Voor ons was het heel belangrijk dat het een plukvacht zou hebben en verder niet te groot zou zijn.
2 Weken geleden heb ik gemailt met ene meneer die 2 kruisings cairnterriers had zitten. De hondjes waren 5 maand en zaten nog bij hun moeder. Na goed gepraat te hebben van wat we allebei wilden in een hond hebben we een afspraak gemaakt om te kijken. Gisteren zijn we geweest. De meneer woonde voor ons best een flink eind rijden noord holland.
Hij woonde op een hele grote boerderij in de middel of nowhere..
Wij komen binnen de hondjes leefden in een sere die grensde aan een hele grote omheinde veld. Ze waren duidelijk niet gewent om in de huiskamer te zitten hij was wat afwachtend en scharrelde wat rond in de kamer.
Ik tilde hem even op om hem wat beter te bekijken promt legde hij zn kop op mijn schouder en heeft hem de hele rit er niet meer afgehaald.
Duidelijk is wel dat hij er weinig kent halsband en mee lopen aan de riem kon hij niet ook zou hij nog niet 100 % zindelijk zijn. In de auto konden we al merken dat hij nog niks van de wereld had gezien hij keek erg op van andere aut''s die langs reden.
Met mazzel gaat het ook erg goed hij trekt zich er aan mazzel op als hij iets niet durft of niet weet loopt hij naar mazzel en dan durft hij wel. Erg lief. Een naam hebben we nog niet dat is heel erg moeilijk vind ik altijd. Dus als iemand nog wat leuks weet.

Allway's in my heart