Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
"Hols" kluiven
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
"Hols" kluiven
Iemand enig idee waar je dit type koekjes nog kunt kopen, die vrij brede en vrij harde koekjes... zijn langwerpig, niks bijzonders verder, ook allemaal hetzelfde.
Ik had ze eerder uit Duitsland maar omdat ik daar niet meer in de buurt woon, kan ik ze daar ook niet meer kopen.
Ik had ze eerder uit Duitsland maar omdat ik daar niet meer in de buurt woon, kan ik ze daar ook niet meer kopen.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
tineke
Re: "Hols" kluiven
Hols zou ik niet weten maar Bonzo heeft ongeveer hetzelfde asl wat jij hier beschrijft maar dan in kluifjesvorm.malinois schreef:Iemand enig idee waar je dit type koekjes nog kunt kopen, die vrij brede en vrij harde koekjes... zijn langwerpig, niks bijzonders verder, ook allemaal hetzelfde.
Het lijkt een beetje op harde bsicuit zogezegd.
Misschien als je die in een paar stukken breekt dat je zo'n beetje hetzelfde hebt
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
ze staar er hier wel bij
http://www.groeneveldtolbert.nl/product ... onden.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.groeneveldtolbert.nl/product ... onden.html" onclick="window.open(this.href);return false;

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ze moeten niet de vorm van koekjes hebben (mag wel maar meestal zijn die veel zachter) de Hols versie was altijd behoorlijk hard. Weet je of die van Bonzo dat zijn...?tineke schreef:Hols zou ik niet weten maar Bonzo heeft ongeveer hetzelfde asl wat jij hier beschrijft maar dan in kluifjesvorm.malinois schreef:Iemand enig idee waar je dit type koekjes nog kunt kopen, die vrij brede en vrij harde koekjes... zijn langwerpig, niks bijzonders verder, ook allemaal hetzelfde.
Misschien als je die in een paar stukken breekt dat je zo'n beetje hetzelfde hebt

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
heb ze gemaild of dat dezelfde zijn.Pepie schreef:ze staar er hier wel bij![]()

- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Die C1000 kluiven zijn ook hard.
Die Duitser die jij bedoelt staat op shows, hij is bv altijd op Zwolle.
Daar zou je in kunnen slaan
Die Duitser die jij bedoelt staat op shows, hij is bv altijd op Zwolle.
Daar zou je in kunnen slaan
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
dit waren de verkeerde, heb net een mail teruggekregen dat de Holskluiven al jaren uit het assortiment zijnPepie schreef:ze staar er hier wel bij![]()
De bonzo heeft ze gemaild maar dat zijn de verkeerde helaas

- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
malinois schreef:dit waren de verkeerde, heb net een mail teruggekregen dat de Holskluiven al jaren uit het assortiment zijnPepie schreef:ze staar er hier wel bij![]()
http://www.groeneveldtolbert.nl/product ... onden.html" onclick="window.open(this.href);return false;![]()
De bonzo heeft ze gemaild maar dat zijn de verkeerde helaas

-
tineke
Ja die van bonzo zijn vrij hard ,en dus ook in kluifjesvormmalinois schreef:ze moeten niet de vorm van koekjes hebben (mag wel maar meestal zijn die veel zachter) de Hols versie was altijd behoorlijk hard. Weet je of die van Bonzo dat zijn...?tineke schreef:Hols zou ik niet weten maar Bonzo heeft ongeveer hetzelfde asl wat jij hier beschrijft maar dan in kluifjesvorm.malinois schreef:Iemand enig idee waar je dit type koekjes nog kunt kopen, die vrij brede en vrij harde koekjes... zijn langwerpig, niks bijzonders verder, ook allemaal hetzelfde.
- Wilma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tatrahond Kaatje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
De Bonzo kluiven zijn harde bisquits. Hier kraken ze die zo weg. Ze zijn een centimeter of 10 lang en ruim 1 cm dik. Bonzo heeft twee soorten, een grotere en een kleine. Ik bestel de grote nog steeds in Nederland bij Agradi.nl. Zij hebben dozen van 15 kg.
Er staat me toch iets bij dat dit wel dezelfde kluiven zijn.
Pas in Nederland heb ik bij de C1000 een doos kluiven van hun huismerk gekocht. Die waren iets kleiner en wat harder.
Er staat me toch iets bij dat dit wel dezelfde kluiven zijn.
Pas in Nederland heb ik bij de C1000 een doos kluiven van hun huismerk gekocht. Die waren iets kleiner en wat harder.

