Jolie begon dinsdag en woensdag wat te schudden, ik heb het woensdag met oorreiniger schoongemaakt.
Gisteren begon ze toch meer te schudden en werden haar oren ook heel rood erbij, omdat we voor het pinksterweekend zitten ben ik toch even langs de DA gegaan om te laten kijken.
Ze zijn met zn 4én bezig geweest om te proberen te kijken, maar het is alnog NIET gelukt
Nu heeft ze een ontstekingremmende prik gehad en heb ik oorzalf meegekregen, mocht dit niet lukken, kan ik dinsdag anti-biotica tabletten halen, maar dit werkt natuurlijk veel minder snel dan de oorzalf.
Maar nu laat ze zich absoluut niet meer behandelen aan haar oren. Net geprobeerd, mn vriend heeft haar vastgehouden, maar ze raakt zo in de stress en paniek, dat ze hem deels open gekrabt heeft, zelfs door het t-shirt heen.
Heeft iemand tips waardoor het eventueel gemakkelijker zal gaan, of er ervaring mee?
Ik denk dat ik het nog een x probeer morgen als ze even rustig ergens ligt, dat ik eerst dr oor omflap en dan later het middel erin doe, maar ik ben bang dat het niet gaat werken.
Naja goed, iemand tips? Anders moet ik dinsdag toch maar de pillen halen..