxx??, jaaa!! Die is daar... ik daarheen zie geen hond :denken: Kijk ik achter me loopt Max achter me :smile:
De buurvrouw van verderop zei laatst nog tegen me: ik ken Max nog beter dan dat ik jou ken :wink:
Ja ik heb nou eenmaal een hond die denkt dat hij zich aan iedereen moet voorstellen :D

Hondenvrouwtje: nee dus maar kinderen zeggen wel altijd ja die vrouw het baasje van Max
josefientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griekse herder

Ongelezen bericht door josefientje »

haha, gek hondenvrouwtje geloof ik niet. Maar als ik 's morgens om 8 uur richting bos en duin, loop neem ik ook altijd een emmertje met geitenbiks mee, mijn geiten staan nl. aan de roop in het duin bij de ingang van het bos. k loop dan dus met een knalrood emmertje in de ene hand en drie honden in de andere.

...................................

Ik wordt dan wel eens nagekeken :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Angelcollies schreef:Ik ging vorig jaar voor een andere auto kijken ....en ik wilde iets van een station wagen of een combo of zo iets ..iets met veel ruimte voor honden en waar een blind paard geen schade in aan kan richten hahahaha ..... de auto verkoper was helemaal de weg kwijt :denken: ...hoe kan een gezond denkend mens nou zo'n aankoop af laten hangen van zijn honden :piew:
:mrgreen:
Ik ken iemand die zijn hond laat "proefliggen" in de auto.
Vindt de hond het niks, dan gaat de koop niet door :8):
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

Ik sta in de buurt bekend als * die maaid mi die graute/broin heund*. :smile:
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
Angelcollies
Zeer actief
Contacteer:

ranetje schreef:
Angelcollies schreef:Ik ging vorig jaar voor een andere auto kijken ....en ik wilde iets van een station wagen of een combo of zo iets ..iets met veel ruimte voor honden en waar een blind paard geen schade in aan kan richten hahahaha ..... de auto verkoper was helemaal de weg kwijt :denken: ...hoe kan een gezond denkend mens nou zo'n aankoop af laten hangen van zijn honden :piew:
:mrgreen:
Ik ken iemand die zijn hond laat "proefliggen" in de auto.
Vindt de hond het niks, dan gaat de koop niet door :8):
hahaha ik vroeg de verkoper bij elke auto , wil je de achterbank eens neer klappen ....kan ik kijken hoeveel plek dat op leverd en of er 4 collies in kunnen een beetje comfortabel :lol1:

dat leverde echt steevast zo'n blik op :80: .....en dan in zichzelf denkend :piew: ...... je wil er toch ook wel in kunnen zitten vroeg hij op een gegeven moment ....ik , ja.....maar ik zit voorin en daar is ruimte zat hoor :mrgreen:
ja maar je koopt toch geen auto speciaal voor je honden ....weet je wel hoe vies een auto word als je honden er in zitten .......ik weet er alles van :smile:
janine
Zeer actief

Ongelezen bericht door janine »

Toen ik de titel zag moest ik wel even grinniken...Zuslief is altijd bang dat ik een hondenvrouwtje wordt..Omdat ik nog steeds vrijgezel ben en nu best veel tijd en aandacht besteedt aan de honden...
Maar ik ben er niet zo bang voor..Als ik moet gaan leven naar wat anderen vinden ; tja..daar begin ik niet aan..Ik doe waar ik me goed bij voel..En ik voel me er goed bij om lekker met de honden op pad te gaan..Honden vinden het leuk, ik vind het leuk...
Tja..en het valt hier in mijn buurt wel op dat ik de honden veel meeneem..De meesten honden hier in de buurt zitten uren alleen thuis..Ik neem ze vaak mee als het even kan..De buurman zie laatst al gekscherend : "durf jij niet zonder je hond op pad ?". Ik weet wie het zegt maar ik houd er in bepaalde opzichten wat andere ideeen op na qua tijd en aandacht voor een hond..
Afbeelding
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

janine schreef:Toen ik de titel zag moest ik wel even grinniken...Zuslief is altijd bang dat ik een hondenvrouwtje wordt..Omdat ik nog steeds vrijgezel ben en nu best veel tijd en aandacht besteedt aan de honden...
Maar ik ben er niet zo bang voor..Als ik moet gaan leven naar wat anderen vinden ; tja..daar begin ik niet aan..Ik doe waar ik me goed bij voel..En ik voel me er goed bij om lekker met de honden op pad te gaan..Honden vinden het leuk, ik vind het leuk...
Tja..en het valt hier in mijn buurt wel op dat ik de honden veel meeneem..De meesten honden hier in de buurt zitten uren alleen thuis..Ik neem ze vaak mee als het even kan..De buurman zie laatst al gekscherend : "durf jij niet zonder je hond op pad ?". Ik weet wie het zegt maar ik houd er in bepaalde opzichten wat andere ideeen op na qua tijd en aandacht voor een hond..
Hier ook ja :smile: Mn moeder is er van overtuigd dat ik een man moet vinden in dit hondenwereldje, anders word dat niks. Iemand met een andere hobby zou kennelijk knettergek van me worden. Vond het zelf wel meevallen eigenlijk :mrgreen:
-Gaby-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan

Ongelezen bericht door -Gaby- »

Haha, heel herkenbaar! Een aantal vrienden van me zeggen steevast als ik zonder Rhodin ergens kom: "Waar is je hondvormige aanhangsel gebleven?" :Q:
Afbeelding
Foto gemaakt door Judith & Olly
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

Maeve schreef: Hier ook ja :smile: Mn moeder is er van overtuigd dat ik een man moet vinden in dit hondenwereldje, anders word dat niks. Iemand met een andere hobby zou kennelijk knettergek van me worden. Vond het zelf wel meevallen eigenlijk :mrgreen:
Zeggen mijn ouders ook, of diegene heeft heel erg pech. :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”