En ik probeer ondanks alle omstandigheden te zorgen dat mijn dieren niks te kort komen
want zonder ze was ik al lang verloren!
Moderator: moderatorteam

Waar haal je dat vandaan?Lillith schreef:Hij ziet er geweldig uit jouw Pulchra, ik zou eigenlijk niet weten waarom je hem niet veilig alleen zou kunnen laten, verlatingsangst heeft zijn oorsprong in het te weinig alleen laten van een hondje en er zijn nu eenmaal altijd plaatsen waar je geen hond kunt meenemen. Dus gelijk trainen daarop

Ik dacht eerst dat je je hondje kaalgeschoren hadAyurveda schreef:![]()

Whahahahahahahasjaak-k schreef:Ik dacht eerst dat je je hondje kaalgeschoren hadAyurveda schreef:![]()

Er zijn bepaalde middelen die tegen vlooien/teken zeggen te werken, maar dit is niet altijd zo. Bijvoorbeeld Frontline. Ze hebben die 'formule' al zo lang, dat teken er al tegen kunnen. Ze werken volgens mij al meer dan 5 jaar met deze samenstelling. Als je hondje dan geen teken heeft, is het puur toeval. En dit zuig ik niet uit mijn duim, maar mijn dierenarts vertelde dit nadat ik verbaast was dat een van mijn katten een teekje had. Die krijgen namelijk ook Frontline hier. Ze zei toen dat bij honden dit ook zo was.Ayurveda schreef:Vandaag had Pulchra zn eerste teekje
Hij zat in zn oor en ik zag het toen hij met de stafford van mn schoonzus aan het spelen was.
Hij zat er waarschijnlijk maar net en had zich nog niet volgezogen.
Hij was te klein eigenlijk voor mn tekenhaakje dus hem hem er zelf uitgedraaid en dat lukte prima en in 1 x
Mijn andere honden hebben nooit last van teken, dus de volgende x met ontvlooien (had dit x Bolfo omdat i nog zo klein was) maar iets wat ook tegen teken werkt (naja als het al helpt natuurlijk)

Ik ben ook benieuwd waar je dit vandaan haalt?Zoek stok! schreef:Waar haal je dat vandaan?Lillith schreef:Hij ziet er geweldig uit jouw Pulchra, ik zou eigenlijk niet weten waarom je hem niet veilig alleen zou kunnen laten, verlatingsangst heeft zijn oorsprong in het te weinig alleen laten van een hondje en er zijn nu eenmaal altijd plaatsen waar je geen hond kunt meenemen. Dus gelijk trainen daarop