Website over onze honden en Tatrahond database
♥ Jelka ♥ * 09-07-2001 - † 16-05-2014 & ♥ Jurek ♥ * 02-04-2002 - † 17-07-2014
- Wilma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tatrahond Kaatje
- Contacteer:
Op deze site staan ze onder één noemer:
http://www.nelis.info/webshop/index.php ... 34&lang=NL" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nelis.info/webshop/index.php ... 34&lang=NL" onclick="window.open(this.href);return false;

Website over onze honden en Tatrahond database
♥ Jelka ♥ * 09-07-2001 - † 16-05-2014 & ♥ Jurek ♥ * 02-04-2002 - † 17-07-2014
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
ik heb ook die grote harde kluifjes van bonzo. knoeperhard zijn die. ik haal ze in duitsland

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Aldi/Lidl?
Ik sla maar een slag want ik koop ze nooit maar ik weet dat Aldi ook van die koeken verkoopt.En anders misschien de Jumper?
Ik sla maar een slag want ik koop ze nooit maar ik weet dat Aldi ook van die koeken verkoopt.En anders misschien de Jumper?

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
mwillow
Ik heb van een kennis een grote doos 'Rex' hondenkoeken gekregen van Saturn Petfood Gmbh Bremen. Zijn grote koeken die je in 2'en kan breken. Mijn honden krijgen dit niet, dus ik moet er nog iemand blij mee maken. Komt van de Aldi.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ja ikkeSandraH schreef:Ik heb van een kennis een grote doos 'Rex' hondenkoeken gekregen van Saturn Petfood Gmbh Bremen. Zijn grote koeken die je in 2'en kan breken. Mijn honden krijgen dit niet, dus ik moet er nog iemand blij mee maken. Komt van de Aldi.

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Aldi heeft ze eenmalig gehad een maand of 2 geleden.. heb toen 3 bakken ingeslagen maar ben er doorheen inmiddels.marian* schreef:Aldi/Lidl?

-
mwillow
Ze staan hier in de weg, maar is mijn kant op voor jou niet een beetje te ver weg voor zo'n doos?malinois schreef:ja ikkeSandraH schreef:Ik heb van een kennis een grote doos 'Rex' hondenkoeken gekregen van Saturn Petfood Gmbh Bremen. Zijn grote koeken die je in 2'en kan breken. Mijn honden krijgen dit niet, dus ik moet er nog iemand blij mee maken. Komt van de Aldi.die heb ik gehad maar zijn op inmiddels...
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
waar woon je?SandraH schreef:Ze staan hier in de weg, maar is mijn kant op voor jou niet een beetje te ver weg voor zo'n doos?malinois schreef:ja ikkeSandraH schreef:Ik heb van een kennis een grote doos 'Rex' hondenkoeken gekregen van Saturn Petfood Gmbh Bremen. Zijn grote koeken die je in 2'en kan breken. Mijn honden krijgen dit niet, dus ik moet er nog iemand blij mee maken. Komt van de Aldi.die heb ik gehad maar zijn op inmiddels...

- May Linn
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): border collie's en herders
Ik weet dat de jumperwinkels(zitten door het hele land) ze in het assortiment hebben en als ze ze niet voorradig hebben ze iig kunnen bestellen per 15kg. http://www.jumper.nl/
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
o ja? zal eens kijken of die ergens in de buurt zitMay Linn schreef:Ik weet dat de jumperwinkels(zitten door het hele land) ze in het assortiment hebben en als ze ze niet voorradig hebben ze iig kunnen bestellen per 15kg. http://www.jumper.nl/