Frankrijk was leuk! Woensdag nacht zijn we hier vertrokken, om om half 2 smiddags op donderdag aan te komen.
Heerlijk huisje, en een geweldig meer waar we de honden ook nog geregeld hebben laten zwemmen, en waar we heerlijk omheen konden lopen.
De dagen voor de show nog wat in de omgeving rond gereden en gekeken en vooral genoten van de warmte & de rust daar.
Op zondag uiteraard de NE zelf. Wat een massa honden weer, en wat een geluid kunnen ze toch produceren

Kwa terrein waren we vorig jaar beter af, de ondergrond was beroerd, en vooral erg warm volgens mij voor de hondenpootjes.
Maar verder was het weer een geweldig festijn. Helaas heb ik maar de helft ongeveer mee kunnen maken, want uiteindelijk toen ik de honden
terug bracht naar het huisje na het showen, kreeg ik helaas last van gigantische hoofdpijn, en heb toen ook een paar uur liggen slapen en de rest
van de avond erg rustig aan gedaan.
Lune heeft het erg goed gedaan in mijn ogen. Het staan ging dit keer wonderbaarlijk genoeg aardig goed, alleen het lopen was wat problematischer, want
door de losse steentjes die er lagen liep ze aan haar voorpoot wat mank. Wat dus ook gelijk weer over was zodra we op het gras liepen.
Maar desondanks zijn we toch geplaatst, en als 3e geeindigd. Verbaasd, maar ook erg blij met het resultaat uiteraard

Lune

Verder ben ik nu afgeknoedeld. Om half 9 zijn we weggereden, en om half 8 kwam ik hier thuis weer binnen stuiteren. Vanavond dus maar eens op tijd naar bed.
Groeten Suuz
PS: Foto's komen er zo meteen of morgen wat van. Daar ben ik nog niet aan toe gekomen.