Kun je hier toepasselijke kaarten bestellen
http://www.memorialbooks.org/webshop.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Als je hond is overleden
Moderator: moderatorteam
-
ellyenrob
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Mojuan
- Zeer actief
-
S@ndr@
- Zeer actief
Re: Als je hond is overleden
wij kregen ook een kaartje van de DA, ongeveer een weekje nadat Tjoek ingeslapen was,
tja komt uit een goed hart, toch
tja komt uit een goed hart, toch
-
Mojuan
- Zeer actief
Ik zou er echt van vol schieten als ik zo'n lief kaartje zou krijgen na het overlijden van mijn hond.
Veel mensen begrijpen niet wat voor vriendschap je hebt.
En zo'n kaartje laat zien dat mensen het wel begrijpen, dat zou mij heel veel doen.
Veel mensen begrijpen niet wat voor vriendschap je hebt.
En zo'n kaartje laat zien dat mensen het wel begrijpen, dat zou mij heel veel doen.

-
Marion.
Ik zal zelf niet snel rouwkaarten versturen als een hond oud en op is. Maar ik had het wel een uitkomst gevonden bij mijn 2 jong gestorven honden. Bij de eerste hadden we maandag de laatste les gehad, en 's avonds is hij doodgereden. En ik móest dus de volgende dag de trainster bellen want woensdag zouden we op examen moeten komen. Uiteraard moesten ook ouders worden ingelicht. En de buurvrouw die 2 dagen op hem pastte...Nanna schreef:Tsja, het zal wel een gat in de markt zijn
Afschuwelijk vond ik dat. Ik heb toch al zo de pest aan bellen, en al helemaal om in zo'n situatie te moeten bellen.
Bij de 2e vond ik dat zo mogelijk nog vreselijker. Het heeft een volle dag geduurd voor ik naar mijn buurvrouw durfde/wilde. Onze ouders hebben het nog veel later gehoord.
Bij de eerste kregen we trouwens een echte dieren-"met deelneming" kaart van de cursisten, die mij ontzettend goed deed. En die koester ik nu nog.
- Jolande1961
- Zeer actief
Toen 2 jaar geleden onze Ozzy is overleden kreeg ik van diverse mensen, die ik gewoon alleen via de dagelijkse rondjes ken een kaartje in de bus. Die hadden het blijkbaar via de tamtam opgevangen, dat Ozzy dood was.
Ik zou er zelf nooit aan gedacht hebben, als het bij een ander zou zijn, maar ik moet eerlijk zeggen, dat de lieve woorden en dan vooral die over hoe lief en speciaal Ozzy was me erg goed gedaan hebben.
Ik zou er zelf nooit aan gedacht hebben, als het bij een ander zou zijn, maar ik moet eerlijk zeggen, dat de lieve woorden en dan vooral die over hoe lief en speciaal Ozzy was me erg goed gedaan hebben.